Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 127

Emner: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Billederne taler jo for sig selv. Ikke Lars? :) No offence.
    Pavlocvic sparker med det kolde ben? Bolden skal jo afleveres, så han kan afslutte med venstrebenet.

    Pavlovic har været dårlig, og det er frustrerende, at han ikke scorer oftere, men kritikken bærer til tider præg af at være noget forudindtaget. Jeg er mere foruroliget over, at Pieros i 3 kampe intet har skabt. Han har vel været usynligheden selv.


  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Pavlocvic sparker med det kolde ben? Bolden skal jo afleveres, så han kan afslutte med venstrebenet.

    Pavlovic har været dårlig, og det er frustrerende, at han ikke scorer oftere, men kritikken bærer til tider præg af at være noget forudindtaget. Jeg er mere foruroliget over, at Pieros i 3 kampe intet har skabt. Han har vel været usynligheden selv.
    Pavlovic tager mange af de rigtige løb, han ejer desværre bare ikke 5% coolness. Hvis ikke bolden ligger stille og perfekt afstemt til hans venstreben, så glem det. Bare glem det!
    Pieros har jeg bestemt heller ikke meget fidus til. Han er dog stadigvæk i en indslusningsfase, og har alt i alt et fornuftigt målsnit. Jeg vil dog gerne se kraftige forbedringer i løbet af foråret, og senest til efteråret, skal målene gerne falde i en lind strøm.
    Wind har jeg store forhåbninger til, og jeg ser gerne at han allerede nu bliver en fast bestanddel af 1. holdet, og bliver bragt i spil i løbet af foråret.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Pavlocvic sparker med det kolde ben? Bolden skal jo afleveres, så han kan afslutte med venstrebenet.

    Pavlovic har været dårlig, og det er frustrerende, at han ikke scorer oftere, men kritikken bærer til tider præg af at være noget forudindtaget. Jeg er mere foruroliget over, at Pieros i 3 kampe intet har skabt. Han har vel været usynligheden selv.
    Ja begge angribere har bestemt været ringe det er der ingen tvivl om, og det er også en af grundene til at vi ligger som vi gør i ligaen pt.
    Dog må det kunne forventes at en angriber på et CHL og Europa League hold kan sparke nogenlunde med sit svage ben i fri position og ikke sparke over bolden og dermed se ud som Simon Emil gjorde da han spillede for FC Zulu.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,774

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Pavlocvic sparker med det kolde ben? Bolden skal jo afleveres, så han kan afslutte med venstrebenet.

    Pavlovic har været dårlig, og det er frustrerende, at han ikke scorer oftere, men kritikken bærer til tider præg af at være noget forudindtaget. Jeg er mere foruroliget over, at Pieros i 3 kampe intet har skabt. Han har vel været usynligheden selv.
    Vi kan da ikke have en professionel spiller, som ikke engang kan ramme bolden med hans kolde ben. Jeg vil,e ikke engang acceptere det på serie 3 niveau. En blød aflevering i løberetningen og han losser hylder i luften. Først og fremmest sparker han for hårdt (åbenbart) til at kunne kontroller sit ben. Han kan også sagtens tage bolden med, så af de muligheder ha. Havde, så valgte han den ringeste og udførte det på serie 5 niveau. Han er færdig for FCK - altså vi får intet ud af ham tror jeg.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,087

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Nu så jeg kun den første og den sidste 30 min af kampen, men er altså ikke imponeret af Falk, Kvist eller angriberne. Synes vi stod godt i kæderne indtil vi begyndte at blive trætte(!!!??!?!) Samt at Skov bliver en klasse spiller for os hvis han forsætter hans udvikling. Zeca var også god i dag, godt pres og spilbar og hurtige afleveringer og få touch på bolden. Lüftner ser bedre ud med Boile end med Vavro, som stadig ser lidt nervøs ud på banen. Så savner jeg at Robin spiller bolden ud lige som dagens modstanders keeper gjorde det i dag. Forstår ikke det planløse losseri fra målmanden nu hvor vores angriber ikke vinder nogen dueller. Wind, Holse og Roerslev ser spændende ud og håber at de får meget mere spilletid i efteråret

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    476

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    kæft - den dreng er ringe!!!

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi kan da ikke have en professionel spiller, som ikke engang kan ramme bolden med hans kolde ben. Jeg vil,e ikke engang acceptere det på serie 3 niveau. En blød aflevering i løberetningen og han losser hylder i luften. Først og fremmest sparker han for hårdt (åbenbart) til at kunne kontroller sit ben. Han kan også sagtens tage bolden med, så af de muligheder ha. Havde, så valgte han den ringeste og udførte det på serie 5 niveau. Han er færdig for FCK - altså vi får intet ud af ham tror jeg.
    Det er helt nyt for mig, at vi ikke kan bruge spillere, der ikke er stabilt gode med det kolde ben. Dame N´doye var formentlig ikke god nok så. 82 mål og kun 4 mål med venstrebenet. Santin ligeså med 85 mål og kun 10 med vestrebenet.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Pavlovic er elendig, men idag var han var bedre en Pieros som leverede en rigtig Kusk præstation.
    Jeg synes vores angribere fungere som to centrale midtbanespillere 20m længere fremme. Jeg tror faktisk ikke det gjorde den store forskel om Zeca og William spillede angribere og Gregus og Matic tog midten.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,129

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Bare for en god ordens skyld: Pieros har i denne sæson brugt 180 minutter per ligamål, mens Pavlovic har brugt 178. Jeg er ikke stor Pavlovic-fan, men som andre nævner, har Pieros været fuldstændig usynlig i træningskampene. Jeg ved sgu ikke, hvad der er værst. Lad os endelig kritisere Pavlovic, men lad os trods alt huske proportionerne. Og så i øvrigt primært rette kritikken mod ham, der har smidt mange millioner efter en angriber, der tilsyneladende er et nervevrag. Jeg får mest af alt ondt af ham - altså Pavlovic.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bare for en god ordens skyld: Pieros har i denne sæson brugt 180 minutter per ligamål, mens Pavlovic har brugt 178. Jeg er ikke stor Pavlovic-fan, men som andre nævner, har Pieros været fuldstændig usynlig i træningskampene. Jeg ved sgu ikke, hvad der er værst. Lad os endelig kritisere Pavlovic, men lad os trods alt huske proportionerne. Og så i øvrigt primært rette kritikken mod ham, der har smidt mange millioner efter en angriber, der tilsyneladende er et nervevrag. Jeg får mest af alt ondt af ham - altså Pavlovic.
    Du har ret, men Pieros har været her i et halvt år, og Pavlovic i alt for lang tid mere.

    Men det handler egentlig ikke om mål, det handler om hvad man bidrager med, og her er der allerede tydeligt forskel (med undtagelse af i dag).
    Sidst redigeret af Wonderboy : 30.01.18 kl. 23:39

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,129

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Du har ret, men Pieros er har været her i et halvt år, og Pavlovic i alt for lang tid mere.
    Klart nok, kritikken bliver bare for unuanceret, synes jeg. Vi har jo set, hvad Pavlovic kan, når han har medvind. Han er delt hattrick-konge i klubben(!), og kunne meget vel have siddet alene på den trone, hvis ikke han var blevet skiftet ud mod Lyngby. Bare for at sige, at han jo ikke er fuldstændigt blottet for evner, som det godt kunne lyde på kritikken af ham ind imellem. Men han er tydeligvis mentalt helt vildt påvirkelig, hvilket også er et kæmpe problem.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Jeg så desværre ikke kampen, men her i tråden læser jeg det som om, vi var pænt heldige med at vinde over et uengageret Shakhtar-Hold. Det lyder ikke som om, at der var forbedringer at spore, og at frontduoen igen (desværre) var særligt ringe i særdeleshed Pavlovic. Det er sgu da ret bekymrende ift. kampen på lørdag....

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Jeg så desværre ikke kampen, men her i tråden læser jeg det som om, vi var pænt heldige med at vinde over et uengageret Shakhtar-Hold. Det lyder ikke som om, at der var forbedringer at spore, og at frontduoen igen (desværre) var særligt ringe i særdeleshed Pavlovic. Det er sgu da ret bekymrende ift. kampen på lørdag....
    Tak fordi du vil dele din originale konklusion på en kamp, som du ikke har set.


  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,087

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Tror at vi vil få mere ud af Pavlovic hvis han omskoles til kant

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    326

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror at vi vil få mere ud af Pavlovic hvis han omskoles til kant
    Frem til sæsonen 15/16 spillede han hovedsagligt venstre kant...

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 13.07.18, 12:49
  2. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  3. FCK-HSV i Dubai
    By morten4300 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 11.09.05, 10:06
  4. FCK vs. Hamborg i Dubai
    By morten4300 in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.09.05, 16:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •