Side 23 af 41 FørsteFørste ... 132021222324252633 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af HToudahl Se meddelelser
    snakkede man ikke om en argentinsk keeper fra samme klub som mussis ?
    er den gået død igen ?
    Som Slush siger, er det Monetti. Sidste rygter gik på at også Celtic er interesseret, hvis de mister Forster.

    Han er en målmand, med stort potentiale. Han har gode reflekser, er hurtig til at komme ud i feltet og så er han klasse med fødderne (står bl.a. noteret for 2 assist denne sæson). Hans største minus må være at han er lidt for "flagrende" til tider, i stedet for at vælge den sikre vej.

    Han har holdt buret rent i 13 ud af 36 kampe.
    Sidst redigeret af scoring : 06.05.14 kl. 08:30
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #332
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Angående Robbin Ruiter så er han vel næppe helt ringe, hvis Newcastle og Swansea har fundet ham interessant i januar transfervinduet?

    The two clubs have been among a host of Premier League clubs keeping tabs on the 6ft 5ins stopper from Holland.

    But Utrecht have had an offer from another Dutch side - believed to be AZ Alkmaar - and are now waiting for a club from the Premier League to match their £3m valuation.
    http://www.dailystar.co.uk/sport/foo...-Robbin-Ruiter

    Men hvis de 3 mio. £ er prisen for en transfer (han har kontrakt til 2016), så tror jeg ikke på, at vi kan/vil være med.

  4. #333
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Men mon ikke han er ude for vores rækkevidde taget Gimnesias #1 i betragtning, og han bejler til den Argentinske VM trup
    det var jo samme situration med mussis og det gik jo fint nok :)

  5. #334
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af HToudahl Se meddelelser
    det var jo samme situration med mussis og det gik jo fint nok :)
    Njaa der lå Gimnesia ikke #1 :)
    Så mon ikke også at Mussis havde været ude for rækkevidde, hvis vi evt. skulle hente her til sommer?

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Nå måske er det ikke en angriber men en vesntre back... jonathan Silva...
    Hvis der er hold i rygtet omkring "forhandlinger" med en argentinsk angriber, så vil jeg sige at jeg er temmelig sikker på at han ikke kommer fra Gimnasia. Hvis det havde været tilfældet ville den kære Nicolás Grassino havde tweetet omkring det nu.
    Til dem der ikke lige kan huske hvem han er, så er han den journalist som tweetede live-updates fra forhandlingerne omkring Mussi

  8. #336
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Er lidt nysgerrig :) ham der skrev noget vedr. en ny argentinsk angriber i kbh ( samme agent som mussis) har du en kilde ? :) eller er det en and ;)
    Jeg har en kilde, som siger at det er en angriber som har samme agent som Mussis. Af hensyn til min kilde vil jeg ikke komme nærmere ind på hvem han er, men jeg har meget stor tro på ham. Vi er meget tæt på at skrive med en argentinsk angriber.

    Det virker heller ikke usandsynligt eftersom at forløbet med Mussis jo endte godt og med tilfredse parter på begge sider. Så hvis agenten ser et lys i at sende spillere til Skandinaviens fodboldflagskib og kan lokke dem med at der i forvejen er en argentinsk stjerne in spe, så bliver rejsen over atlanten måske knap så lang.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #337
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,901

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Mussis agent hedder Fabio Scandizzo og det bør vel være muligt at finde ud af hvem han repræsenterer, og hvem af dem der kunne være interessante og mulige for FCK.

    Edit: En søgning på Google siger mig dog, og jeg er ikke spansk kyndig, at han arbejder for et firma der repræsenterer følgende klubber og spillere http://www.digitalfutbol.com.ar/clubes.php
    Sidst redigeret af Devil : 06.05.14 kl. 17:58

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #338
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har en kilde, som siger at det er en angriber som har samme agent som Mussis. Af hensyn til min kilde vil jeg ikke komme nærmere ind på hvem han er, men jeg har meget stor tro på ham. Vi er meget tæt på at skrive med en argentinsk angriber.

    Det virker heller ikke usandsynligt eftersom at forløbet med Mussis jo endte godt og med tilfredse parter på begge sider. Så hvis agenten ser et lys i at sende spillere til Skandinaviens fodboldflagskib og kan lokke dem med at der i forvejen er en argentinsk stjerne in spe, så bliver rejsen over atlanten måske knap så lang.
    Det er selvsagt umuligt at vurdere validiteten af andres anonyme kilder. Hvis vi skulle være meget tæt på at købe en ny argentiner, er det dog påfaldende, at der tilsyneladende intet er sluppet ud fra den argentinske presse.

    I sagen med Mussis var der jo nærmest tale om en offentlig forhandling. Det kan selvfølgelig være, at sagen er særegen, men det virker alligevel påfaldende, at vi helt ud af det blå nu skulle præsentere en ny angriber dernede fra.

    Men jeg lader mig da gerne overraske....:-)
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #339
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Mussis agent hedder Fabio Scandizzo og det bør vel være muligt at finde ud af hvem han repræsenterer, og hvem af dem der kunne være interessante og mulige for FCK.

    Edit: En søgning på Google siger mig dog, og jeg er ikke spansk kyndig, at han arbejder for et firma der repræsenterer følgende klubber og spillere http://www.digitalfutbol.com.ar/clubes.php
    Han viser i hvertfald særlig tilførsforhold til 2 spillere på Facebook og Twitter: Franco Mussis og Gaston Diaz. Transfermarkt nævner intet om Mussis, men at Diaz er repræsenteret af noget der hedder Comunigoal: http://www.transfermarkt.co.uk/en/co...ater_2143.html

    Sammenligner man spillerne der står på den side du linker til, med de spillere der står under Comunigoal, er der en del gengangere, bl.a. angriberen med mest 'markedsværdi': Lucas Melano.

    Det er VIRKELIG et skud i tågen, men det er da et bud.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. #340
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,901

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Han viser i hvertfald særlig tilførsforhold til 2 spillere på Facebook og Twitter: Franco Mussis og Gaston Diaz. Transfermarkt nævner intet om Mussis, men at Diaz er repræsenteret af noget der hedder Comunigoal: http://www.transfermarkt.co.uk/en/co...ater_2143.html

    Sammenligner man spillerne der står på den side du linker til, med de spillere der står under Comunigoal, er der en del gengangere, bl.a. angriberen med mest 'markedsværdi': Lucas Melano.

    Det er VIRKELIG et skud i tågen, men det er da et bud.
    Helt sikkert! Og mit spansk er ikke eksisterende, så jeg gik mere efter det jeg trods alt forstod.

  16. #341
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Hvis - og det er stadig et pænt stort hvis - FCK4LIF3 taler sandt, så er Lucas Melano også mit bud. Han ser ganske rigtig ud til at være tilknyttet det agentbureau, som Mussis' agent Fabio Scandizzo også på en eller anden måde er tilknyttet.

    Har læst lidt hurtigt op på ham, og han skulle være en meget hurtig angriber, der til dels også har gjort sig på kanten. Han har været omkring flere argentinske ungdomslandshold, og kædet sammen med en del italienske klubber og underligt nok også Toronto FC.

    Kunne Melano så have været i København i weekenden? Ja, det kunne han faktisk godt. Han var ikke med i truppen for Lanus, da de her i weekenden mødte Mussis' klub Gimnasia.

    Før vi går helt Melano-amok, så bør vi dog nok lige slå koldt vand i blodet. Som det tidligere er nævnt, så er det besynderligt hvis ingen argentinske medier skulle have opsnuset en mulig handel skulle være undervejs. Men lidt spændende ser det da ud.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  17. #342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,901

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Hvis - og det er stadig et pænt stort hvis - FCK4LIF3 taler sandt, så er Lucas Melano også mit bud. Han ser ganske rigtig ud til at være tilknyttet det agentbureau, som Mussis' agent Fabio Scandizzo også på en eller anden måde er tilknyttet.

    Har læst lidt hurtigt op på ham, og han skulle være en meget hurtig angriber, der til dels også har gjort sig på kanten. Han har været omkring flere argentinske ungdomslandshold, og kædet sammen med en del italienske klubber og underligt nok også Toronto FC.

    Kunne Melano så have været i København i weekenden? Ja, det kunne han faktisk godt. Han var ikke med i truppen for Lanus, da de her i weekenden mødte Mussis' klub Gimnasia.

    Før vi går helt Melano-amok, så bør vi dog nok lige slå koldt vand i blodet. Som det tidligere er nævnt, så er det besynderligt hvis ingen argentinske medier skulle have opsnuset en mulig handel skulle være undervejs. Men lidt spændende ser det da ud.
    Det virker på mig, som han primært har været brugt på højrekanten. Det giver vel glimrende mening, når man tænker på, at Bolanos er historie i klubben til sommer.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #343
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Glimrende researcharbejde! Der må være en præmie ventende hos et dagbladene hvis det er rigtigt..

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #344
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Her er lidt at forvente af Lucas Melano - HVIS ha.....:
    Sidst redigeret af Wonderboy : 06.05.14 kl. 22:39

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #345
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    301

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Her er lidt at forvente af Lucas Melano - HVIS ha.....:


    Dejlig dreng - især det første mål er godt. Det er den slags indlæg, Santin ofte kom 2 sekunder for sent til.
    16' Max har fået rigtigt godt fat i Ailton der ikke rigtigt lykkes med noget

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •