Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    27 45.76%
  • Uafgjort

    18 30.51%
  • FCK vinder

    14 23.73%
Viser resultater 1 til 15 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

  1. #77
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er alligevel en voldsom udvikling på 1-2 måneder. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om du (og andre med lignende frustrationer) var blandt, men vi skal ikke mere end et par måneder tilbage før Sidelinien flød over at begejstring over spillet, resultaterne og at vi endelig så det FCK, som vi alle elsker. Skal der virkelig ikke mere end et salg af Daramy, et par skader og et par måneder med nedtur til, at vi pludselig giver op eller ikke længere kan se os selv i klubben?

    Jeg anerkender fuldt ud frustrationerne (det er sgu ikke sjovt at se fodbold pt), især når truppen er så tynd at det næppe vender foreløbigt, men det overrasker mig alligevel noget. Især når mange af jer tydeligvis er fans, som har været med i mange mange år. Hvordan fa'en kom I igennem midt/slut 90'erne? :-) Jeg husker det personligt som værende enormt meget hårdere end nu, men vi kom sgu da igennem :-)
    Ja folk med sådanne holdninger skal være glade for de ikke holder med hvilket som helst andet hold i suppen, for så har de sidste 20 år da været decideret miserable. :)

    Der har været perioder hvor det har været sjovere at holde med FCK end det er lige nu, og jeg er helt enig at der mangler retning, der mangler lederskab og visioner. Det hele er sku blevet lidt for vattet.
    Men jeg kunne aldrig finde på at unlade at se mit hold spille af den grund.

    Det vi går igennem lige nu måtte jo næsten komme før eller siden, det sker for alle de store hold i alle lande og ligaer. Det er utopi at tro at et hold kan dominere 20-30-40 år uden modstand.

  2. De følgende 9 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 10.09.21, 14:15
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 18.04.21, 11:12
  3. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •