Side 79 af 130 FørsteFørste ... 29697677787980818289129 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,171 til 1,185 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1171
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    243

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Ikke kvantitativt, men kvalitativt mangler der to til de tre forreste pladser. Der er ingen individuel kvalitet, Corner er ok fysisk, me bortset fra det, så er vores forreste folk individuelt underlegne gennem 90.
    Corner er ikke kun fysik. Forhåbentlig kan vi holde ham skadesfri og så skal han nok komme i gear igen.
    Jeg håber man vil spille Rooney noget mere for han har meget af det jeg efterlyser til kanten.
    Synes Diogo har virkelig godt blik for spillet og Jordan burde have sat en pind ind i starten. Så alt i alt er jeg tilfreds men kan være enig i vi mangler xfactor der.
    jeg har stadig tillid til PC kan finde noget ordentlig ind. Man kan virkelig se at kocho er savnet eller boilesen. Selvom Lund scorer idag er forsvarsspillet slet ikke godt nok.
    men den er svær om der skal hentes en CB ind da vi på papiret er dækket ind. Så 6 måneders lån vil være ideelt men kan man få sådan en ind med kvalitet nok tvivler.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1172
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Er planen Kasper S ind på mål, Delany på midt og Daramy i angrebet?
    Og så en venstre Back!
    Det er spøjst at der ikke er flere rygter.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1173
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,591

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Er planen Kasper S ind på mål, Delany på midt og Daramy i angrebet?
    Og så en venstre Back!
    Det er spøjst at der ikke er flere rygter.
    Som jeg ser det, mangler vi minimum to offensive spillere. I en kamp hvor alle offensive spillere var til rådighed, havde vi i går Roony som eneste alternativ på bænken.. Det er alt for smalt. At vente med offensive forstærkninger til aller sidst i vinduet, fordi man vil have Daramy ind, er fuldstændig galamatias! Jeg gruer sgu for Bredablik kampene skal jeg indrømme. En kamp på deres kunst, hvor de kommer med 120% i energi og vilje, kan nemt resultere i en smal sejr til islændingene, og hjemme i Parken skal vi så dirke et hårdtkæmpende og lavt stående forsvar op med Diogo, Larsson og Roony som eneste offensive spillere.. Det er helt helt håbløst og nærmest uansvarligt, at der ikke er handlet endnu.. Og ja, jeg kender godt ræsonnementerne bag den strategi PC har valgt, så dem behøver man ikke ridse op som svar på dette indlæg, jeg er bare dybt uenig i dem.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #1174
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Og ja, jeg kender godt ræsonnementerne bag den strategi PC har valgt, så dem behøver man ikke ridse op som svar på dette indlæg, jeg er bare dybt uenig i dem.
    Er du uenig i rigtighederne af ræsonnementerne (bl.a. hvis vi skal lande et stort navn f.eks. Daramy, så er det først muligt til sidst) eller er du uenig i, at vi skal vente ud fra disse årsager?

  8. #1175
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Som jeg ser det, mangler vi minimum to offensive spillere. I en kamp hvor alle offensive spillere var til rådighed, havde vi i går Roony som eneste alternativ på bænken.. Det er alt for smalt. At vente med offensive forstærkninger til aller sidst i vinduet, fordi man vil have Daramy ind, er fuldstændig galamatias!
    Helt generelt synes jeg, det virker som vanvid at købe Daramy for 70-80 millioner hvis muligheden opstår. Han havde bestemt sine øjeblikke da han vendte retur og jeg var rigtig glad for at have ham tilbage, men han splittede ikke ligefrem ligaen ad. Jeg så hellere, de penge blev brugt på at forstærke os på flere positioner end bare venstre wing.


  9. #1176
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Helt generelt synes jeg, det virker som vanvid at købe Daramy for 70-80 millioner hvis muligheden opstår. Han havde bestemt sine øjeblikke da han vendte retur og jeg var rigtig glad for at have ham tilbage, men han splittede ikke ligefrem ligaen ad. Jeg så hellere, de penge blev brugt på at forstærke os på flere positioner end bare venstre wing.
    Jeg synes, at vi skal købe Mo. Men han er blevet to år ældre uden at blive to år bedre, så prisen skal afspejle det og han skal været noget billigere end det vi solgte ham for, for to år siden.
    Goldbæks Højrefod

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1177
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Helt generelt synes jeg, det virker som vanvid at købe Daramy for 70-80 millioner hvis muligheden opstår. Han havde bestemt sine øjeblikke da han vendte retur og jeg var rigtig glad for at have ham tilbage, men han splittede ikke ligefrem ligaen ad. Jeg så hellere, de penge blev brugt på at forstærke os på flere positioner end bare venstre wing.
    70-80 lyder også en tand for meget. 40-50 og jeg ville slå til uden tvivl.

    Spørgsmålet vi skal stille os selv, hvor finder vi en "X-faktor" spiller der har Daramys kvaliteter som vi ved kan levere forholdsvis hurtigt. Har vi tillid til at PC bare finder sådan en type *HOST Singh. Den type spiller der kan udfordrer og samtidig er hurtig er satme dyre og de type spillere vil formentlig have tilbud liggende fra større ligaer/klubber.

    Jeg vil ønske PC og Scouting teamet havde Netværket/know-how til at finde en Nuamah eller Kamaldeen type så vi ikke skulle ud og Hente Daramy hjem, men det tror jeg ikke på.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1178
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    622

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Der er vel meget få sportschefer på, sikkert ingen på vores breddegrader, som har netværk til at finde og hente Kamaldeen, Nuamah, Kudus og hvad de ellers hedder.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1179
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Som jeg ser det, mangler vi minimum to offensive spillere. I en kamp hvor alle offensive spillere var til rådighed, havde vi i går Roony som eneste alternativ på bænken.. Det er alt for smalt. At vente med offensive forstærkninger til aller sidst i vinduet, fordi man vil have Daramy ind, er fuldstændig galamatias! Jeg gruer sgu for Bredablik kampene skal jeg indrømme. En kamp på deres kunst, hvor de kommer med 120% i energi og vilje, kan nemt resultere i en smal sejr til islændingene, og hjemme i Parken skal vi så dirke et hårdtkæmpende og lavt stående forsvar op med Diogo, Larsson og Roony som eneste offensive spillere.. Det er helt helt håbløst og nærmest uansvarligt, at der ikke er handlet endnu.. Og ja, jeg kender godt ræsonnementerne bag den strategi PC har valgt, så dem behøver man ikke ridse op som svar på dette indlæg, jeg er bare dybt uenig i dem.
    Det er egentlig ikke fordi jeg er uenig i din overordnede pointe. Claesson må dog regnes som offensiv, men ikke tilgængelig da han er skadet.

  16. #1180
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Der er vel meget få sportschefer på, sikkert ingen på vores breddegrader, som har netværk til at finde og hente Kamaldeen, Nuamah, Kudus og hvad de ellers hedder.
    Næ. Og selv hvis man havde, så skal man måske lige huske, at de nævnte spillere trods alt også lige skulle udvikles lidt, inden de blev profiler. Det er trods alt de færreste af FCN's wonderkids, som gik ind på holdet straks efter ankomst, hvilket vel ikke er meget anerledes end flere af vores egne wonderkids, som er hentet udefra.

  17. #1181
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,591

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er du uenig i rigtighederne af ræsonnementerne (bl.a. hvis vi skal lande et stort navn f.eks. Daramy, så er det først muligt til sidst) eller er du uenig i, at vi skal vente ud fra disse årsager?
    Jer er uenig i at vi skal vente med at hente en offensiv spiller af disse årsager. Der skulle have været landet en offensiv profil senest da vi startede træningslejren Østrig, eksempelvis Achouri. Og så kunne man supplere med en stjernespiller sent i vinduet, hvis brikkerne falder på plads. At man så åbenlyst bare sidder i venteposition og lurer på Daramy er totalt hjernedødt truppens nuværende forfatning taget i betragtning.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #1182
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jer er uenig i at vi skal vente med at hente en offensiv spiller af disse årsager. Der skulle have været landet en offensiv profil senest da vi startede træningslejren Østrig, eksempelvis Achouri. Og så kunne man supplere med en stjernespiller sent i vinduet, hvis brikkerne falder på plads. At man så åbenlyst bare sidder i venteposition og lurer på Daramy er totalt hjernedødt truppens nuværende forfatning taget i betragtning.
    Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg synes. Jeg tror ikke at de regner Achouri som en stor stjerne, og jeg ville også finde det fladpandet at betale 30 millioner for en spiller, som skal sidde på bænken alligevel, hvis vi henter Daramy. Omvendt kommer vi også hurtigt til at se dumme ud, hvis vi står uden forstærkninger i slutningen af august.

    Bedømmelsen må afhænge af hvad PC hiver op af hatten frem mod slutningen. Jeg er ikke klar til at hænge ham endnu, selvom jeg både forstår og deler bekymringen.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1183
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jer er uenig i at vi skal vente med at hente en offensiv spiller af disse årsager. Der skulle have været landet en offensiv profil senest da vi startede træningslejren Østrig, eksempelvis Achouri. Og så kunne man supplere med en stjernespiller sent i vinduet, hvis brikkerne falder på plads. At man så åbenlyst bare sidder i venteposition og lurer på Daramy er totalt hjernedødt truppens nuværende forfatning taget i betragtning.
    Ok. Sagen er jo nok, at du får ikke både Achouri OG en profil senere. Det er enten eller. Så hvis du vil have profilen tidligt, så må du med al sandsynlighed "nøjes" med Achouri eller lignende. Det er selvfølgelig en fair holdning at have, men det afskærer os (i hvert fald ud fra de gense ræsonnementer for at vente) for muligheden for at hente en "rigtig" profil. Det kan sagtens være, at vi går forgæves og alligevel ender med Achouri men på denne måde giver vi da i det mindste Daramy eller lignende et ærligt skud. Om det er hjernedødt er nok en vurderingssag. Personligt foretrækker jeg denne vej i håb og en rigtig stærk tilføjelse, men sådan kan man jo se forskelligt på tingene.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1184
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,591

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ok. Sagen er jo nok, at du får ikke både Achouri OG en profil senere. Det er enten eller. Så hvis du vil have profilen tidligt, så må du med al sandsynlighed "nøjes" med Achouri eller lignende. Det er selvfølgelig en fair holdning at have, men det afskærer os (i hvert fald ud fra de gense ræsonnementer for at vente) for muligheden for at hente en "rigtig" profil. Det kan sagtens være, at vi går forgæves og alligevel ender med Achouri men på denne måde giver vi da i det mindste Daramy eller lignende et ærligt skud. Om det er hjernedødt er nok en vurderingssag. Personligt foretrækker jeg denne vej i håb og en rigtig stærk tilføjelse, men sådan kan man jo se forskelligt på tingene.
    Nej det er muligt, og igen må jeg så sige, at så er jeg dybt uenig i kalkulen/strategien. Vi har to relle kantspillere i truppen i Roony og Diogo, og ingen af de to leverer noget der ligner kontinuerligt og stabilt. Den ene af de to er et 17-årigt talent, som man ikke engang har tillid nok til at give en startplads ude mod Lyngby. Det er en uhyggelig tynd kantbesætning, og hvis man mener man kan fuldende den, ved at tilknytte Daramy sent i vinduet, så tillader jeg mig at at være dybt uenig i den plan. Både fordi vi skal have flere spillere, og fordi vi skriger på kvalitet og ikke mindst fart til kanterne. Og ja, det er samme besætning der lige har vundet guld, men det var med hiv og sving og god portion held, at det lykkedes, så selvfølgelig skal vi hæve kvaliteten i truppen i forhold til sidste sæson!

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1185
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    555

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ok. Sagen er jo nok, at du får ikke både Achouri OG en profil senere. Det er enten eller. Så hvis du vil have profilen tidligt, så må du med al sandsynlighed "nøjes" med Achouri eller lignende. Det er selvfølgelig en fair holdning at have, men det afskærer os (i hvert fald ud fra de gense ræsonnementer for at vente) for muligheden for at hente en "rigtig" profil. Det kan sagtens være, at vi går forgæves og alligevel ender med Achouri men på denne måde giver vi da i det mindste Daramy eller lignende et ærligt skud. Om det er hjernedødt er nok en vurderingssag. Personligt foretrækker jeg denne vej i håb og en rigtig stærk tilføjelse, men sådan kan man jo se forskelligt på tingene.
    Enig i dine betragtninger. Desværre er det dog set før at PC har spillet højt spil ved at satse helt ind til slutningen af vinduet på (markant) signing...og tabt ved at intet af få.. husker eks citatet "og PC er rasende" da vinduet smækkede ind mens PC fik fingrene i klemme. Den går ikke en gang til.
    Så hvis man skal vente på den helt store signing så skal der være sikkerhed for at plan B holder...og får man det?

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •