Side 18 af 141 FørsteFørste ... 8151617181920212868118 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2184178.ece
    Hvis Polen kunne være aktuelt for Elmander, så skal FCK altså også kunne være med...

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2184178.ece
    Hvis Polen kunne være aktuelt for Elmander, så skal FCK altså også kunne være med...
    Fordi der er interesse fra Polen, betyder det jo ikke at Elmander selv er interesseret. Hvis Elmander tager til en mindre klub, er det for at tage hjem tror jeg.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skand...johan-elmander

  3. #258
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på, at en venstre back ligger MEGET højt på prioriteringslisten. Ståle har flere gange sagt, at der er problemer med trupsammensætningen og at der er for lidt konkurrence på enkelte pladser. Derfor ser jeg det som oplagt, at vi forstærker os netop der.
    Dette kunne jo også passe fint i tråd med et eventuelt køb af Peter Ankersen, hvor man måske kunne forestille sig af enten Lars eller Remmer kunne vikariere for Pierre på venstrebacken. Hvorefter at man til sommer går ud og henter en decideret erstatning til Pierre, når han smutter.

    Dette er ikke en løsning jeg selv er særlig stor fan af, ser hellere en udlejning af Remmer hvor han kan få fast spilletid i en anden superliga klub (Ligesom Toutouh i Esbjerg).

    Alt dette afhænger vel også af hvor meget fremtid man ser i Casper Højer. Jeg har selv en god ven som følger Brønshøj tæt, og han har været meget imponeret over ham så håber da han kunne være fremtiden i København.

  4. #259
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    For at lukke den - jeg tror bestemt hellere ikke på, at han kommer. Han er dansker og derfor skulle det vel ikke være så mærkeligt, hvis han ønsker at bo her. Ganske fint bare at bruge ham i netværket!

    Gareth Bale - Peter Ankersen... måske er han ikke tiltænkt en plads på backen, men på midten!
    Må sige at jeg er målløs over at folk ville købe en højreback, der koster ca. 10-15 mill kr for at bruge ham på en højrekant hvor vi har Gislason allerede, samt muligheden for Kusk eller Emil Larsen for 4-7,5 mill kr.

    En ting er at køre brøndby-stil og købe Ankersen til vores i forvejen glimrende besatte højreback.. men ligefrem at bruge 15 mill og så spille ham i en helt uvant plads er da sort snak..

    Foreslår man dette, bør man aldrig kritisere CV for købene af Pape og Mos..

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #260
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det burde være muligt at presse ham ned i løn og give ham en kortere aftale, hvor den i mine øjne eneste risiko vil være, at han går i Nordstrands fodspor, og Farum henter ham som erstatning for aldrende Stokholm. Men hey, det vil så heller ikke være noget, man ryster i bukserne over.
    Ser absolut ingen grund til at forære TK til fcn.. Stokholm var da en ret væsentlig grund til deres mesterskab, da vi legede julemand i foråret 2012, så hvis/når vi udlejer/sælger fra vores overskudslager ville jeg foretrække at det sker til andre danske klubber end de to sjællandske..

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #261
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,771

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Må sige at jeg er målløs over at folk ville købe en højreback, der koster ca. 10-15 mill kr for at bruge ham på en højrekant hvor vi har Gislason allerede, samt muligheden for Kusk eller Emil Larsen for 4-7,5 mill kr.

    En ting er at køre brøndby-stil og købe Ankersen til vores i forvejen glimrende besatte højreback.. men ligefrem at bruge 15 mill og så spille ham i en helt uvant plads er da sort snak..

    Foreslår man dette, bør man aldrig kritisere CV for købene af Pape og Mos..
    Nu var det ikke et forslag, men en tanke! PA kan måske med fordel bruges på midten (i Europa vil ikke være en ringe ide). På samme måde som Bale udviklede sig fra at være en rigtig god back til en af verdens bedste spillere på midten. PA ville så være fra god back til god midtbane påvsuperliganiveau :)

  9. #262
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,568

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Må sige at jeg er målløs over at folk ville købe en højreback, der koster ca. 10-15 mill kr for at bruge ham på en højrekant hvor vi har Gislason allerede, samt muligheden for Kusk eller Emil Larsen for 4-7,5 mill kr.

    En ting er at køre brøndby-stil og købe Ankersen til vores i forvejen glimrende besatte højreback.. men ligefrem at bruge 15 mill og så spille ham i en helt uvant plads er da sort snak..

    Foreslår man dette, bør man aldrig kritisere CV for købene af Pape og Mos..
    Ankersen vs. Pape og Mos tåler jo ingen sammenligning. Peter Ankersen er høj høj klasse og var han ikke dansker havde vi måske ikke muligheden for at hente en back på dette niveau. At vi skulle være fremragende besat på højre backen er i øvrigt en diskussionssag. I min verden har Lars været katastrofal det sidste års tid, hvor han jævnligt har kostet mål, særligt i de større kampe. Jeg synes IKKE vi skal forlænge med ham. Om Remmer så er klar til at tage over pt kan også diskuteres.

    Vel er 15 mio mange penge for en højre back, men lige præcis i tilfældet PA ville vi få valuta for pengene mener jeg. Han kan nemt nå Pospechs niveau, og hvis vi skal hæve det samlede niveau i startelleveren og ikke bare øge bredden, er indkøb som disse da nødvendige. Under alle omstændigheder tåler et indkøb af Ankersen på ingen måde sammenligning med Brøndbys indkøbspolitik de senere år eller for den sags skyld med vores egne indkøb af Pape og Mos.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #263
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,883

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ankersen vs. Pape og Mos tåler jo ingen sammenligning. Peter Ankersen er høj høj klasse og var han ikke dansker havde vi måske ikke muligheden for at hente en back på dette niveau. At vi skulle være fremragende besat på højre backen er i øvrigt en diskussionssag. I min verden har Lars været katastrofal det sidste års tid, hvor han jævnligt har kostet mål, særligt i de større kampe. Jeg synes IKKE vi skal forlænge med ham. Om Remmer så er klar til at tage over pt kan også diskuteres.

    Vel er 15 mio mange penge for en højre back, men lige præcis i tilfældet PA ville vi få valuta for pengene mener jeg. Han kan nemt nå Pospechs niveau, og hvis vi skal hæve det samlede niveau i startelleveren og ikke bare øge bredden, er indkøb som disse da nødvendige. Under alle omstændigheder tåler et indkøb af Ankersen på ingen måde sammenligning med Brøndbys indkøbspolitik de senere år eller for den sags skyld med vores egne indkøb af Pape og Mos.
    Fuldstændig enig. Vi skal hæve overlæggeren dér hvor det er muligt. Her vil PA være en fremragende tilførsel.

    Han har været suveræn i Suppen og internationalt har han også vist sig frem med rigtig godt spil.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #264
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fuldstændig enig. Vi skal hæve overlæggeren dér hvor det er muligt. Her vil PA være en fremragende tilførsel.

    Han har været suveræn i Suppen og internationalt har han også vist sig frem med rigtig godt spil.
    Jeg tror ikke der er nogle der betvivler Ankersens niveau, eller den fact at han sikkert har været bedre end LJ, Remmer og evt. Aaquist i dette kalenderår. Det der er hul i hovedet ved evt. at signe ham, er at vi har større problemer på holdet lige pt.

    Ville elske at se Ankersen i FCK - men det er bare ikke på den position vi mangler mere kvalitet.

    Ville sammenligne det lidt med at købe en god målmand lige nu. Wiland har ikke vist niveau det meste af sæsonen men har vist gode takter efter Ståle, fuldstændig som LJ - som reserve har vi Busk der besidder et stort potentiale, men mangler stadig erfaringen som Remmer. Alt i alt, en unødvendig signing.

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #265
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,883

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg tror ikke der er nogle der betvivler Ankersens niveau, eller den fact at han sikkert har været bedre end LJ, Remmer og evt. Aaquist i dette kalenderår. Det der er hul i hovedet ved evt. at signe ham, er at vi har større problemer på holdet lige pt.

    Ville elske at se Ankersen i FCK - men det er bare ikke på den position vi mangler mere kvalitet.

    Ville sammenligne det lidt med at købe en god målmand lige nu. Wiland har ikke vist niveau det meste af sæsonen men har vist gode takter efter Ståle, fuldstændig som LJ - som reserve har vi Busk der besidder et stort potentiale, men mangler stadig erfaringen som Remmer. Alt i alt, en unødvendig signing.
    Men som jeg har argumenteret for før. Hiv Ankersen ind og send Remmer på leje i Esbjerg et års tid. Så får han den erfaring der skal til for at konkurrere med Ankersen. Så kan vi i mellemtiden have Lars som backup og lade ham pensionere 31-12-14.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #266
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men som jeg har argumenteret for før. Hiv Ankersen ind og send Remmer på leje i Esbjerg et års tid. Så får han den erfaring der skal til for at konkurrere med Ankersen. Så kan vi i mellemtiden have Lars som backup og lade ham pensionere 31-12-14.
    Og som jeg har skrevet før: Jacobsen ryger ikke bare sådan lige på bænken. Han har alt for meget good will, og tilmed er han vores anføre. Vil gerne æde mine ord igen, hvis det skulle ske, selvom jeg stadig ikke mener at det er er noget vi skal fokusere på.

  18. #267
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,883

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Og som jeg har skrevet før: Jacobsen ryger ikke bare sådan lige på bænken. Han har alt for meget good will, og tilmed er han vores anføre. Vil gerne æde mine ord igen, hvis det skulle ske, selvom jeg stadig ikke mener at det er er noget vi skal fokusere på.
    Din betegnelse af good will, lyder lidt som om at Lars skal have lov at køre på frihjul. Det håber jeg bestemt ikke at Ståle lader ske, uagtet status i truppen. Hvis der er én der er bedre, så skal han spille. Længere er den egentlig ikke. Det er professionel sport, ikke en humanitær organisation ;-)

    Jeg er stadigvæk "tændt" på idéen om PA i Kbh.

    Og stik så Delaney det anførerbind!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #268
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Din betegnelse af good will, lyder lidt som om at Lars skal have lov at køre på frihjul. Det håber jeg bestemt ikke at Ståle lader ske, uagtet status i truppen. Hvis der er én der er bedre, så skal han spille. Længere er den egentlig ikke. Det er professionel sport, ikke en humanitær organisation ;-)

    Jeg er stadigvæk "tændt" på idéen om PA i Kbh.

    Og stik så Delaney det anførerbind!
    Ståle har taget konsekvensen af Bolanos dårlige optrædener, og sat ham på bænken. Samtidig har han udtalt sig lettere negativt om ham i pressen. Det samme kunne han have gjort med Lars, men har ikke gjort det hvilket jeg tolker som at Lars stadig er et yderst vigtigt aktiv i truppen.

    Jeg siger det for 12 gang, jeg tror alle er 'tændt' på tanken om PA i KBH - hvem ville ikke se en klasse tilførsel til vores elskede hold? Vi køber os et luksusproblem, for en høj transfersum der sagtens kunne bruges andetsteds, det er dét der bliver stillet spørgsmålstegn ved. Det optimale ville være hvis vi kendte LJ's fremtid, hvilket jeg håber vi får afklaret i dette transfervindue. Stopper han til sommer, skal PA være mere end velkommen. Forlænger LJ derimod med et år, ser jeg helst at Remmer overtager stille og roligt.

    Jeg må indrømme at det luner indeni, hver gang et talent fra vores egen afdeling blomstrer op. Remmer er vores største talent i truppen næst efter Delaney, og burde i det mindste få en fair chance.
    Sidst redigeret af scoring : 31.12.13 kl. 01:52

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #269
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Din betegnelse af good will, lyder lidt som om at Lars skal have lov at køre på frihjul. Det håber jeg bestemt ikke at Ståle lader ske, uagtet status i truppen. Hvis der er én der er bedre, så skal han spille. Længere er den egentlig ikke. Det er professionel sport, ikke en humanitær organisation ;-)

    Jeg er stadigvæk "tændt" på idéen om PA i Kbh.

    Og stik så Delaney det anførerbind!
    Jeg er så overhovedet ikke tændt på din idé. Hvorfor kaste 10-15 mio i grams, når vi både har en her-og-nu løsning OG en fremtidsløsning. Endda en fremtidsløsning med stort potentiale. Tilmed har vi et endnu et stort talent i Aaquist. Man kan vel nærmest betegne det som en slags "kannibalisme" hvis man i den grad forbigår 2 så lovende spillere fra "egen avl". Hvor skal perspektivet komme fra når andre af vore egne store talenter drømmer om fremtiden?. Hvor skal drivet komme fra?

    Fokus på problemområderne tak!
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander


  23. #270
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ankersen vs. Pape og Mos tåler jo ingen sammenligning. Peter Ankersen er høj høj klasse og var han ikke dansker havde vi måske ikke muligheden for at hente en back på dette niveau. At vi skulle være fremragende besat på højre backen er i øvrigt en diskussionssag. I min verden har Lars været katastrofal det sidste års tid, hvor han jævnligt har kostet mål, særligt i de større kampe. Jeg synes IKKE vi skal forlænge med ham. Om Remmer så er klar til at tage over pt kan også diskuteres.

    Vel er 15 mio mange penge for en højre back, men lige præcis i tilfældet PA ville vi få valuta for pengene mener jeg. Han kan nemt nå Pospechs niveau, og hvis vi skal hæve det samlede niveau i startelleveren og ikke bare øge bredden, er indkøb som disse da nødvendige. Under alle omstændigheder tåler et indkøb af Ankersen på ingen måde sammenligning med Brøndbys indkøbspolitik de senere år eller for den sags skyld med vores egne indkøb af Pape og Mos.
    Min sammenligning med et indkøb af PA og Mos/Diouf var (som dte fremgik at mit indlæg), såfremt man købte ham for at bruge ham som højre kant. At han har gjort det til et 12-tal som højre back betyder ingenlunde at han vil være tilsvarende god som højre midt.. På helt samme måde som at Diouf var god som venstre kant i et 4-3-3 system og Mos var god på et kontra-hold..

    Min sammenligning med brøndbys indkøbspolitik går på, hvis man købte PA som højre back. En position hvor vi har en A-landsholdsstarter (bevares, faldet i niveau det sidste ½ år, men alligevel) SAMT en backup i form af en egen avl/SoE/U-landsholdsstarter.. Ergo ville et indkøb i 15-mill-klassen på denne position være virkelig brøndby-agtigt, idet vi klart mere kunne trænge til at "hæve overlæggeren"/"købe ind til start-11-eren" på MINDST 3 andre positioner: 1) Venstre Back 2) Target man 3) Højre Kant 4) Evt central midt.
    At vi har hævet vores økonomiske formåen er i min optik ikke ensbetydende med at vi brænder penge af på en plads der er helt udmærket dækket ind..

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •