Side 34 af 37 FørsteFørste ... 2431323334353637 SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg synes virkelig den her Mattsson transfer kilder alle de rigtige steder. Havde været bedre, hvis han lige var 2-3 år yngre, men så havde han nok også været dobbelt så dyr og uden for vores rækkevidde.

    Jeg er spændt på at se, hvordan vi vil bruge ham. Det oplagte er selvfølgelig en af 8'erne, hvor han kommer langt frem på banen og også er meget med i og omkring feltet. Men jeg kunne også godt se ham spille en kant, som Roony og Moi gør det, hvor udgangspunktet ikke er specielt bredt og fokus i stedet er på at komme ind i halvrummene, som vil give mulighed for at offensiv back og dybe løb fra en 8'er, som vi ofte har set Lerager gøre det i højre side, når vores kant har tiltrukket sig forsvarsspillernes opmærksomhed. Derudover er der også 9'eren, hvor vi har haft succes med både Pep og Hakon som de her pasningssikre spillere, der kan kombinere og også har et stort løbepensum. Jeg kender dog ikke nok til ham til for alvor at vurdere, hvor han vil passe bedst ind, men jeg synes virkelig han ser spændende ud.
    Isoleret set er jeg 100% enig. Vi har bare slet ikke brug for endnu en 8’er, så trupmæssigt er det et lidt mærkeligt køb. Dig skal det siges at nogle gange skal man gribe muligheden lår den er der og eftersom der har været snak om Claesson til Sverige, Roony salg osv - så kan det vise sig at være rettidig omhu.

    Jeg venter stadig på en målmand og så kigger jeg da lidt efter de angriber signings klubberne pt gør. Kamara i FCM er nok ikke misundelsesværdigt, selvom det kunne ha’ været en billig udvidelse af truppen. Erik Botheim kan jeg godt være lidt misundelig på og så er det lykkedes Bodø at lande Hauge, som er en ret spændene kant.

    Måske er sandheden bare at jeg synes vi mangler en angriber

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Er han ikke "blot" en kommende afløser for Falk, når han måske flyver til sommer. Og den efterspurgte nye 6'er også ankommer da ! Wishful thinking...

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #498
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg venter stadig på en målmand og så kigger jeg da lidt efter de angriber signings klubberne pt gør. Kamara i FCM er nok ikke misundelsesværdigt, selvom det kunne ha’ været en billig udvidelse af truppen. Erik Botheim kan jeg godt være lidt misundelig på og så er det lykkedes Bodø at lande Hauge, som er en ret spændene kant.
    Botheim og Hauge har jeg også hæftet mig ved. Begge er rimelig vilde signings i hvert fald set i lyset af deres niveau for bare et par år siden. Hauge ville det nok være svært at få plads til, da vi er godt besat på venstre kant. Men Botheim havde mange herinde for et par år siden våde drømme om og vi var vel også rygtet en smule interesseret tidligere i hans karriere - nu skifter han til så fesen en klub som Malmø. Er han virkelig faldet så meget i niveau eller har vi (og vel også Bodø mfl.) sovet en smule i timen?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #499
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eper-i-arsenal

    Runarsson er angiveligt keeperen, som FCK henter i Arsenal.

  8. #500
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eper-i-arsenal

    Runarsson er angiveligt keeperen, som FCK henter i Arsenal.
    Kontrakt til 2027. Det er lidt overraskende. Han er fin backup for Grabara, men jeg ser ham slet ikke, som den der skal tage over til sommer.

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #501
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kontrakt til 2027. Det er lidt overraskende. Han er fin backup for Grabara, men jeg ser ham slet ikke, som den der skal tage over til sommer.
    Betyder vel at vi skal forvente at Sander tager over til sommer.

  11. #502
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Magnus Matsson er officiel! Ligner en rigtig god transfer

    https://www.fck.dk/nyhed/magnus-matt...c-koebenhavner

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #503
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    574

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eper-i-arsenal

    Runarsson er angiveligt keeperen, som FCK henter i Arsenal.
    Den er godt nok lidt fesen. Jeg kan kun tolke det som, at han og Sander skal kæmpe om at være førstekeeper fra sommer af så?

  14. #504
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    852

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Den er godt nok lidt fesen. Jeg kan kun tolke det som, at han og Sander skal kæmpe om at være førstekeeper fra sommer af så?
    Jeg tænker at de begge testes, i foråret, og så må situationen revurderes til sommer.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #505
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    574

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg tænker at de begge testes, i foråret, og så må situationen revurderes til sommer.
    Kan godt være du har ret, men en kontrakt til 2027 er bare ret lang, hvis det kun er for at teste ham. Så har vi både ham og Sander som reserver. Men ja, du har nok ret.

  17. #506
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg har været godt tilfreds med de to første indkøb, men Runarsson er slet ikke god nok som 1. målmand, så 3,5 år virker bizart. Han var god med fødderne, da han var FCN, men jeg husker også en målmand, der lavede flere store fejl og gjorde sit forsvar usikkert. Jeg vil faktisk gå så langt, som at kalde ham dårligere end Steen Michael Grytebust, og det siger ligesom alt. Jeg håber virkelig ikke, at det er planen, at han skal stå fast. Det vil være at gå 4-5 klasser ned fra Grabara.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #507
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har været godt tilfreds med de to første indkøb, men Runarsson er slet ikke god nok som 1. målmand, så 3,5 år virker bizart. Han var god med fødderne, da han var FCN, men jeg husker også en målmand, der lavede flere store fejl og gjorde sit forsvar usikkert. Jeg vil faktisk gå så langt, som at kalde ham dårligere end Steen Michael Grytebust, og det siger ligesom alt. Jeg håber virkelig ikke, at det er planen, at han skal stå fast. Det vil være at gå 4-5 klasser ned fra Grabara.
    Jeg husker ham også som middelmådig i FCN og fattede intet af, at han endte i Arsenal kort efter. Det kan selvfølgelig være, at han har udviklet sig siden, men det vil stadig være overraskende, hvis han er tiltænkt pladsen som 1. målmand fra sommer. Men vi får ham vist gratis og lønnen kan ikke være kæmpe, så måske bliver han bare en godt betalt 2./3. målmand. Det kan selvfølgelig også være, at vi påtænker at udleje Sander næste sæson for at få hår på brystet og så giver det jo mening med Runarsson.

    Nå men det vigtigste er trods alt, at der kommer en ind nu, og så har man trods alt et halvt år og vurdere hans niveau i.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #508
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Hvem har sagt at han skal være 1.valg til sommer. Det kunne være at vi henter en afløser for Grabara til sommer, og så bliver runar/sander 2. valg.

    Det er det scenarie jeg bedst kan se ske.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  22. #509
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af pires Se meddelelser
    Hvem har sagt at han skal være 1.valg til sommer. Det kunne være at vi henter en afløser for Grabara til sommer, og så bliver runar/sander 2. valg.

    Det er det scenarie jeg bedst kan se ske.
    Det tror jeg ikke, at der er nogen der har sagt herinde. Men jeg (og nok også andre) undrer mig over, at man skriver så lang en kontrakt med en formodet 2. målmand, når vi har sådan en i forvejen. For der er næppe mange herinde som mener, at Sander er klar fra sommer.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #510
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    497

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Runar var decideret ringe i de få kampe han fik for Arsenal. Vi må håbe, at han har været igennem en massiv udvikling siden.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •