Side 16 af 47 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 696

Emner: Til- og afgange 2013 - Part II

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    I denne artikel fra Tipsbladet, fortæller Ståle at han ofte snakker med CV om mulige FCK emner, og slutter artiklen af med: "Vi snakkede faktisk sammen senest i går om en spiller, så...". Gad vide hvilken spiller det er CV skal have rådgivning omkring, som Ståle kender, det kan vel kun være en Tippeliga spiller, nu hvor han er blevet Norsk TV2 ekspert?
    Desuden er jeg meget enig med Ståles vurdering af en ny midtbanespiller vs. Delaneys udvikling.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-fck-transfers

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    622

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Flere islændinge på vej. Godt nok til SOE. Så vi kigger udenlands, og i første omgang mod Island http://www.433.is/frettir/island/fjo...-fc-kobenhavn/

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Flere islændinge på vej. Godt nok til SOE. Så vi kigger udenlands, og i første omgang mod Island http://www.433.is/frettir/island/fjo...-fc-kobenhavn/
    Nu er islandsk ikke min stærke side og åbenbart heller ikke Google Translates, men så vidt jeg forstår, får vi fire unge, islandske spilere på prøvetræning (+ en træningskamp) i fem dage.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #229
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Nu er islandsk ikke min stærke side og åbenbart heller ikke Google Translates, men så vidt jeg forstår, får vi fire unge, islandske spilere på prøvetræning (+ en træningskamp) i fem dage.
    Desuden står der at alle fire deltog i en nordisk ungdomsturnering for U-17 landsholdet og noget med at det er tydeligt at FCK har været meget interesserede i islandske ungdomsspillere på det seneste.

  7. #230
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,452

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II


  8. #231
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Harmeet Singh har fått lite spilletid etter overgangen til Feyenoord. Kanskje en interessant mann for FCK? Kan nok være interessert i å bytte klubb i sommer.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #232
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,407

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    "Og her er det så at jeg ikke forstår din problematik, du vil gerne have en spiller på 30 år, men som ikke er god nok til et ligue 2 (spillede under 10 kampe ud af 40), end en som er 32 år, og har spillet over 30 kampe. Så kan det da godt være at han har sparket Danmark til en slutrunde, meeen....

    Og din kommentar omkring overskrifterne fik mig til at grine, for FCK har ofte hentet spillere over de 30 år som har fungeret super for holdet."


    I min optik, er der en verden til forskel om en spiller fylder 30 år eller 33 år. Lad os bare sige 3 års forskel. Det er vel et rimelig godt argument i sig selv.

    Derudover tror jeg du misforstår mit indlæg. Jeg argumenterer IKKE for at hente en Poulsen FREMFOR Hjalte. De to er jo vidt forskellige typer spillere.

    Jeg siger at:

    1) Snakken om at hente Hjalte tilbage er fuldstændig volapyk i mine øjne. Manden har varmet bænk i ligeså mange kampe, som han har spillet i GF. Og hvis du har set ham som en bærende profil i foråret... Ok, så må man bare endnu en gang konstatere at fodbold er subjektivt. Åbenbart VIRKELIG subjektivt... Hvis jeg så skal give mig lidt, så er der en anelse (en anelse!) mere ræson i Keller. Men hold da op, det ville virkelig undre mig!

    Mht Jakob Poulsen siger jeg at:

    2) Det ville give mening udfra devisen om at vi mangler en central midtbanespiller. Det ville, på en eller anden måde, ligne CV at hente ham hjem. Derfor nævner jeg ham. Jeg er ikke som sådan største fan, men har svært ved at se alternativerne (som nævnt et svært transfervindue).
    Som sagt, vil da ELSKE at se en bombe komme ind fra højre! Men pleeeease - lad aldrig den bombe være Hjalte (selvom man må sige at vi så ville stå for årets tranfser-chok - det er vel værd at tage med).

    Zan

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #233
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Men han har jo hårde dueller, hovedspillet, gode lederegenskaber, en god pasningsfod og god løbekapacitet, så han har alle ingredienser til at blive en god FCK-spiller. Han er også en fornuftig fyr. Så FCK skal ikke købe en 29-årig midtbanemand, der er lidt bedre end Delaney. Det nytter jo ingen ting.
    Jeg synes det her nogenlunde er hovedet på sømmet ift. Delaneys rolle i truppen?


  13. #234
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,889

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg synes det her nogenlunde er hovedet på sømmet ift. Delaneys rolle i truppen?
    Fuldstændig enig. Men som Ståle også siger i interviewet. Så er Delaney skadet ALT ALT for tit. Der skal simpelthen indkøbes rendyrket kvalitet til midtbanen, og ikke noget talent.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #235
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Weeelo Se meddelelser
    Om lønnen og spilletid i Rumænien er mere interessant end Champions League og formentlig færre lønkroner i København, skal jeg ikke kloge mig på, men man kunne da håbe, at Cluj taber den rumænske pokalfinale til Petrolul Ploiesti på lørdag og dermed ikke skal spille europæisk. Måske det kan lokke Bouba nord på.
    Cluj tabte finalen med 1-0 og skal derfor slet ikke spille europæisk i næste sæson. Vi venter bare. Nummer 5 er ledig.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    peb

  17. #236
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Flere islændinge på vej. Godt nok til SOE. Så vi kigger udenlands, og i første omgang mod Island
    Kære FCK. Tag nu skyklapperne af og kig også efter spillere andre steder. Befolkningstallet på Island er på størrelse med Århus.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #237
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Ser Niclas Pedersen er frisk på nye udfordringer, kune vi friste ham med CL bold ?, har nævnt ham før Thomas Rogne er gratis, han er forholdsvis stort talent der spiller i Celtic, har dog været skadet meget i denne sæson

  20. #238
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Vi har hentet en U19 spiller og har nu fire U17 spillere på en uges prøvetræning og vi er allerede nået til "tag nu skyklapperne af"?


  21. #239
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Vi har hentet en U19 spiller og har nu fire U17 spillere på en uges prøvetræning og vi er allerede nået til "tag nu skyklapperne af"?
    Meget enig. Jeg ser det kun som et positivt tegn, at man rent faktisk begynder, at hente spillere til U-holdene. At der er transferaktivitet og prøvetræninger på U-holdende, betyder jo ikke, at man slækker på arbejdet med at optimere truppen til A-holdet. Tværtom. Jeg tror det er to ret uafhængige processer.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #240
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,550

    Re: Til- og afgange 2013 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ser Niclas Pedersen er frisk på nye udfordringer, kune vi friste ham med CL bold ?
    Det kunne vi sikkert, men hvorfor skulle vi dog ønske det? Han har ingenlunde niveau til FCK.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •