Side 77 af 130 FørsteFørste ... 27677475767778798087127 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,141 til 1,155 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1141
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hm, okay. Så altså Birger Meling fx? Herudover er det vigtigt at huske på, at nogle af de bedste signings også kan komme fra lavere hylder eller ukendte egne: Robert Skov, Santander, Verbic som eksempler.
    Santander og Verbic, lavere niveau ... Tværtimod.

    Skov vil jeg kalde et ungt talent. Der havde bevist i Superligaen.
    Goldbæks Højrefod

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1142
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Santander og Verbic, lavere niveau ... Tværtimod.

    Skov vil jeg kalde et ungt talent. Der havde bevist i Superligaen.
    Benjamin Verbic kom til København fra NK Cejle i den bedste række i Slovenien, der i en længere årrække har befundet sig omkring plads nummer 30 på UEFA's landerangering. Til sammenligning har Danmark i samme periode befundet sig et sted mellem nummer 15 og 20. Man skal vist leve i en temmelig alternativ virkelighed for at påstå, at det ikke er en spiller hentet fra et lavere niveau.
    Mvh.
    Dane


  4. #1143
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,579

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    PC giver ikke Nees mange muligheder for at rotere. Det kan komme til at koste langt ind i efteråret.
    Jeg er fuldstændig overbevist om, at den strategi PC følger lige nu, er 100% afstemt med Nees.. Så pilen peger i den grad på dem begge - man hører da heller ikke Nees komme med nogle former for bekymringer/undskyldninger, når han udtaler sig om den nuværende trupstatus.. Det betyder også bare, at der SKAL præsteres fra kamp 1, ellers peger pilen lige så meget på træneren som på sportsdirektøren.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Benjamin Verbic kom til København fra NK Cejle i den bedste række i Slovenien, der i en længere årrække har befundet sig omkring plads nummer 30 på UEFA's landerangering. Til sammenligning har Danmark i samme periode befundet sig et sted mellem nummer 15 og 20. Man skal vist leve i en temmelig alternativ virkelighed for at påstå, at det ikke er en spiller hentet fra et lavere niveau.
    Vi taler vel om spillerens niveau ikke ligaens.

    Det er vel kun i alternative virkeligheder at man køber ligaer :-)
    Goldbæks Højrefod

  7. #1145
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi taler vel om spillerens niveau ikke ligaens.

    Det er vel kun i alternative virkeligheder at man køber ligaer :-)
    Nu ordkløver du jo bare. Du svarede på et indlæg, der omhandlede spillere, som "kan komme fra lavere hylder" – her er det naturligvis spillerens klub og/eller liga, der refereres til.
    Mvh.
    Dane


  8. #1146
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Nu ordkløver du jo bare. Du svarede på et indlæg, der omhandlede spillere, som "kan komme fra lavere hylder" – her er det naturligvis spillerens klub og/eller liga, der refereres til.
    Det er altid spillerens niveau. I min virkelighed køber vi spillere... Det er muligvis en alternativ virkelighed, men jeg har endnu ikke set os købe en liga, til gengæld har jeg i samtlige ligaer set spillere med meget forskelligt niveau.
    Goldbæks Højrefod

  9. #1147
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,236

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er fuldstændig overbevist om, at den strategi PC følger lige nu, er 100% afstemt med Nees.. Så pilen peger i den grad på dem begge - man hører da heller ikke Nees komme med nogle former for bekymringer/undskyldninger, når han udtaler sig om den nuværende trupstatus.. Det betyder også bare, at der SKAL præsteres fra kamp 1, ellers peger pilen lige så meget på træneren som på sportsdirektøren.
    Jeg er sådan set enig. Jeg kan heller ikke forestille mig andet end, at begge er med på planerne for vinduet. Hvis PC f.eks. desperat forsøger at hente Nartey, så er det jo efter Neestrups ønske.
    Når det er sagt, så virkede Neestrups udtalelse hos Sundays med at VK, Daramy og Hakon (jeg mener, at det var de tre han nævnte) selvfølgelig skal erstattes som et strejf af presball til PC om, at nu må der gerne snart ske noget. Men det er sgu nok nemmere sagt end gjort på det niveau, som vi forsøger at hente spillere på.

  10. #1148
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,127

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ahh come on :)

    Slutningen af sæsonen, hvor JT vandt DM guld spillede vi jo rigtig fint og træningskampene så også fine ud op til Horsens kampen som vi tabte. Den køber jeg ikke. Ja JT problemer blev så bare større og større jo flere kampe vi begyndte at tabe og fint han blev skiftet.

    Det er egentlig underordnet hvem som er er træner for FCK. Horsens, Lyngby, Vejle eller andre midter/bundhold skal FCK jo til enhver tid slå da vi altid på papiret vil have et stærkere hold.

    Jeg elsker Neestrup, men der skal ikke meget til i en klub som vores at Nees også kan blive presset, hvis han taber sæsonens første 3 kampe.
    Så er vi jo enige om, at uanset hvem der er træner, bør FCK kunne slå bundhold med trupspillerne? Hvilket var min begrundelse for, at jeg ikke dømmer transfervinduet som en fadæse endnu - fordi jeg forventer, at der så til gengæld kommer kvalitet ind, som kan vinde mesterskabet og slå gode europæiske hold.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #1149
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,638

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så er vi jo enige om, at uanset hvem der er træner, bør FCK kunne slå bundhold med trupspillerne? Hvilket var min begrundelse for, at jeg ikke dømmer transfervinduet som en fadæse endnu - fordi jeg forventer, at der så til gengæld kommer kvalitet ind, som kan vinde mesterskabet og slå gode europæiske hold.
    FCK "BØR" kunne slå alle hold i suppen og vinde hver gang. Det er jo det vi proklamere :) og det ved vi jo alle godt ikke realistisk, ergo PC skal få fingeren ud og give Nees de bedste muligheder fra start af sæsonen.

    Hvem dømmer transfervinduet en fadæse?. Jeg argumentere for jo tidligere vi har truppen på plads jo bedre vil vi være stillet her i starten af sæsonen og chancen for at komme i CL gruppespil som vel er målet her på kort sigt.

    Tiden vil jo vise om det bliver en fadæse og han køber endnu en Babacar, Singh eller Mukairu.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1150
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,085

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er altid spillerens niveau. I min virkelighed køber vi spillere... Det er muligvis en alternativ virkelighed, men jeg har endnu ikke set os købe en liga, til gengæld har jeg i samtlige ligaer set spillere med meget forskelligt niveau.
    Verbic var da aldrig nogen magtfaktor i København. Han var likeable men han brændte da aldrig ligaen af. Hverken nationalt eller internationalt.

    Jeg håber og tror at Nees og PC har mere styr på hvem der er tilgængelige og hvem der vil til København end du og jeg og for sammensat en trup der er konkurrencedygtig på både nationalt og internationalt niveau.

    Når det dermed er sagt så må PC godt snart få handlet og lukket vinduet ind og ud.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1151
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,085

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://twitter.com/axelmoeen/status...kALeNPdlQ&s=19

    En lille gennemgang af vores nye keepers karriere indtil nu

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #1152
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Verbic var da aldrig nogen magtfaktor i København. Han var likeable men han brændte da aldrig ligaen af. Hverken nationalt eller internationalt.
    Hhhhmmmmmm ....
    Goldbæks Højrefod

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #1153
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Verbic var da aldrig nogen magtfaktor i København. Han var likeable men han brændte da aldrig ligaen af. Hverken nationalt eller internationalt.

    Jeg håber og tror at Nees og PC har mere styr på hvem der er tilgængelige og hvem der vil til København end du og jeg og for sammensat en trup der er konkurrencedygtig på både nationalt og internationalt niveau.

    Når det dermed er sagt så må PC godt snart få handlet og lukket vinduet ind og ud.
    Jeg mindes at Verbic var rimelig dominerende ? Man havde den der fornemmelse ligesom med Mo, at når han havde bolden så kunne der ske noget magisk :) og så havde han et ret godt skud vi både kort og lang distance :)
    Jeg forstår virkelig ikke hvordan det kan være så svært at finde sådan en type igen...

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1154
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Status her dagen inden sæsonens første kamp ude mod Lyngby:


    Larsson er hentet på en permanent aftale.

    Hakon er solgt.

    Zeca er væk.

    Stamenic er solgt.

    Mo er tilbage i Ajax.

    Claesson og Davit er skadet.

    Boilesen er stadig på skånekost.

    Sander erstatter Kalle.

    Babacar, Singh, Mukairo, Amoo og Mukairo er her endnu.


    Der bliver spillet højt spil af PC og Neestrup, og det er på flere måder et svækket FCK-hold der går på banen lørdag kl. 16 mod Lyngby :-/
    Sidst redigeret af Krølben : 21.07.23 kl. 20:13
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  22. #1155
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •