Side 20 af 41 FørsteFørste ... 101718192021222330 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Fint indlæg, men lidt kritik :-) Toutouh er ikke kant, så der SKAL hentes i hvert fald en kant, mest presserende venstre, da NJ er skrøbelig som en æggeskal. Braaten og Rurik kan til nøds dække højrefløjen, men Braaten er ikke en favorit for mig. Amankwa er et satset 1.valg ALENE på venstrefløjen.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Og de 125 mio. kr. er ikke kun tænkt til sommerens vindue. Det er et samlet beløb for denne sommer, næste vinter og den efterfølgende sommers vindue. Så is på venner.
    Det er jo din egen tolkning, at det er fordelt på tre vinduer. Der står et år frem, og så kan det lige så godt være fordelt på to. Men uanset hvad forbeholder jeg mig retten til at være mere end almindeligt skeptisk over for et Facebook-rygte af den type.
    Mvh.
    Dane

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,129

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Mad As Hell Se meddelelser
    Vi hentede også Høgli og Franco Musssis. Men ja, der er nogle tilsyneladende mætte spillere der skal skiftes ud. Ret mange desværre.
    Mig bekendt løber de to stadig rundt i henholdsvis Belgien og Argentina. I hvilket omfang FCK allerede har betalt Gimnasia helt eller delvist for Mussis, er uvidst, men at vi skulle have sendt 30+ millioner til Argentina, lyder usandsynligt (Høglis transfer kræver mig bekendt ingen betaling til Brügge).

    Bare for en god ordens skyld. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #289
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Angrebet tror jeg ikke, der bliver rørt ved med mindre, der kommer et stort bud på Vetokele. Med Cornelius, Vetokele, Purie, Adi og Mos er der ikke plads til indkøb, og på papiret ser det jo også godt ud... I praksis ikke så meget, men det handler også om, hvad de får at spille med fra midterkæden.
    Med Cornelius, Vetokele, Pourié, Adi og Mos har vi reelt kun to angribere i truppen, det kommer vi ikke til at fortsætte med. Ståle har ikke været med til at hente nogen af de sidste tre, han har intet behov for at vise at de her indkøb altså godt kan fungere og de er alle tre typemæssigt langt fra at kunne løse det problem vi fik da både N'Doye og senere Santin forsvandt. Jeg kan ikke forestille mig at der ikke bliver hentet til angrebet, men omvendt kan jeg sagtens se både salg og udleje af overskudslageret.

    Det kan så sagtens være at man kigger på en spiller der kan dække flere positioner samtidigt. En Lucas Andersen eller Rasmus Falk der kan spille både dyb angriber og kant, for eksempel.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af valbytossen87 Se meddelelser
    Fint indlæg, men lidt kritik :-) Toutouh er ikke kant, så der SKAL hentes i hvert fald en kant, mest presserende venstre, da NJ er skrøbelig som en æggeskal. Braaten og Rurik kan til nøds dække højrefløjen, men Braaten er ikke en favorit for mig. Amankwa er et satset 1.valg ALENE på venstrefløjen.
    Braaten er heller ikke min favorit, men jeg tror man vil forlænge med et år - i kontinuitetens navn.

    Toutouh er ikke rendyrket kant. Enig. Hen er lidt alt-mulig-mand på den offensive midtbane kan både noget centralt og på kanterne. Jeg synes vi har lidt et problem med, at vi har mange Allround midtbanespillere, der næsten er gode nok. Deleney, Toutouh, Gislason, TK, Claudimir (han har været, men er der ikke helt som det er nu). Amankwa har superliganiveau, som han har spillet de sidste par gange, men er kun et talent på vej. Det gør det svært at købe ordentligt og strategisk ind. Og hvad kan Mussi? En stabil central midt med international erfaring er i mine øjne stadig højt på listen. Og så må vi se, hvem af dem, der næsten er gode nok, kan vokse, når presset lettes fra deres skuldre.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #291
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Det lyder ikke helt usandsynligt med de 125 mio. selvom beløbet er højt. Vi har lige lavet en kæmpe aftale med Telia (de har fået lov til at ændre station navnet - det er en seriøs pose reklame penge). Fordelt på fire transfervinduer, og med ambitioner om at lave et indgreb som kan sende os på mesterskabskurs og "direkte i CL", næste år - er 125/4 = 31,75 mio. kr (inkl. løn) ikke helt urealistisk.

    Hvis vi trækker det første vindue fra som lyder på 27-28 mio. derefter sommerens som lyder på Mussis og Høgli til en værdi af ca. 16-17 og 2 (sign on) er vi allerede nede på ca. 79 mio.
    Af det beløb bliver nød til at købe i dette - sommerens - transfer vindue (hvis har tænkt på kontinuerlighed i truppen):

    1x Venstre back (Bengtsson vil videre)
    1x Højre kant (Har kun Gisla da Bola er afskrevet)
    1x Venstre kant (Jeg tror ikke man stole på NJ's skades rate, Braaten er for gammel til at spille kant (Ståles ord))
    1-2x Central back (Maggie, eller skal købes fri. Olofs skade har vist et alt for sårbart forsvar - så der skal findes mindst en ny)

    altså ca. 4-5 spillere hvoraf 2 skal have "international klasse". Ståle lader yderligere ikke til at være synderlig begejstret for Marvin - så det er ikke utænkeligt at vi får tilgang på en enkelt spiller mere på toppen (Adi er på ingen måde i kridthuset, og Felfel er stadig (for?) ung).
    Vores midtbane situation er så at Claudemir tidligere har ytret farvel i dette vindue, samt at TK har kontrakt udløb. Dette efterlader Mussis, Delaney, Toutouh, Wohlgemuth (evt. Danny) som midtbane motor. Hvilket jeg nægter at Ståle går med til, især efter Delaneys formdyk.

    Så de 79 mio. skal dække 4-5 spiller vi bliver nød til at købe, samt 3 stykker som boblere afhængig af hvad behager Ståle. Det er et højt beløb, men ikke urealistisk med de ambitioner man har givet udtryk for.

    Ej at forglemme spare vi jo også CV's løn! :D

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #292
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Med Cornelius, Vetokele, Pourié, Adi og Mos har vi reelt kun to angribere i truppen, det kommer vi ikke til at fortsætte med. Ståle har ikke været med til at hente nogen af de sidste tre, han har intet behov for at vise at de her indkøb altså godt kan fungere og de er alle tre typemæssigt langt fra at kunne løse det problem vi fik da både N'Doye og senere Santin forsvandt. Jeg kan ikke forestille mig at der ikke bliver hentet til angrebet, men omvendt kan jeg sagtens se både salg og udleje af overskudslageret.

    Det kan så sagtens være at man kigger på en spiller der kan dække flere positioner samtidigt. En Lucas Andersen eller Rasmus Falk der kan spille både dyb angriber og kant, for eksempel.
    Jeg synes vi vader i folk, der kan spille dyb angriber og kant... Jørgensen, Toutouh, Braaten, Amankwa, Gislason (bop bop). Ikke flere af dem tak. De holder bare hinanden nede.
    Jeg tror kun på en ny angriber, hvis andre forlader klubben. Det er vel ikke urealistisk at Mos og/eller Pourie kommer videre. Og så er der plads til nyindkøb.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #293
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Høgli er på en fri transfer, så ingen penge brugt dér, kun til løn :-)

  15. #294
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af valbytossen87 Se meddelelser
    Høgli er på en fri transfer, så ingen penge brugt dér, kun til løn :-)
    Sign on fee :(

  16. #295
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Selvfølgelig, men alligevel ikke nær så mange penge brugt som hvis vi skulle have hentet ham midt i en kontrakt :-)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #296
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Ifølge en meget pålidelig kilde er FCK meget tæt på at tegne med en argentinsk angriber. "Muligvis" en spiller som er under Franco Mussis agent... (Så dem på en københavnsk tapasbar igår). Seriøst.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #297
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    YES EN ANGRIBER!!!

    Så mangler vi bare nogen, der kan give ham noget at arbejde med...

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #298
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015


  23. #299
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af wiu Se meddelelser
    Kender ikke noget til ham, men det er i det mindste gode nyheder at vi kigger efter en ny mand på posten.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #300
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Ifølge en meget pålidelig kilde er FCK meget tæt på at tegne med en argentinsk angriber. "Muligvis" en spiller som er under Franco Mussis agent... (Så dem på en københavnsk tapasbar igår). Seriøst.
    Hvordan kan du være sikker på at det er en angriber?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •