Side 88 af 130 FørsteFørste ... 38788586878889909198 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,306 til 1,320 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1306
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Og med et sværdslag/pennestrøg får PC lukket røven på alle sine haters!

  2. #1307
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Og med et sværdslag/pennestrøg får PC lukket røven på alle sine haters!
    Imponerende signing, men der er stadig meget der skal gøres, både ud og ind.
    Goldbæks Højrefod

  3. De følgende 11 brugere er enige:

  4. #1308
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Som flere er inde på, så er det lidt mærkeligt at vi bliver ved med at købe til den venstrekant.
    I Southampton har han primært spillet højre kant.

    Jeg spurgte lige en ven, der er fan af Southampton og de var bestemt ikke imponeret af ham derovre og mente ikke, at han havde niveau til Premier League. De fleste fans mente, at der var en bedre spiller til den plads, men at han må have gjort det godt på træningsbanen, da alle trænerne har været glade for ham. Inkl. Ruben Selles.

  5. #1309
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Altid skønt med en indebrændt kommentar :).

    Som flere er inde på, så er det lidt mærkeligt at vi bliver ved med at købe til den venstrekant. Sådan lidt “hvis Daramy ikke vil være kæreste med os, så nupper vi bare alle andre”.
    Det der med skævt sammensatte trupper, det er virkelig et FCK problem og jeg synes Diogo er væsentligt bedre til venstre end til højre, men jeg kan bestemt godt se fidusen i Achouri til højre. Elias og Elias giver rigtig meget fart til højrekanten og Jelert kan godt lide at komme ind i banen, hvilket skaber plads til Achouri kan komme til baglinjen og slår den ind, spille bagud i feltet eller finde Jelert i mellemrummet.

    Så forhåbentlig velkommen til Elyounoussi, det er virkelig en stærk signing. Hvis det samtidig betyder 4-2-3-1, så er jeg lykkelig.

    Roony, Achouri, Falk, Claesson, Diogo, Elyounoussi, Larsson, (Isak) og Corner kan combineres på mange måder.

    Så skal vi bare lige se lidt på den midtbane pludselig. Clem, Lerager, Falk, Claesson og evt Isak er jo nok til 2 pladser - men kan Clem, Lerager og Falk godt klare den opgave?

    Spændene trods alt og i mine øjne en større signing end hvad FCN og FCM har hentet (som jeg ellers har været misundelig på)

    Edit: han er ikke samme niveau, men der er altså en smule Grønkjær signing over ham, når man tænker på pladsen, alderen, antal landskampe osv. ved godt Grønkjær havde et langt bedre CV og vel også bliver den største stjerne i Superligaens historie (når man ser på status og succes’s - så Laudrup er udelukket).
    Det var bestemt ikke indebrændt. Hvis du orker at kigge i tråden, vil du se at jeg ofte har kritiseret PC. I det her vindue synes jeg dog kritikken har været hysterisk, for det han har lavet er sgu flot. Tidsaspektet er jo sværere at kontrollere, når det er den type spillere FCK er efter, og det synes jeg ikke anerkendes nok. Henter han i klasse vb, erstattes Grabara optimalt og kan han sælge hans tidligere katastrofer, så synes jeg endelig han har vist sit værd.

    Jeg er i øvrigt ikke bekymret for kanterne, både Achouri og Elyounoussi har spillet i højre side. Elyounoussi gør det bl.a. for Norge og har spillet pladsen en del for Southampton.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1310
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Mon dog… Det ville være at ydmyge sig selv, eller have glemt at tage et kig på et af de mest markante CV’er der har spillet i Superligaen.

    Eneste lille ting, er at det nok er endegyldigt farvel til Daramy.

    Men ja, det er lidt af en transfer, og noget man virkelig glæder sig til.

    Håber den går igennem! Og måske det kan bane vejen for en anden nordmand i St Etienne…?

    Zan
    Hvilken anden nordmand?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1311
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvilken anden nordmand?
    Jeg tror måske der henvises til ham her, som Farzam har meldt tæt på FCK. https://www.transfermarkt.com/birger...spieler/282250

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1312
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,229

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    I Southampton har han primært spillet højre kant.

    Jeg spurgte lige en ven, der er fan af Southampton og de var bestemt ikke imponeret af ham derovre og mente ikke, at han havde niveau til Premier League. De fleste fans mente, at der var en bedre spiller til den plads, men at han må have gjort det godt på træningsbanen, da alle trænerne har været glade for ham. Inkl. Ruben Selles.
    Min skotske kollega der har celtic sympatier kviterede med: “He scored against Rangers - fantastic player”
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1313
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Og med et sværdslag/pennestrøg får PC lukket røven på alle sine haters!
    Hahah. Der er sgu lang vej endnu til at lukke røven på os som kommer med berettiget kritik af PC, det ændre disse indkøb ikke på.

    Men lad os se hvad der lander yderligere, så kan det være jeg giver PC fripas til gå ned til den lokale bager og få en ekstra Tebirkes :)

  14. #1314
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Fed transfer tror jeg :) Skal indrømme jeg var meget hooked på at få ham til københavn da han stadig spillede i norge. Har ikke rigtig fulgt med i hans karriere siden men han kunne godt ligne (udfra youtube) at være en "dåseåbner" som vi mangler :) kom så med Jesus Vazquez og en stærk 8/6 til midtbanen :) og få solgt nogle spillere fra overskudslageret :)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1315
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,174

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Min skotske kollega der har celtic sympatier kviterede med: “He scored against Rangers - fantastic player”
    Pape Pate Diouf scorede også en gang mod BIF. Fantastic player :-)

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #1316
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,174

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hahah. Der er sgu lang vej endnu til at lukke røven på os som kommer med berettiget kritik af PC, det ændre disse indkøb ikke på.
    Ja det kommer dette eller nogen andre indkøb næppe til at ændre på :)
    PC skal jo bare have en bad hair day og så er enkelte brugere straks ude på høtyven.....

    Edit:
    Glemte næppe
    Sidst redigeret af k@sper : 27.07.23 kl. 13:51

  19. #1317
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    897

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Lad ham nu lige lande den først... Hvem ved om Besiktasvideoen virker ;-)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1318
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Uden at kende meget til ham, udover at Ståle også prøvede at få fat i ham for længe siden (eller var det hans bror?), ligner Elyounoussi da en fin transfer - ikke mindst fordi han er kontraktløs og kan bruges på mange pladser. Men jeg forstår ikke helt, hvorfor han skulle være en kæmpe stjerne. Hans stats i Southampton er mildest talt ikke imponerende, og man skal vel fem år tilbage til hans tid i Basel for at finde sæsoner med pæne antal mål og assists.

    Men han bør kunne sætte et aftryk i Superligaen, så hvis (den er jo ikke bekræftet endnu) han kommer, ser offensiven efterhånden solid ud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1319
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Uden at kende meget til ham, udover at Ståle også prøvede at få fat i ham for længe siden (eller var det hans bror?), ligner Elyounoussi da en fin transfer - ikke mindst fordi han er kontraktløs og kan bruges på mange pladser. Men jeg forstår ikke helt, hvorfor han skulle være en kæmpe stjerne. Hans stats i Southampton er mildest talt ikke imponerende, og man skal vel fem år tilbage til hans tid i Basel for at finde sæsoner med pæne antal mål og assists.

    Men han bør kunne sætte et aftryk i Superligaen, så hvis (den er jo ikke bekræftet endnu) han kommer, ser offensiven efterhånden solid ud.
    17 mål og 8 assists i 45 kampe for Celtic er da også solidt for en kantspiller. Som oftest ikke spillede fuld tid i kampene.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1320
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Spennende signering for dere! Var meget god på sitt beste og en nøkkelspiller for landslaget, de siste par sesongene har ikke prestert på det nivået, men om han får mye kamper og tillit tror jeg kan kan bli meget god.

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •