Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    35 70.00%
  • Uafgjort

    7 14.00%
  • Viborg vinder

    8 16.00%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 73

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,769

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Det er den vildeste runde jeg kan huske i Superligaens historie. 3 hold kan tage førstepladsen (teoretisk), AGF er sikret i top 6 imens hele 5 hold slås om de sidste 2 pladser. Der er jo ingen tvivl om at vi udover en sejre nok håber på et sammenfald af resultater som sender FCM og BØF ud af top 6 og selvom det vil holde os på andenpladsen, så tror jeg de fleste kan leve med det.
    (Måske på nær BØF fan Mette F, som så må lære at leve med det).

    Der er udsolgt imod Viborg og her kan man vel godt sige favre nye verden - det er imponerende medfans.

    Kom så superliga, lav den her runde århundredets FCK runde

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,239

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    En sidelinien bruger, kan ikke huske hvilken, har følgende signatur: “Jeg holder med to hold i ligaen. FCK og hvem end der spiller mod brøndby. Nogengange er jeg i tvivl om hvem jeg holder mest med”.

    I dag er jeg ikke i tvivl, Forza Farum!
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    En sidelinien bruger, kan ikke huske hvilken, har følgende signatur: “Jeg holder med to hold i ligaen. FCK og hvem end der spiller mod brøndby. Nogengange er jeg i tvivl om hvem jeg holder mest med”.

    I dag er jeg ikke i tvivl, Forza Farum!
    Problemet med den netop i dag er, at du meget vel kan se et BIF nederlag være uden den mindste betydning. Det er jo desværre ikke sådan, at et BIF-nederlag er lig misset top 6.
    Pointtab i Parken, sejr til FCN, Point til AAB og AGF og så har du en gennemgående frygtelig runde. Du kan endda være rigtig "heldig" med en FCM sejr oveni, så de også kommer med ind.

    Jeg har et lille ønske i dag udover en FCK sejr (som selvfølgelig er det vigtigste) og det er, at resultaterne flasker sig således, at BIF i det mindste skal bruge point for at komme i top 6. For så får vi da lidt ud af FCNs og BIFs interne kamp - FCN smider point i toppen eller BIF misser top 6.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,769

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Problemet med den netop i dag er, at du meget vel kan se et BIF nederlag være uden den mindste betydning. Det er jo ikke sådan, at et BIF-nederlag er lig misset top 6.
    Pointtab i Parken, sejr til FCN, Point til AAB og AGF og så har du en gennemgående frygtelig runde. Du kan endda være rigtig "heldig" med en FCM sejr oveni, så de også kommer med ind.

    Jeg har et lille ønske i dag udover en FCK sejr (som selvfølgelig er det vigtigste) og det er, at resultaterne flasker sig således, at BIF skal bruge point for at komme i top 6. For så får vi da lidt ud af FCNs og BIFs interne kamp - FCN smider point i toppen eller BIF misser top 6.
    ja, OB vinder jo nok ikke med 10 mål… og havde vi vundet 1-0 i stedet for 7-0, så ville jeg skrive OB vinder jo nok ikke med 4 mål, så den ultimative runde kan ikke lade sige gøre (sejr til os og uafgjort til FCN og BØF ude af top 6).

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ja, OB vinder jo nok ikke med 10 mål… og havde vi vundet 1-0 i stedet for 7-0, så ville jeg skrive OB vinder jo nok ikke med 4 mål, så den ultimative runde kan ikke lade sige gøre (sejr til os og uafgjort til FCN og BØF ude af top 6).
    Uafgjort i Farum, sejr til Randers og sejr til Silkeborg giver da vist vores drømmescenarie. Ikke at jeg tror det sker, men i teorien er det muligt.


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,769

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Uafgjort i Farum, sejr til Randers og sejr til Silkeborg giver da vist vores drømmescenarie. Ikke at jeg tror det sker, men i teorien er det muligt.
    Nå ja - stærkt.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    810

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Mit bud på den mest sandsynlige startopstilling:
    Kamil Grabara
    Kevin Diks – Denis Vavro – Davit Khocholava – Elias Jelert
    Lukas Lerager – William Clem – Viktor Claesson
    Diogo Gonçalves – Hákon Arnar Haraldsson – Mohamed Daramy

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,127

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Jeg forstår slet ikke tvivlen ang. FCN-BIF-kampen. Der er 10 runder tilbage efter i dag til at indhente det 3-pointforspring, og formkurverne tyder ikke på, at det er en uoverstigelig opgave.

    Selvfølgelig skal Brøndby bare tabe uanset hvad.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg forstår slet ikke tvivlen ang. FCN-BIF-kampen. Der er 10 runder tilbage efter i dag til at indhente det 3-pointforspring, og formkurverne tyder ikke på, at det er en uoverstigelig opgave.

    Selvfølgelig skal Brøndby bare tabe uanset hvad.
    Både og. Kommer Bif nederlaget med en FCK sejr, så lever vi sikkert alle fint med det. I det oprindelige opslag blev det dog lidt gjort til, hvad der er vigtigst - en FCK sejr eller at BIF taber. Og eftersom BIF stadig med ret stor sandsynlighed er i top 6 med et nederlag, så går jeg altså med en FCK sejr i det valg.

    Mht formkurver osv, så tror jeg, at vi skal passe på med at læse alt for meget ind i den slags og i hvert fald ikke blive magelige og tro, at nu er FCN hentet og det er cruise control mod guldet fra nu af. Med til historien i foråret hører også, at vi i den grad har haft marginalerne med os (FCN måske omvendt), at vi ikke har mødt de rigtig gode hold og at momentum hurtigt kan skifte. Det vil være lidt af en kold dukkert, hvis vi taber point i dag, hvor vi for første gang i foråret møder et af topholdene. Det er vigtigt, at vi vinder og holder momentum og pres på FCN ind i landsholdspausen og slutspillet - også vigtigere, end at BIF potentielt kan misse top 6, hvis sol og stjerner står rigtigt.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Mit bud på den mest sandsynlige startopstilling:
    Kamil Grabara
    Kevin Diks – Denis Vavro – Davit Khocholava – Elias Jelert
    Lukas Lerager – William Clem – Viktor Claesson
    Diogo Gonçalves – Hákon Arnar Haraldsson – Mohamed Daramy
    Den er nok ret spot on mandskabsmæssigt. Eneste spørgsmålstegn til de startende spillere må næsten være, om Jordan Larsson måske tager højrekanten igen.
    Derudover er det svært at vide, hvem af de to backs som spiller i hvilken side, ligesom Claesson/Haraldsson også kan bytte plads.

    Og er den udtagne trup forøvrigt ikke én spiller for stor? I så fald kan der være en mindre skade, som vi ikke kender til, som kan betyde en ændring i forventet start 11.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,769

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Halvlegs resultaterne er ren lort ud over vores egen kamp. Diks spiller ikke dårligt, men hans venstreben er så ringe at han er nærmest ubrugelig. De søger ham ikke rigtigt og hi er for nemme at dække op… nå ja, så ville jeg også foretrække Roony, selvom Larsson vel har gjort det ok

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Halvlegs resultaterne er ren lort ud over vores egen kamp. Diks spiller ikke dårligt, men hans venstreben er så ringe at han er nærmest ubrugelig. De søger ham ikke rigtigt og hi er for nemme at dække op… nå ja, så ville jeg også foretrække Roony, selvom Larsson vel har gjort det ok
    Ja, men der skal nok strammes op, hvis ikke resultatet i Parken også skal ende som lort. Det har ikke været imponerende....

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,549

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    … selvom Larsson vel har gjort det ok
    Han holder omtrent niveau med et dårligt spillende FCK-mandskab. Man kan selvfølgelig ikke kræve, at han skal være meget bedre end sine holdkammerater, men det, vi har set fra ham indtil videre, har ikke været godt nok. Han ser ganske vist også sig selv primært som spidsangriber, hvilket til dels kan undskylde de pauvre indsatser på kanten.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Vel den dårligste kamp under Nees, set over 90 min i suppen.

    Men okay, sådan kampe kommer, og så længe de bliver vundet "Arbejdssejre", så er er alt godt :)

    det bliver et spændende parløb i mesterskabsspillet. FCN ser altså ikke dårlige ud.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,239

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (19/03-2023 kl. 15:00)

    Viborg var gode.

    Jeg hader at brøndby kom med i slutspillet.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar


Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 14.03.23, 04:59
  2. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 07.03.23, 00:24
  3. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 02.03.23, 19:17
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  5. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •