Viser resultater 1 til 15 af 468

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #202
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Jeg ved godt det er nævnt før i denne tråd men jeg bliver simpelthen nød til at påpege dette igen. At folk ryger en fed i sin fritid fordi livet "bare er for fedt og jeg får lolleren på af at ryge" kan jeg ikke blande mig i. Men at jeg skal stå og hoste i det lort til en fodboldkamp er pisse irriterende! Please skrid!
    Jeg ryger ikke selv cannabis, og har som sådan ingen direkte aktie i denne problemstilling.

    Og så alligevel; At folk gider være sure og indebrændte i deres fritid fordi.... ja whatever, kan jeg ikke blande mig i, men at man skal læse deres negative og ukonstruktive udgydelser i en ellers fin tråd, oprettet i en positiv og imødekommende ånd, med sigte på at forbedre alles oplevelser i Parken, er altså også en kende irriterende.

    Hvad er sigtet med at sidde bag tasterne og være negativ?

    Der er røgfrie tribuner i Parken, hvis det er dét man ønsker, og på rygertribunerne er Cannabis-rygning ligeså forbudt som i resten af landet. Jeg har svært ved at forstå sigtet med indlæget.

    Med fare for at gentage mig selv, vil jeg tillade at opfordre til lidt dialog med medfans. Jeg er aldrig blevet mødt med andet end imødekommenhed og generel najs-ness, når jeg har taget kontakt til en medfan i Parken. Eller på udebane for den sags skyld - omend procenterne ofte kan være lidt højere udenfor Kbh. Uanset mit ærinde.

    Men ok, jeg har så også altid valgt en lidt anden tilgang end den du valgte i indlæget ovenfor.

    Prøv at forestille dig, at de der herre nederen hashrygere der pisser dig sådan af, faktisk er nogle rigtigt søde fyre, der slet ikke har skænket en tanke at det kunne genere dig, og i virkeligheden er klar til at tage temmeligt mange hensyn, hvis du bare spørger pænt. Måske kan du spare dig selv et mavesår, med en høflig henstilling. Årh!
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •