Side 12 af 37 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg synes nu Cornelius har set god ud de seneste kampe. Og når nu han endelig er skadesfri giver det mening at spille ham i form og se, om han kan finde sit tidligere niveau.

    Prioriteterne må være en 6er og en midterforsvarer. Men kun hvis det er af høj kvalitet!

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Wow hvor ser Froholdt spændende ud! Han skal fast op i førsteholdstruppen så snart som muligt.

    Og så har Oscar Højlund kun et år tilbage af kontrakten. Den skal forlænges med det samme!

    Derudover har Queyrell Tchicamboud noget x-faktor og har set vanvittig spændende ud for U19. Den kontrakt skal også forlænges med det samme og så skal han gerne op og snuse til førsteholdet.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    903

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg synes nu Cornelius har set god ud de seneste kampe. Og når nu han endelig er skadesfri giver det mening at spille ham i form og se, om han kan finde sit tidligere niveau.

    Prioriteterne må være en 6er og en midterforsvarer. Men kun hvis det er af høj kvalitet!
    Han bliver nødt til at genfinde sin målfarlighed! Han er godt nok sløj i afslutninger/hovedstød pt. Der mangler timing og vilje...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #169
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    471

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Ligner desværre han er blevet for langsom og uskarp så vi er endt med en dyr target mand på en lang kontrakt UPS - vi må og skal have en goalgetter og den slags koster jo!! CL har dog givet mange penge i kassen.

  8. #170
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Ligner desværre han er blevet for langsom og uskarp så vi er endt med en dyr target mand på en lang kontrakt UPS - vi må og skal have en goalgetter og den slags koster jo!! CL har dog givet mange penge i kassen.
    Ja og han spiller i Silkeborg: Alexander Lind
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #171
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    619

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ja og han spiller i Silkeborg: Alexander Lind
    Svært at se os købe en spiller, som ikke vil flyve


  11. #172
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Svært at se os købe en spiller, som ikke vil flyve
    Man kan blive hjulpet af med sin flyskræk
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #173
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Svært at se os købe en spiller, som ikke vil flyve
    Bestemt, men de fleste fobier kan behandles, mon ikke han kan kommer over det?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #174
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Tror desværre Alexander Lind er en døgnflue. Han virker ikke til at have mentaliteten der kræves for at kunne ligge yderligere på hans spil.

    Vi har holdet til efteråret allerede, men vi ender nok med 1-2 voldsomme salg i vinterpausen. Disse vil blive forsøgt dækket ind ved 1 stor transfer udefra, samt internt talent.

    Personligt frygter jeg det bliver
    Elias Achouri, der skal erstattes. Der render ikke lige nogen åbenlyse rundt i den hjemlige andedam.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #176
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,519

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Ras Se meddelelser
    Personligt frygter jeg det bliver Elias Achouri, der skal erstattes.
    Hvorfor Achouri?

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #177
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Det er meget svært at tolke Neestrups ord her, som at Grabara ikke selv har noget at skulle have sagt mht. det næste halve år:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/cham...et-her-grabara
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #178
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    363

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Hvis man kigger ned over truppen, så er jeg bekymret, hvis følgende forlader os I vinterpausen:

    - Grabara (måtte gerne blive til sommer, men nok ikke os der bestemmer det)
    - Jelerlt (bliver nok solgt senest til sommer, men har vist sig på international niveau. Inde omkring landsholdet, så han kunne godt være en som en stor klub vil kaste penge efter. Hans fysik taler lidt imod det kan blive et kæmpe salg ala VK. Bliver nok Fransk eller Spansk fodbold)
    - Roony (selvom han ikke er fast start 11, så har han fået scoret en masse mål i den spilletid han har fået. Har også vist sig internationalt).
    - Claesson (lidt bekymret for at han er utilfreds med spilletid og/eller gerne vil hjem til Sverige. Viser et fighter hjerte af de helt store og specielt til de store kampe vil han blive savnet)
    - Falk (er vel holdets hjerte pt. og dens helt store leder selvom Claesson er anfører)
    - Ashouri (En af de få virkelig hurtige på holdet og manden bag en masse assists. Har vist sig på den store scene og har noget mange klubber efterspørger. Mangler dog slutprodukt).

    Vi kan også miste andre spillere end disse, men dem ser jeg som værende nemmere og erstatte med det navn vi efterhånden har i Europa.
    - Torben

  23. #179
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Hvis man kigger ned over truppen, så er jeg bekymret, hvis følgende forlader os I vinterpausen:

    - Grabara (måtte gerne blive til sommer, men nok ikke os der bestemmer det)
    - Jelerlt (bliver nok solgt senest til sommer, men har vist sig på international niveau. Inde omkring landsholdet, så han kunne godt være en som en stor klub vil kaste penge efter. Hans fysik taler lidt imod det kan blive et kæmpe salg ala VK. Bliver nok Fransk eller Spansk fodbold)
    - Roony (selvom han ikke er fast start 11, så har han fået scoret en masse mål i den spilletid han har fået. Har også vist sig internationalt).
    - Claesson (lidt bekymret for at han er utilfreds med spilletid og/eller gerne vil hjem til Sverige. Viser et fighter hjerte af de helt store og specielt til de store kampe vil han blive savnet)
    - Falk (er vel holdets hjerte pt. og dens helt store leder selvom Claesson er anfører)
    - Ashouri (En af de få virkelig hurtige på holdet og manden bag en masse assists. Har vist sig på den store scene og har noget mange klubber efterspørger. Mangler dog slutprodukt).

    Vi kan også miste andre spillere end disse, men dem ser jeg som værende nemmere og erstatte med det navn vi efterhånden har i Europa.
    Jeg forstår ikke, hvorfor du er bekymret over alle dem der. Dels er vintervinduet traditionelt ikke det mest aktive og derfor typisk heller ikke vinduet til de store salg. Dels tror jeg, at CL-deltagelsen betyder, at de fleste af de her spillere meget gerne vil vente til sommer med at rykke videre.

    Risikoen for at Grabara ryger er naturligvis overhængende, og det har vi ingen indflydelse på. Spørgsmålet er (jvf. Neestrups udtalelser), om Grabara har indflydelse på det. Det kan man jo håbe.

    Roony kunne nok også godt ryge, hvis der kommer et stort bud, og han ikke vil forlænge.

    De andre, du nævner, kan jeg ikke se forsvinde nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #180
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvorfor Achouri?
    Fordi han har bevist han udvikler sig, og kan være med internationalt. I mine øjne er han et eller 2 niveauer over Daramy.
    Jeg tænker derfor der kommer så stort et bud, at vi ikke kan afvise det.
    Da jeg samtidig ikke ser nogen let afløser på markedet, så vil det sætte os længere tilbage end ved salg af samtlige af de andre spillere.
    Kamil bliver også svær, men det er jo allerede sket, så håber seriøst der er fundet en løsning. Forhåbentlig en der også kan bruge fødderne.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •