Side 94 af 193 FørsteFørste ... 448491929394959697104144 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,396 til 1,410 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1396
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er der nogen der ved, hvornår deadline er for trupregistrering til playoff runden? Det må være den deadline PC sigter efter at få spillere ind inden.
    ift. hvad folk skriver herinde om økonomi. Mon ikke løsningen kunne være snart at leje et talent fra en stor udenlandsk liga, som en hovsa løsning til denne sæson. Det må da være muligt!

  2. #1397
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvis Fischer ryger afsted, så mangler vi ikke mindre end 2 kanter med fart og driblinger i støvlerne. Spillere, som kan afgøre fodboldkampe. Det er selvfølgelig den dyreste vare på hylden, men vi mangler to. Det duer ikke, at vi "kun" har Bøving, Håkan og Biel til at presse Daramy og en ny spiller. I så fald synes jeg ikke, at PC gør sit job godt nok.
    PC får travlt, og i din ligning med Pep Biel og en kantposition, er det tæt på en skandale at man bliver ved med at misbruge hans kvaliteter derude. Han ejer simpelthen ikke farten til det, og er ikke lykkedes med at blive integreret i positionen, hverken under Ståle eller under Jess.
    Jeg kunne godt tænke mig, at man i en længere periode forsøgte sig med Lerager på den defensive midtbane, med Stage og Biel foran sig, og så Falk og Daramy på hver sin kant. I hvert fald når vi kun har de spillere vi har.


  3. #1398
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    243

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Helt enig. Kan godt være Fischer har haft et formdyk, men det her havde han ikke fortjent. Og det var jo lige en spiller med hans energi vi manglede imod Silkeborg. Om ikke andet til at gejle de andre op.
    jeg håber virkerlig der er kæmpe kaniner i hatten til at forbedre holdet. Men samtidig ligner det mere og mere at Jess var et kæmpe fejlcast. Har aldrig haft fidus til ham, håber han modbeviser mig, men tvivler mere og mere på han er istand til det.


  4. #1399
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Er der nogen der ved, hvornår deadline er for trupregistrering til playoff runden? Det må være den deadline PC sigter efter at få spillere ind inden.
    ift. hvad folk skriver herinde om økonomi. Mon ikke løsningen kunne være snart at leje et talent fra en stor udenlandsk liga, som en hovsa løsning til denne sæson. Det må da være muligt!
    Vi skal under ingen omstændigheder have nogen hovsa løsninger ind i truppen. De spillere der kommer ind fra nu af, skal være gedigne forstærkninger fra dag ét. Intet mindre kan gøre det. Ellers er dette vindue på ingen måder godkendt.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1400
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    243

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes Sousa fra Vejle giver mere og mere mening. Dog som bredde spiller. Men han er en man bør hente. Kender ligaen, har fart i støvlerne og godt spark.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1401
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Helt enig. Kan godt være Fischer har haft et formdyk, men det her havde han ikke fortjent. Og det var jo lige en spiller med hans energi vi manglede imod Silkeborg. Om ikke andet til at gejle de andre op.
    jeg håber virkerlig der er kæmpe kaniner i hatten til at forbedre holdet. Men samtidig ligner det mere og mere at Jess var et kæmpe fejlcast. Har aldrig haft fidus til ham, håber han modbeviser mig, men tvivler mere og mere på han er istand til det.
    Så enig.

    Store klubber behandler spillerne med format. Det her er endnu et ledelsesmæssigt lavpunkt.
    Goldbæks Højrefod

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #1402
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg synes Sousa fra Vejle giver mere og mere mening. Dog som bredde spiller. Men han er en man bør hente. Kender ligaen, har fart i støvlerne og godt spark.
    Vi skal vinde DM og spille CL, mens vi rammer Portos niveau. Det kræver spillere på højt niveau og jeg håber, at vi har købt den sidste average Joe i dette vindue.
    Goldbæks Højrefod

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #1403
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis Fischer vælger at ville væk fra klubben efter at være sat af, i stedet for at blive og kæmpe for sin plads har jeg det helt fint med at han smutter.
    Han har været langt under niveau og hvis han hellere vil væk end at prøve at arbejde sig tilbage så siger jeg farvel og tak.
    Jeg synes helt ærligt det er forkert at skyde på træneren når vi samtidig råber på at de spillere vi har ikke præstere af den ene eller den anden grund. Skulle vi spille med Fischer kamp efter kamp i håb om at han bevarede det gode humør og MÅSKE fandt sit gamle niveau eller bare 50 % af det?

    Det er sgu ikke nemt at være træner i den her klub


  13. #1404
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Vi skal under ingen omstændigheder have nogen hovsa løsninger ind i truppen. De spillere der kommer ind fra nu af, skal være gedigne forstærkninger fra dag ét. Intet mindre kan gøre det. Ellers er dette vindue på ingen måder godkendt.
    med hovsa løsning, mener jeg bare, en spiller vi lejer og som smutter igen efter denne sæson. Men vi skal selvfølgelig kun leje en spiller med niveau. Min pointe er bare, at hvis økonomien sejler, så bør det jo være realistisk at få et talent som har et højt niveau og er lidt træt af at rende rundt på reserve holdet i england, tyskland m.m.

  14. #1405
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,347

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvis Fischer ryger afsted, så mangler vi ikke mindre end 2 kanter med fart og driblinger i støvlerne. Spillere, som kan afgøre fodboldkampe. Det er selvfølgelig den dyreste vare på hylden, men vi mangler to. Det duer ikke, at vi "kun" har Bøving, Håkan og Biel til at presse Daramy og en ny spiller. I så fald synes jeg ikke, at PC gør sit job godt nok.
    Med Fischer i truppen mangler vi vel stadig 2 kanter med fart og driblinger i støvlerne. Det er ved at være længe siden Fischer har vist de kompetencer.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1406
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Så enig.

    Store klubber behandler spillerne med format. Det her er endnu et ledelsesmæssigt lavpunkt.
    Eller også er det den konsekvente ledelsesstil vi har manglet de sidste par år, hvor det har været for mageligt for store navne, og hvor flere ikke her ydet godt nok.

    Vi elsker alle Fischer, men helt ærligt så trænger vi til at slå en streg i sandet. Han skal ikke være i truppen blot fordi han er Fischer. Han skal være det fordi han kan bidrage mere end andre, og det har han ikke kunnet længe.

    Hvor er det manglende format? Som jeg ser det (i hvert fald indtil vi hører om en anden baggrund end det spillemæssige) så ligger det manglende format hos den spiller som nu er pigesur og vil væk. Ikke hos træneren som tør udelade en meget dårlig spillende Fischer fra truppen i en enkelt kamp.


  17. #1407
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,650

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Eller også er det den konsekvente ledelsesstil vi har manglet de sidste par år, hvor det har været for mageligt for store navne, og hvor flere ikke her ydet godt nok.

    Vi elsker alle Fischer, men helt ærligt så trænger vi til at slå en streg i sandet. Han skal ikke være i truppen blot fordi han er Fischer. Han skal være det fordi han kan bidrage mere end andre, og det har han ikke kunnet længe.

    Hvor er det manglende format? Som jeg ser det (i hvert fald indtil vi hører om en anden baggrund end det spillemæssige) så ligger det manglende format hos den spiller som nu er pigesur og vil væk. Ikke hos træneren som tør udelade en meget dårlig spillende Fischer fra truppen i en enkelt kamp.
    Meget enig.

    Altså jeg kan på ingen måde genkende at man har behandlet Fischer dårligt.... Manden har over de sidste par år haft et stort antal spilminutter både under Ståle og JT for at genvinde sit niveau. OG nej jeg taler ikke om at "KÆMPE" og løbe godt. Men det niveau han vidste de første 6 måneder. Det er jo derfor han har det høje løn niveau og var betragtet som vores X-faktor spiller.

    Fischer skal væk og det kan kun gå for langsomt og så skal PC til at få nogle offensive kræfter ind, ellers kan denne sæson hurtig være forbi og vi kan se frem mod en lang ørkenvandring ala de 2 sidste sæsoner.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #1408
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Eller også er det den konsekvente ledelsesstil vi har manglet de sidste par år, hvor det har været for mageligt for store navne, og hvor flere ikke her ydet godt nok.

    Vi elsker alle Fischer, men helt ærligt så trænger vi til at slå en streg i sandet. Han skal ikke være i truppen blot fordi han er Fischer. Han skal være det fordi han kan bidrage mere end andre, og det har han ikke kunnet længe.

    Hvor er det manglende format? Som jeg ser det (i hvert fald indtil vi hører om en anden baggrund end det spillemæssige) så ligger det manglende format hos den spiller som nu er pigesur og vil væk. Ikke hos træneren som tør udelade en meget dårlig spillende Fischer fra truppen i en enkelt kamp.
    Jeg vil ikke gå ind i diskussion af hvilken ledelsesstil, jeg er tilhænger af eller hvilke menneskesyn, det baserer sig på, for jeg har en fornemmelse af, at jeg bryder mig meget lidt om det, du i den sammenhæng repræsenterer.

    Mht. Fischer, vil jeg til gengæld gerne give det nogle bemærkninger.

    Hvis der er nogen der tror, at Fischer gerne vil væk, fordi han ikke var på holdet i lørdags, så er det efter min bedste opfattelse en naiv, og alt for ukompliceret forståelse af Fischer.

    Citat Ståle: 'Det var ikke særligt svært at overbevise Fischer om at han skulle til FCK, for han bløder København.'

    Sådan en mand rejser ikke, blot fordi han bliver sat af lørdag den 24. juli. Det er en beslutning, der er længe undervejs og med garanti også en beslutning, der er truffet med både vemod og vrede og på baggrund af et længere forløb.

    Så en bestemt henstilling herfra til at vise Fischer den respekt, at det ikke er en impulsiv beslutning, truffet blot fordi han er blevet tøsefornærmet, men en beslutning truffet af en altid velovervejet mand, som i min verden repræsenterer nogle meget fine værdier, som det skuffer mig, at man i klubben ikke er stand til at indgå konstruktivt med, også i en situation, hvor man vil af med ham.

    Gense i øvrigt interviewet med PC fra AaB-kampen om hans holdning til, hvordan klubben skal komme af med spillere der er overskud.
    Goldbæks Højrefod


  20. #1409
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg vil ikke gå ind i diskussion af hvilken ledelsesstil, jeg er tilhænger af eller hvilke menneskesyn, det baserer sig på, for jeg har en fornemmelse af, at jeg bryder mig meget lidt om det, du i den sammenhæng repræsenterer.

    Mht. Fischer, vil jeg til gengæld gerne give det nogle bemærkninger.

    Hvis der er nogen der tror, at Fischer gerne vil væk, fordi han ikke var på holdet i lørdags, så er det efter min bedste opfattelse en naiv, og alt for ukompliceret forståelse af Fischer.

    Citat Ståle: 'Det var ikke særligt svært at overbevise Fischer om at han skulle til FCK, for han bløder København.'

    Sådan en mand rejser ikke, blot fordi han bliver sat af lørdag den 24. juli. Det er en beslutning, der er længe undervejs og med garanti også en beslutning, der er truffet med både vemod og vrede og på baggrund af et længere forløb.

    Så en bestemt henstilling herfra til at vise Fischer den respekt, at det ikke er en impulsiv beslutning, truffet blot fordi han er blevet tøsefornærmet, men en beslutning truffet af en altid velovervejet mand, som i min verden repræsenterer nogle meget fine værdier, som det skuffer mig, at man i klubben ikke er stand til at indgå konstruktivt med, også i en situation, hvor man vil af med ham.

    Gense i øvrigt interviewet med PC fra AaB-kampen om hans holdning til, hvordan klubben skal komme af med spillere der er overskud.
    Først og fremmest så kan du næppe være mere skæv på den mht den “fornemmelse” du åbenbart har på mit menneskesyn. Jeg tror ikke, at du finder nogen debattør herinde som har forsvaret trænere og udskældte spillere mere herinde og ønsket at give dem flere chancer herinde end jeg. Så der er du altså helt skæv på den.

    Og så må jeg bare sige, at du kører fuld plade på at konkludere ud fra spekulationer og rygter og en enkelt kommentar fra PC. Det eneste vi reelt ved her og dermed det vi må forholde os til er, at Fischer har været for dårlig til træning og kamp og andre har været bedre. Derfor har Thorup valgt at se bort fra ham i én enkelt kamp. Og endda (så vidt vi ved) snakket og varslet ham inden. Du må simpelthen fortælle mig hvor det er, at Thorup viser manglende format.

    Skulle det vise sig, at historien er en anden, så lad os tage den på det tidspunkt. Men indtil da så lad os venligst lade være med at konkludere manglende format i sagen om Fischer uden noget konkret på bordet. Det samme gælder forøvrigt min egen bemærkning om en pigesur Fischer (som nok var over grænsen), hvilket selvfølgelig også er skrevet uden at vide, om det reelt forholder sig sådan.

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #1410
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,774

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Først og fremmest så kan du næppe være mere skæv på den mht den “fornemmelse” du åbenbart har på mit menneskesyn. Jeg tror ikke, at du finder nogen debattør herinde som har forsvaret trænere og udskældte spillere mere herinde og ønsket at give dem flere chancer herinde end jeg. Så der er du altså helt skæv på den.

    Og så må jeg bare sige, at du kører fuld plade på at konkludere ud fra spekulationer og rygter og en enkelt kommentar fra PC. Det eneste vi reelt ved her og dermed det vi må forholde os til er, at Fischer har været for dårlig til træning og kamp og andre har været bedre. Derfor har Thorup valgt at se bort fra ham i én enkelt kamp. Og endda (så vidt vi ved) snakket og varslet ham inden. Du må simpelthen fortælle mig hvor det er, at Thorup viser manglende format.

    Skulle det vise sig, at historien er en anden, så lad os tage den på det tidspunkt. Men indtil da så lad os venligst lade være med at konkludere manglende format i sagen om Fischer uden noget konkret på bordet. Det samme gælder forøvrigt min egen bemærkning om en pigesur Fischer (som nok var over grænsen), hvilket selvfølgelig også er skrevet uden at vide, om det reelt forholder sig sådan.
    Jess skal stille med de bedste spillere og I skal virkelig passe på med at hoppe på hans åbentlyse manipulation. Uafhængigt om Fischer har levet op til vores forventninger eller ej, så har han de kvalitet som pt gør ham den bedste i startopstillingen eller som minimum bænken. Jess satte ham af…. I kamp nummer 2, vi spillede med alt for mange ungdomsspillere og de havde jo tydeligvis ikke niveauet til at spille imod Silkeborg… Silkeborg.

    Vi har fået en elendig start og Jess har skabt rører i truppen, det er simpelthen så tydeligt når man ser interviews. Vi er 2… TO kampe inde i sæsonen og det er et galehus allerede. Det var en kæmpe fejl og når man laver dem og ikke får resultater, så sætter man sin røv i klaskehøjde og Jess fortjener hvad han må stå model til pt.

    Fischer må jo gerne blive sat af, han må gerne blive solgt og han må gerne ville sælges… jeg vil rigtig gerne beholde ham og så lidt mindre af det nonsens vi ser pt, men det er min smag og min mening. Jess må dog ikke sætte en af vores eneste kantspillere af og pisse på ham, han får jo ikke engang chancen for at komme i kampform i de få træningskampe vi har haft. Jess bruger åbenbart syndebukke for at skjule sin egen middelmådighed - hold kæft hvor er jeg træt af ham og jeg synes netop også at jeg normalt vil give folk chancen.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •