Side 59 af 130 FørsteFørste ... 9495657585960616269109 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,181

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Den plader kører bare hvert vindue :). Ej - jeg er enig, det største problem er i mine øjne at der ikke er hentet en målmand. Der er en stor sandsynlighed for at Grabara bliver solgt, nær transfer lavinen ruller og ville gerne have arbejdet en ny ind hurtigst muligt. Selv hvis Grabara ikke skulle blive solgt, så har vi åbenlyst brug for en andenmålmand. Jeg tror vi er en ret attraktiv klub på målmandsposten, en ny ved at det maks er et halvt pr på bænken og så er han førstemålmand - men højst sandsynligt allerede fra start.

    Resten af pladserne er jeg mere tålmodig omvendt jeg da frygter at PC igen ikke formoder at få købt hvad vi har brug for
    Jeg tror, at man er klar til at hive (mindst) en målmand ind i det sekund, hvor Grabara er væk. Jeg tror dog også, at man venter til det er helt på plads først. Jeg er spændt på, om man henter en klar 1. målmand ind samt en reserve eller om man henter to "ligestillede" målmænd ind, som skal kæmpe om startpladsen som Kalle og Grytebust for nogle år siden. Jeg håber på det første, og jeg håber bestemt, at man henter to (hvis/når Grabara ryger) for Dithmer ligner i mine øjne ikke en, som er klar til seniorfodbold endnu.

    Mht andre indkøb, så er jeg rimelig rolig omkring indkøb vs behov. Vi har nu en træner, som er langt mere præcis omkring behov og mangler, og jeg kan ikke forestille mig andet end, at han får hvad han ønsker - i hvert fald omkring positioner og typer.

  2. #872
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,763

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror, at man er klar til at hive (mindst) en målmand ind i det sekund, hvor Grabara er væk. Jeg tror dog også, at man venter til det er helt på plads først. Jeg er spændt på, om man henter en klar 1. målmand ind samt en reserve eller om man henter to "ligestillede" målmænd ind, som skal kæmpe om startpladsen som Kalle og Grytebust for nogle år siden. Jeg håber på det første, og jeg håber bestemt, at man henter to (hvis/når Grabara ryger) for Dithmer ligner i mine øjne ikke en, som er klar til seniorfodbold endnu.

    Mht andre indkøb, så er jeg rimelig rolig omkring indkøb vs behov. Vi har nu en træner, som er langt mere præcis omkring behov og mangler, og jeg kan ikke forestille mig andet end, at han får hvad han ønsker - i hvert fald omkring positioner og typer.
    Vi har 100% brug for en målmand og det er den plads, hvor indkøringstid er længst. Så vi skal have ham på plads asap og jeg tror at pladsen er rigtig attraktiv, så ingen grund til at vente. Hvis Grabara bliver solgt, så bliver der skruet gevaldigt op for prisen på afløseren

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #873
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror, at man er klar til at hive (mindst) en målmand ind i det sekund, hvor Grabara er væk. Jeg tror dog også, at man venter til det er helt på plads først. Jeg er spændt på, om man henter en klar 1. målmand ind samt en reserve eller om man henter to "ligestillede" målmænd ind, som skal kæmpe om startpladsen som Kalle og Grytebust for nogle år siden. Jeg håber på det første, og jeg håber bestemt, at man henter to (hvis/når Grabara ryger) for Dithmer ligner i mine øjne ikke en, som er klar til seniorfodbold endnu.

    Mht andre indkøb, så er jeg rimelig rolig omkring indkøb vs behov. Vi har nu en træner, som er langt mere præcis omkring behov og mangler, og jeg kan ikke forestille mig andet end, at han får hvad han ønsker - i hvert fald omkring positioner og typer.
    Jeg er generelt enig med dig i, at det er præmaturt og småhysterisk at gøre status over PC's arbejde knap to måneder før vinduet lukker - og uden at ane, hvad der foregår i kulissen.

    Men mht. målmandsposten har vi to udfordringer, og den ene kan meget nødigt vente med at blive løst, før sæsonen starter.

    Den anden udfordring er endnu hypotetisk. Hvis Grabara sælges, skal der findes en erstatning på et meget højt niveau, men det er klart, at det må vente, til man ved, at Grabara sælges med sikkerhed.

    Men den første udfordring er meget konkret: Hvis Grabara bliver skadet, skal enten Ditmer eller nyindkøbet fra Lyngby være førstemålmand i ligaen og den europæiske kvalifikation, og det er ikke nogen betryggende tanke.

    Så indkøbet af Kalle Johnsons afløser bør ikke vente på, at Grabaras situation bliver afgjort. Der bør findes en andenmålmand inden sæsonstart.
    Sidst redigeret af Garneren : 10.07.23 kl. 21:05
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #874
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    271

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ironi kunne jo forekomme, men det okay drenge ;-)
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  7. #875
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,570

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Den plader kører bare hvert vindue :). Ej - jeg er enig, det største problem er i mine øjne at der ikke er hentet en målmand. Der er en stor sandsynlighed for at Grabara bliver solgt, nær transfer lavinen ruller og ville gerne have arbejdet en ny ind hurtigst muligt. Selv hvis Grabara ikke skulle blive solgt, så har vi åbenlyst brug for en andenmålmand. Jeg tror vi er en ret attraktiv klub på målmandsposten, en ny ved at det maks er et halvt pr på bænken og så er han førstemålmand - men højst sandsynligt allerede fra start.

    Resten af pladserne er jeg mere tålmodig omvendt jeg da frygter at PC igen ikke formoder at få købt hvad vi har brug for
    Enig. En ny målmand skulle have været signet allerede i vinters (rettidig omhu)
    Alene af den grund tror jeg ikke på Grabara ryger allerede.

    Mon ikke PC stab har arbejdet intenst på dette siden Ryan smuttede. Det er åbenbart ikke så ligetil…
    Men omvendt så er det jo hvad de får deres hyre for, så der er ikke så mange undskyldninger.

  8. #876
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    497

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ser ud til, at Lasse Berg fra Randers ryger til Malmø for 10 mio kr. Jeg er stor tilhænger af den unge nordmand og mener, at vi bør hente ham til 6’eren - særligt til den pris.

  9. #877
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,181

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Ser ud til, at Lasse Berg fra Randers ryger til Malmø for 10 mio kr. Jeg er stor tilhænger af den unge nordmand og mener, at vi bør hente ham til 6’eren - særligt til den pris.
    Det passer mig egentlig ret godt, hvis han ryger til Malmø. Jeg kan ikke rigtig se, at han skal kunne forstærke os, men samtidig ville jeg nødigt se ham f.eks. i FCN, som der også har været lidt rygter om.
    Det eneste som måske undrer mig lidt i denne sag er, at vi flere steder er meldt interesseret i ham. Det kan selvfølgelig være forkert, men hvis det passer, så bør vi jo vinde et tovtrækkeri med Malmø, især til den pris.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #878
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jo jo anytime K@sper men det er jo også afhængig af hvad spilleren selv vil!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #879
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ville Lasse Berg Johnsen virkelig være en væsentlig forstærkning for os?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #880
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,181

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Jo jo anytime K@sper men det er jo også afhængig af hvad spilleren selv vil!
    Ja det er klart. Det eneste det i så fald kan handle om er fast spilletid. Med Clem i truppen vil vi ikke kunne love det. Til gengæld vil vi kunne tilbyde en (formentlig) højere løn efter skat, et (forhåbentlig) sikkert europæisk gruppespil og en mulighed for CL, så jeg har svært ved at se, at han ligefrem skulle fravælge os. Jeg vil derfor gætte på, at vores interesse ikke har været kæmpe stor - jeg vil gætte på, at han har været plan B, C eller D til 6'er positionen, såfremt andet kikser.

  16. #881
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er klart. Det eneste det i så fald kan handle om er fast spilletid. Med Clem i truppen vil vi ikke kunne love det. Til gengæld vil vi kunne tilbyde en (formentlig) højere løn efter skat, et (forhåbentlig) sikkert europæisk gruppespil og en mulighed for CL, så jeg har svært ved at se, at han ligefrem skulle fravælge os. Jeg vil derfor gætte på, at vores interesse ikke har været kæmpe stor - jeg vil gætte på, at han har været plan B, C eller D til 6'er positionen, såfremt andet kikser.
    Mon ikke, at vi stadig holder midtbanen åben for enten Bidstrup, Nartey eller Delaney. Det er alt andet end lige spillere på andet niveau end Lasse Berg Johnson. Vi har kun brug for mere end én, hvis enten Falk, Haraldsson eller begge sælges.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #882
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mon ikke, at vi stadig holder midtbanen åben for enten Bidstrup, Nartey eller Delaney. Det er alt andet end lige spillere på andet niveau end Lasse Berg Johnson. Vi har kun brug for mere end én, hvis enten Falk, Haraldsson eller begge sælges.
    Og så er der jo altså også den mulighed, at der er spillere, vi slet ikke kender, inde i billedet. Perspektivet kan godt blive lidt snævert herinde ind i mellem. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #883
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mon ikke, at vi stadig holder midtbanen åben for enten Bidstrup, Nartey eller Delaney. Det er alt andet end lige spillere på andet niveau end Lasse Berg Johnson. Vi har kun brug for mere end én, hvis enten Falk, Haraldsson eller begge sælges.
    Kunne vi i teorien ikke få brug for alle 3? Hvis Isak, Falk og Haraldsson sælges er det jo 3(ihvert fald 2) huller som skal dækkes + vi har heller aldrig fået en Zeca-afløser.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  21. #884
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mon ikke, at vi stadig holder midtbanen åben for enten Bidstrup, Nartey eller Delaney. Det er alt andet end lige spillere på andet niveau end Lasse Berg Johnson. Vi har kun brug for mere end én, hvis enten Falk, Haraldsson eller begge sælges.
    Jeg er egentlig ret lun på Nartey, men er han "på et andet niveau end Lasse Berg Johnsen"? De sidste to sæsoner har Nartey har kun spillet lidt over 1000 minutter sammenlagt, deraf en del på venstre back. Dvs. blot lidt over ti hele kampe, dvs. det samme som Johnsen har spillet alene i det seneste slutspil! Inden da spillede han en sæson i Regionalliga, en i 3. Liga og en i 2. Bundesliga. Og han er kun et halvt år yngre end Johnsen. Johnsen har været en profil i Superligaen i to sæsoner og spillet 100 kampe inklusiv et europæisk gruppespil.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #885
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Kunne vi i teorien ikke få brug for alle 3? Hvis Isak, Falk og Haraldsson sælges er det jo 3(ihvert fald 2) huller som skal dækkes + vi har heller aldrig fået en Zeca-afløser.
    Vi skal ikke glemme Thomas Jørgensen. Han er kommet lidt fra baghjul og fik i december en fuldtidskontrakt i klubben. Han er kun 17 år men har i foråret bidt sig fast på både U18-landsholdet og er blevet en profil på U19-holdet, hvor han spillede alle kampe i Youth League og tilmed var anfører i slutningen af sæsonen. Han er teknisk stærk og målfarlig 8'er, der er løbestærk og med god spilforståelse ifølge klubben. Han er med på træningslejren og i truppen mod Schalke i dag. Kunne godt være en bobler til det yderste mandat på den centrale midt.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •