Side 11 af 37 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Et problem med det er, at ny midterforsvarer ikke nødvendigvis ville sende Diks på bænken.
    Enig, men han vil kunne flyttes fra midterforsvaret og derud, og hvis vi er godt besat i midten er det ikke et problem.

    David Brekalo fra Viking er oplagt. Han missede de sidste kampe i sæsonen for Viking pga. skade, så måske er bundklubberne i PL ikke interesseret i en spiller, der ikke er i topform. Han skal til EM med Slovenien og har brug for masser af spilletid. Viking endte kun som nr. 4 efter massive gummiben (interessant nok helt synkront med Brekalos skade) og skal derfor ikke spille europæisk, og er nødt til at sælge.

    Han kaldes for "På sitt beste var han i egen klasse. Vikings beste spiller denne sesongen" og "Et toppnivå ingen av de andre stopperne i Eliteserien er i nærheten av. På sitt aller beste er han og en av de beste stopperne jeg har sett i Eliteserien noensinne"

    (https://www.tv2.no/sport/fotball/eli...rien/16263344/)

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,594

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Hvis vi går videre i Europa (hvilket pt. nok mere afhænger af hvad Bayern gider spille på tirsdag end vores egen præstation), så har vi den begrænsning, at vi kun kan indregistrere tre nye spillere i truppen til den tid. Og mon ikke det kommer til at sætte en dæmper på hvor meget aktivitet, vi kommer til at se i vintervinduet?
    En midterforsvarer og en 6'er skal og må være på PCs indkøbsliste uanset hvad. Hvis Grabara ryger, så er en målmand også tvingende nødvendig at hente ind. Hvis ikke, så kunne en ny angriber være nice to have.
    Jeg tror ikke at CS ryger i dette vindue, selv hvis vi skulle hente en midterforsvarer, der kan skubbe Diks over som back-up til begge back-positioner. Til sommer, måske, hvis vi enten får smidt en stjerneback i nakken til næsten ingen penge, eller Nicolai Blicher tager nogle store skridt i sin udvikling.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    892

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Man kan bare håbe på at Grabara bliver til sommer, hvor vi er i Europa i foråret
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis vi går videre i Europa (hvilket pt. nok mere afhænger af hvad Bayern gider spille på tirsdag end vores egen præstation), så har vi den begrænsning, at vi kun kan indregistrere tre nye spillere i truppen til den tid. Og mon ikke det kommer til at sætte en dæmper på hvor meget aktivitet, vi kommer til at se i vintervinduet?
    Tjo, men Europa eller ej, så har vi jo altså også en titel at forsvare, og det bliver den sgu ikke med det spil, vi ser lige nu. Så forhåbentlig afhænger antallet af mulige vinterforstærkninger ikke af, hvor mange spillere vi kan indregistrere, til hvad der i så fald formentlig alligevel blot bliver få europæiske kampe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,082

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Hvis vi henter en ny cb kan vi jo passende sende Valdemar Lund på leje hos Per Frandsen så kan han få nogle tiltrængte spilleminutter


  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    362

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Enig, men han vil kunne flyttes fra midterforsvaret og derud, og hvis vi er godt besat i midten er det ikke et problem.

    David Brekalo fra Viking er oplagt. Han missede de sidste kampe i sæsonen for Viking pga. skade, så måske er bundklubberne i PL ikke interesseret i en spiller, der ikke er i topform. Han skal til EM med Slovenien og har brug for masser af spilletid. Viking endte kun som nr. 4 efter massive gummiben (interessant nok helt synkront med Brekalos skade) og skal derfor ikke spille europæisk, og er nødt til at sælge.

    Han kaldes for "På sitt beste var han i egen klasse. Vikings beste spiller denne sesongen" og "Et toppnivå ingen av de andre stopperne i Eliteserien er i nærheten av. På sitt aller beste er han og en av de beste stopperne jeg har sett i Eliteserien noensinne"

    (https://www.tv2.no/sport/fotball/eli...rien/16263344/)
    Han virker da spændende ved første øjekast og opfylder en del af de kriterier jeg har:
    - Landsholdspiller fra et land der skal med til EM
    - 25-28 år. Har altså prøvet noget, men måske ikke helt nok

    Issues:
    - Ser ud til at have højre som primær fod, hvilke Vavro jo så også er.
    - Torben

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    540

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Han virker da spændende ved første øjekast og opfylder en del af de kriterier jeg har:
    - Landsholdspiller fra et land der skal med til EM
    - 25-28 år. Har altså prøvet noget, men måske ikke helt nok

    Issues:
    - Ser ud til at have højre som primær fod, hvilke Vavro jo så også er.
    Det er svært at forestille sig at vi lukker af bagude uden forstærkning på CB positionen. Nu må det være 3. Vindue vi går ind i med behov for forstærkning.
    Lund burde være lejet ud før sæsonen (lavede også dyre fejl for ulandsholdet) startede og nu er der ikke råd til flere blunders fra PC.
    Brekalo får unægtelig et fint skudsmål af de norske eksperter og det må da være en anbefaling i sig selv at FCM bød 46 mio norske pesetas for ham. Jeg kunne godt være fristet til at give det et skud.
    Har vi andre realistiske targets til CB positionen vil kan få PC til at fokusere på?

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg håber, at CL-kampagnen både ift. indtjening og prestige gør, at vi kan lokke en eller to stjerner til, der vil hæve barren.

    Vi mangler hovedspilsstyrke ved hjørnespark på offensivt men især defensivt. Vi mangler også desperat en 6er og kunne rigtig godt bruge en ordentlig ledertype og indpisker.

    Derfor vil det give mening at finde en spiller, der opfylder alle tre krav på een gang. Her vil jeg gerne nævne en, der før har været oppe at vende herinde: Ladislav Krejci, Sparta Prags anfører, som er en ægte kriger og vanvittig god på hovedet. Han har scoret 39 mål for dem i 126 kampe, deraf 19 på hovedstød. Som ekstra bonus er han også en meget sikker straffeskytte. Tilmed er han venstrebenet og har spillet en del kampe i midterforsvaret, så kunne også være en afløser for Boilesen på sigt. Han er kun 24 år og har 1,5 år tilbage af kontrakten.

    Det er den type spiller, jeg mener, vi skal sigte efter - ikke en afdanket/skadesplaget pensionist, ej heller et uindfriet talent, men en pålidelig profil fra en klub, der minder om FCK men er en smule under os i den europæiske fødekæde.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg håber, at CL-kampagnen både ift. indtjening og prestige gør, at vi kan lokke en eller to stjerner til, der vil hæve barren.

    Vi mangler hovedspilsstyrke ved hjørnespark på offensivt men især defensivt. Vi mangler også desperat en 6er og kunne rigtig godt bruge en ordentlig ledertype og indpisker.

    Derfor vil det give mening at finde en spiller, der opfylder alle tre krav på een gang. Her vil jeg gerne nævne en, der før har været oppe at vende herinde: Ladislav Krejci, Sparta Prags anfører, som er en ægte kriger og vanvittig god på hovedet. Han har scoret 39 mål for dem i 126 kampe, deraf 19 på hovedstød. Som ekstra bonus er han også en meget sikker straffeskytte. Tilmed er han venstrebenet og har spillet en del kampe i midterforsvaret, så kunne også være en afløser for Boilesen på sigt. Han er kun 24 år og har 1,5 år tilbage af kontrakten.
    Det ville være en signing der viser at klubben er på vej i en ny retning, hvis vi kan signe Spartas mest værdifulde spiller, og tilmed deres anfører. Samtidig er han begyndt at spille på Tjekkiets landshold. Han er en komplet drømmesigning med de kvaliteter han besidder, og hvis chancen er der - så er det bare med at finde den helt store tegnebog frem, for han er det værd.
    Chancen for at vi er interessant for ham er dog minimal.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #160
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg håber, at CL-kampagnen både ift. indtjening og prestige gør, at vi kan lokke en eller to stjerner til, der vil hæve barren.

    Vi mangler hovedspilsstyrke ved hjørnespark på offensivt men især defensivt. Vi mangler også desperat en 6er og kunne rigtig godt bruge en ordentlig ledertype og indpisker.

    Derfor vil det give mening at finde en spiller, der opfylder alle tre krav på een gang. Her vil jeg gerne nævne en, der før har været oppe at vende herinde: Ladislav Krejci, Sparta Prags anfører, som er en ægte kriger og vanvittig god på hovedet. Han har scoret 39 mål for dem i 126 kampe, deraf 19 på hovedstød. Som ekstra bonus er han også en meget sikker straffeskytte. Tilmed er han venstrebenet og har spillet en del kampe i midterforsvaret, så kunne også være en afløser for Boilesen på sigt. Han er kun 24 år og har 1,5 år tilbage af kontrakten.

    Det er den type spiller, jeg mener, vi skal sigte efter - ikke en afdanket/skadesplaget pensionist, ej heller et uindfriet talent, men en pålidelig profil fra en klub, der minder om FCK men er en smule under os i den europæiske fødekæde.
    Krejci ville være drøm, men han er flere gange i efteråret meldt på vej til Bundesligaen, hvor flere klubber skulle være interesserede. Det er urealistisk, at han vælger FCK over Tyskland - desværre.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #161
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    540

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Krejci ville være drøm, men han er flere gange i efteråret meldt på vej til Bundesligaen, hvor flere klubber skulle være interesserede. Det er urealistisk, at han vælger FCK over Tyskland - desværre.
    Nu er der en del som ikke giver meget for tipsbladet men efter dagens pokalkamp SIF vs FCK er bladet i voldsom beundring af Silkeborg CBeren, den 1,9 m høje Alexander Busch:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...omt-potentiale
    Som også er på Golden Boy listen:
    https://www.silkeborgif.com/alexande...uropas-bedste/
    Han er afgjort ikke en etableret stjerne men kunne han være interessant for os?

  19. #162
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    573

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Nu er der en del som ikke giver meget for tipsbladet men efter dagens pokalkamp SIF vs FCK er bladet i voldsom beundring af Silkeborg CBeren, den 1,9 m høje Alexander Busch:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...omt-potentiale
    Som også er på Golden Boy listen:
    https://www.silkeborgif.com/alexande...uropas-bedste/
    Han er afgjort ikke en etableret stjerne men kunne han være interessant for os?
    Han har i hvert fald spillet godt mod os i begge pokalkampe, men andet kender jeg ikke til ham, så har svært ved at vurdere ham. Men ud fra de kampe så jeg os langt hellere satse på ham i stedet for Lund, som jeg aldrig tror får succes hos et hold, der står højt, desværre.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #163
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Personligt synes jeg at en angriber i topklasse er absolut nødvendigt. Den mest scorende frontangriber vi har i Superligaen har altså kun 3 mål... det er uden for min forstand at nogle mener, vi er okay besat på angriberpositionen.

    Det er slet ikke godt nok til FCK...


  22. #164
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,559

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Personligt synes jeg at en angriber i topklasse er absolut nødvendigt. Den mest scorende frontangriber vi har i Superligaen har altså kun 3 mål... det er uden for min forstand at nogle mener, vi er okay besat på angriberpositionen.

    Det er slet ikke godt nok til FCK...
    Meget enig.

    Det muligt Corner er en god opspils station, men han er jo en elendig afslutter. 0 mål i suppen siden han kom hjem. Det skriger jo til himlen.

    Det værste der kan ske når vi starter op igen er jo at PC og Nees vurdere at Corner er på vej og så investere man ikke i en 9'er. Tør man virkelig satse på det hans skades historik og målform taget i betragtning??.

    Det næste store spørgsmål som så kommer. Finder PC så en ny Babacar?. En 9'er med mål i er sgu dyre og svære at finde, men så må man jo bruge nogle af ens mange CL millioner, istedet for at betale udbytte til aktionærerne, som formentlig er det som kommer til at ske som sædvanlig.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #165
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,763

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig.

    Det muligt Corner er en god opspils station, men han er jo en elendig afslutter. 0 mål i suppen siden han kom hjem. Det skriger jo til himlen.

    Det værste der kan ske når vi starter op igen er jo at PC og Nees vurdere at Corner er på vej og så investere man ikke i en 9'er. Tør man virkelig satse på det hans skades historik og målform taget i betragtning??.

    Det næste store spørgsmål som så kommer. Finder PC så en ny Babacar?. En 9'er med mål i er sgu dyre og svære at finde, men så må man jo bruge nogle af ens mange CL millioner, istedet for at betale udbytte til aktionærerne, som formentlig er det som kommer til at ske som sædvanlig.
    Corner kampvogn har set ret tung ud. Langsom boldomgang og langsom i handlingerne - jeg vil næsten påstå at jeg er farligere foran kassen end han er (man kan jo hellere ikke ha’ scoret mindre høhø). Det er lidt bekymrende at vi mangler på de pladser, hvor alle har synes det var åbenlyst central forsvar, 6’er og angriber.

    Forsvar pga skader
    6’er fordi vi kun har Clem
    9’er pga skader og Larsson havde allerede bevist han ikke er fysisk stærk nok til at være ene angriber

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 11 af 37 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •