Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Viser resultater 1 til 15 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #190
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Det blev en 1.halvleg, hvor begge trænere var tilfredse med forløbet. Vi kom aldrig under pres, dels fordi Brøndby havde valgt at stå lavt og slå lange dybe bolde og dels fordi vi med Zeca og Lerager havde to CM, der lå mere på linie og skærmede forsvaret godt. Vi havde ikke de helt farlige afslutninger, men tilløb til flere 'lige ved og næsten', mens Brøndby havde halvegens bedste mulighed ved Uhre (heldigvis).

    2. halvleg lignede mest af alt en midterkamp fra Sunday League - hold fast en omgang l...

    Der var fra spillernes side et spread i præstationerne fra dumpet til godkendt, med Wind i toppen og Fischer, Bundu og Bartolec i bunden. Jeg tror jeg havde forudset, at vi ville modtage to mål - allerede nu varsler jeg, at det ikke bliver færre mål, vi modtager mod FCM.

    Jeg siger med det samme . dette er ikke FYR JT. Men hvor er jeg træt af, at sådan en B....... skal repræsentere København. Post-match interviewet er nok ikke en Rindum, men han er da godt på vej ud af skalaen. Alle hans undskyldninger efter kampene; første kamp, dårlig bane, besværlig modstander, mandagskampe er svære, finder det rigtigt at være den, der tænder musikken og begynder at danse i omklædningsrummet, for at fejre at vi slår VB (oprykker og bundhold).

    Så når jeg ærgrer mig over resultaterne, skal jeg blot huske på, at vi har fået en træner, der kun kan vinde kampe midt i sæsonen, på gode baner, mod lette modstandere, når vi spiller om lørdagen og vores konkurrenter har tabt om fredagen. Under alle andre omstændigheder, så er han god for en kvart-Rindum.

    Jeg respekterer han er valgt som træner, men hvor havde jeg sat pris på en anden profil - det må blive næste gang.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 6 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •