Viser resultater 1 til 15 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg henviser naturligvis til at Brøndby ligger nummer 4 og FCN nummer 6. Derudover er der andre parametre, som gør at man (desværre) så småt må betragte BIF som topklub (eller storklub om man vil) bedømt udfra Superliga-standarder.
    Jeg synes man skal vente til d 19. marts med at kalde bif en topklub igen.. at de i denne sæson ligger nr 4 (men er ude af pokalen), skal man ikke nødvendigvis lægge alverden i. Bevares, TV3 gør da deres til at puste dem op igen, men noget siger mig at økonomien ikke er så rosenrød, som de gerne vil gøre den til. De har på ingen måde fået sænket deres udgifter derude, og indtil videre kniber det også stadig ret meget med indtægterne. Bliver i hvert fald spændende at læse deres års-rapport for 2013. Udover Makienok, der desværre er som skabt til en engelsk bundklub med mange millioner, så ser jeg ikke det store salgspotentiale i deres trup pt, uagtet at sso vistnok mener noget andet. Hasani, Nørgaard, Piri, osv skal nok have en del europæiske kampe i bæltet, før bif kan få det store for dem og deres helt egen Messi, Szymanovski, bliver næppe heller en block-buster..
    Uagtet at de lige har budt 12 mill for Erik S, så er de på ingen måde blevet en sund forretning..

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,408

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Jeg synes man skal vente til d 19. marts med at kalde bif en topklub igen.. at de i denne sæson ligger nr 4 (men er ude af pokalen), skal man ikke nødvendigvis lægge alverden i. Bevares, TV3 gør da deres til at puste dem op igen, men noget siger mig at økonomien ikke er så rosenrød, som de gerne vil gøre den til. De har på ingen måde fået sænket deres udgifter derude, og indtil videre kniber det også stadig ret meget med indtægterne. Bliver i hvert fald spændende at læse deres års-rapport for 2013. Udover Makienok, der desværre er som skabt til en engelsk bundklub med mange millioner, så ser jeg ikke det store salgspotentiale i deres trup pt, uagtet at sso vistnok mener noget andet. Hasani, Nørgaard, Piri, osv skal nok have en del europæiske kampe i bæltet, før bif kan få det store for dem og deres helt egen Messi, Szymanovski, bliver næppe heller en block-buster..
    Uagtet at de lige har budt 12 mill for Erik S, så er de på ingen måde blevet en sund forretning..
    Synes dit indlæg bygger på en hel del gisninger;-) Men fair nok, topklub-mærkatet kan nok diskuteres.

    Og med de ord tilbage til transfersnakken;-)

    Zan

  4. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •