Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: FCK i Football Manager 2019

  1. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    13

    Re: FCK i Football Manager 2019

    I mit save er jeg efterhånden fremme i år 2023, indtil videre har det resulteret i 5 mesterskaber samt 3 pokaltitler. Jeg bygger mit hold op omkring unge talenter, der hovedsageligt bliver importeret direkte fra diverse dele af Sydamerika til Hovedstaden. Vores alles verdenshold er efterhånden ved at etablere sig på den internationale scene, og Danmark er som følge oppe på 7. pladsen på den Europæiske rangliste. Det virker dog som en umulig mission at komme i top 6, når de andre danske hold som sædvanligt er uduelige i Europa. Uden at have nævneværdig succes i de foregående internationale turneringer leverede de unge drenge sambabold i verdensklasse og åbnede CL gruppespillet med 0-7 ude mod Inter, 4-0 mod Monaco og 8-0 mod PAOK. 1. pladsen blev sikret, og Chelsea venter i 1/8 finalen, hvor vi slutter hjemme.



    Af nævneværdige transfers er en storspillende Viktor Fischer røget til Arsenal for 210 millioner, Skov til Tottenham for 110, og Daramy til Dortmund for 160. Her kom der er videresalgsklausul på 50% oveni, og da han året efter røg til Madrid for 400 millioner, røg der 200 mere ind på kontoen. Derudover er Haahr røget til Inter for 70 mil, hvilket for dem svarer til at hente Pape Diuf for 20 millioner (hvem gør dog det?)



    De store transfers og præmiepenge fra Europa betyder at klubben er utrolig rig, og Lars Seier og gutterne har tydeligvis lavet en virkelig god investering. Det betyder også at der har været råd til at opgradere hele setuppet i klubben, og faciliteterne er af topklasse ligesom Parken er blevet udvidet så den nu huser 60.000 tilskuere. På spillerfronten er der stort set råd til at vælge på alle hylder, men jeg holder mig alligevel til stilen og henter de bedste talenter i de store klubber. Forhåbentlig har vi allerede fremtidens Ronaldo rendende på Frederiksberg.





    Investeringerne i de unge spillere betyder også at vi har en forholdsvis ung trup, men indtil videre lader det til at deres evner kompenserer for deres unge alder. De eneste FC'ere tilbage er Mudrazija og Vavro, der med målene mod Sofia og Atalanta selvfølgelig har fortjent en livstidskontrakt.

    Til andre kan jeg højt anbefale at hente argentinerne Lucas Robertone (CM) og Tómas Chancalay (OMV). Også serberne Svetozar Markovic og Armin Djerlek har stort talent og kan hentes billigt til forsvaret og 10'eren. Jeg fik Markovic for 16 millioner og Djerlek for 8.




    Der er altid en masse palauer i transfervinduerne hvor de unge er meget eftertragtede af diverse storklubber i Europa. Eksempelvis har jeg afslået et tilbud på 400 millioner for brasseren Dequinho, der b. la puttede 5 ind mod Inter i den første kamp. Alle de unge er på 5-årige kontrakter og kommer ingen steder uanset hvor meget de brokker sig. De har skrevet under på kontrakten og så må de holde sig til den (ikke Johansson?)

    Mine erfaringer er dog også at et par måneder efter transfervinduets slutning dæmper interessen sig, og oftest kan man forlænge med dem der.
    Sidst redigeret af Mikkels : 12.04.19 kl. 02:02

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Football Manager 09
    By MSO in forum Spil
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 01.05.09, 10:12
  2. Football Manager 2006
    By josk01 in forum Spil
    Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 16.09.06, 15:56
  3. Taktik i Football Manager '05
    By Outpatient in forum Spil
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 20.11.05, 20:49
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 31.10.04, 15:49
  5. Football manager
    By Moo in forum Spil
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.04, 18:54

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •