Med tanke på, at PC har hentet to stjernespillere - efter FCK's standarder! - til kanten i dette vindue, så er det vidst et vink med en vognstang om, at Amoo ikke er at finde i FCK til sommer. Det er er jeg sikker på vi får at vide, når der har været afholdt flere bestemt mødetyper i maj måned. Indtil videre er han dog skadet, og kommer ikke i spil til noget på en fodboldbane lige foreløbigt.
Jeg håber stadig, der kan findes en fornuftig økonomisk løsning på, at Delaney spiller i FCK efter sommerferien. Hvis han er for dyr, eller vi til den tid er 'for' godt besat på pladsen, er det i mine øjne ikke helt afgørende, at han slutter sin spillerkarriere i klubben.
Jeg synes derimod, at man skal gå meget langt for, at han får en central rolle i FCK, når han lægger fodboldstøvlerne på hylden. Han må have masser at bidrage med i det fantastiske talentsetup - og hvis han går trænervejen, har man jo også lov at drømme...
Sidst redigeret af dam78 : 31.01.23 kl. 10:58
Jeg gad virkelig godt vi kunne finde Grabaras permanente afløser allerede nu.
Det er nok ønsketænkning så sent i vinduet. Men der er to åbenlyse grunde til at det kunne være en god ide.
Vedkommende kan lære klubben, byen og spillestilen at kende i ro og mag henover foråret
Vi vil have en solid backup hvis Grabara (gud forbyde det) skulle rende ind i en skade igen
Jeg holder meget af Kalle - Men vi har desværre set nogle gange nu at sidste salgsdato er overskredet...
PC går eftersigende efter Thiago. Så må brokkeriet omkring højere hylde altså til at forstumme.
Det virker lidt mærkeligt. Odin Thiago Holm er 8er og nærmere en 10er end en 6er. Minder en del om Falk. Et kæmpetalent men har bøvlet en del med skader. Kan ikke se, hvilken rolle han skal udfylde, med mindre nogen er på vej væk.
Hvis han bliver købt som 6'er, er der vel ikke noget større mysterium i det. Delaney kommer ikke (nu i hvert fald), Zeca er formentlig færdig, og Stamenic er på vej ud. Så indkøbet af en 6'er til at supplere Clem med behøver vel ikke at betyde, at Falk er på vej ud.
Jamen, det tror jeg også. Selv om jeg håber, han beslutter at droppe udlandseventyret og blive her. Men jeg tror ikke, Falk regnes ind i 6'er-kabalen som andet end en nødløsning, så Odin Thiago har næppe noget med det at gøre. :-)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)