Side 15 af 37 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,595

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja der skal smedes imens jernet er varmt, og kan man ikke forlænge kontrakten med mange år, så bliver Roony næppe meget varmere end lige nu. Lad os få en budkrig til januar imellem nogle engelske giganter, så skal vi nok ramme en rekordtransfer. Kan man ovenikøbet beholde ham til sommer, så vil det på mange måder være en optimal løsning. Roony er et stort talent som ville være fantastisk at beholde, men så meget har han ikke rykket sig det sidste år, så skal man have de helt store penge, så er det måske nok nu.
    Enig. Og det kommer vel også et tidspunkt for hvornår en spiller som ham har brug for at komme videre for at tage næste skridt i udviklingen? Her tænker jeg mest af alt på at blive matchet på allerhøjeste niveau til hver træning, de nyeste og mest moderne træningsmetoder etc.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Nu læser man i www.tipsbadet.dk at Asenal har en 15 årige FCK spiller på prøve. Tænker lidt kan FCK modsætte sig at spilleren skifter eller har de helt frie hænder når de kun er 15 år og kan skifte frit hvis de vil ?? Hvis det er tilfældet så er det sku ikke godt for mindre klubber med en stort talent ......

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    100

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Nu læser man i www.tipsbadet.dk at Asenal har en 15 årige FCK spiller på prøve. Tænker lidt kan FCK modsætte sig at spilleren skifter eller har de helt frie hænder når de kun er 15 år og kan skifte frit hvis de vil ?? Hvis det er tilfældet så er det sku ikke godt for mindre klubber med en stort talent ......
    Sådan tænkte Malmö FF nok også for 3 år siden ¯\_(ツ)_/¯

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-talent-...roony-bardghji

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #214
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,577

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig. Og det kommer vel også et tidspunkt for hvornår en spiller som ham har brug for at komme videre for at tage næste skridt i udviklingen? Her tænker jeg mest af alt på at blive matchet på allerhøjeste niveau til hver træning, de nyeste og mest moderne træningsmetoder etc.
    Sælger vi Roony, så jeg gerne at vi sprænger banken og henter Magnus Matsson nede i Holland.. Han er brandvarm og nævnes i forbindelse med de tre største hollandske klubber.. Har ikke overblik over deres trupper, og om han kunne være relevant for dem allerede her til januar, men hvis ikke, så var det måske sådan en timing vi skulle prøve at udbytte, selvom den nok bliver hamrende svær.. Han spiller ikke 1-1 Roonys position, men har så meget kvalitet, at han kunne være en rigtig god tilføjelse..

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #215
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,085

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Sælger vi Roony, så jeg gerne at vi sprænger banken og henter Magnus Matsson nede i Holland.. Han er brandvarm og nævnes i forbindelse med de tre største hollandske klubber.. Har ikke overblik over deres trupper, og om han kunne være relevant for dem allerede her til januar, men hvis ikke, så var det måske sådan en timing vi skulle prøve at udbytte, selvom den nok bliver hamrende svær.. Han spiller ikke 1-1 Roonys position, men har så meget kvalitet, at han kunne være en rigtig god tilføjelse..
    Han er bedst som 10'er. Han har spillet til højre i angrebet men det er først efter han er kommet ind centralt han er blevet så afgørende. Han spillede også 10'er i Silkeborg.

    Tror desværre ikke han vil passe ind i vores system

  9. #216
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,577

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Han er bedst som 10'er. Han har spillet til højre i angrebet men det er først efter han er kommet ind centralt han er blevet så afgørende. Han spillede også 10'er i Silkeborg.

    Tror desværre ikke han vil passe ind i vores system
    Helt enig i, at han er bedst centralt som 10’er.. Lidt ligesom Rasmus Falk også oprindeligt var (type-mæssigt minder han mig utroligt meget om en ung Rasmus Falk, men med mere slutprodukt). Jeg synes han passer fremragende ind i vores system. Er med på at vi ikke spillere med en decideret 10’er, men hos os vil han både kunne spille falsk 9’er (Claesson/Hakon style), højrekant eller en af de to 8’ere, hvor han vil skulle varetage mange af de samme rum som på 10’eren. Når man ser på at typer som Diogo, Claesson og Moi med stor succes spiller 8’er i vores system, så ville jeg være ovenud fortrøstningsfuld ift at se Matsson på samme position. Det ville være et KONGE køb efter min mening, men jeg tror så heller ikke på, at det er særlig realistisk..

    En anden dansk spiller fra Holland man kunne kigge på i tilfælde af et Roony-salg, er Jens Odgaard i AZ.. Han har misset nogle kampe senest, hvilket jeg ikke kender årsagen til, men hvis han kun er i periferien af holdet, kunne han måske lokkes.. Han vil både kunne agere den Wind-afløser vi aldrig fik, samt spille højrekanten, hvor han kan trække ind med sit udmærkede venstreben..

  10. #217
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Nu læser man i www.tipsbadet.dk at Asenal har en 15 årige FCK spiller på prøve. Tænker lidt kan FCK modsætte sig at spilleren skifter eller har de helt frie hænder når de kun er 15 år og kan skifte frit hvis de vil ?? Hvis det er tilfældet så er det sku ikke godt for mindre klubber med en stort talent ......
    Det kommer an på om spilleren har underskrevet kontrakt eller ej.
    Man kan normalt skrive kontrakter fra man er 15 år gammel - og maksimalt i tre år når man er under 18 år. Jeg tænker at Panduro har en kontrakt (som Transfermarkt også skriver), men er - endnu ikke - en af de unge spillere der har fået annonceret en kontrakt på fck.dk
    Stodder B nævner Roony - han var 14 år da han skiftede klub og havde ikke en kontrakt med Malmø på det tidspunkt, men skrev under med F.C. København da han fyldte 15 år [normalt kan man først skrive kontrakter når man er 16 år når det er på tværs af nationale forbund, men grundet geografisk tæthed gik den med Roony. Tak til mgt09 for præciseringen.].
    Sidst redigeret af filibuster : 20.12.23 kl. 08:59

  11. #218
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,234

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Nu læser man i www.tipsbadet.dk at Asenal har en 15 årige FCK spiller på prøve. Tænker lidt kan FCK modsætte sig at spilleren skifter eller har de helt frie hænder når de kun er 15 år og kan skifte frit hvis de vil ?? Hvis det er tilfældet så er det sku ikke godt for mindre klubber med en stort talent ......
    Som det nævnes ovenover, så har han nok en eller anden kontrakt. Det vil næsten være mærkeligt andet.
    Forøvrigt hører det med til historien, at vi da vist selv har snuppet ham i OB for blot et godt år siden dengang gratis....eller dvs familien flyttede til KBH og Tristan tog med :)

  12. #219
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,127

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som det nævnes ovenover, så har han nok en eller anden kontrakt. Det vil næsten være mærkeligt andet.
    Forøvrigt hører det med til historien, at vi da vist selv har snuppet ham i OB for blot et godt år siden dengang gratis....eller dvs familien flyttede til KBH og Tristan tog med :)
    Men hvis en engelsk klub skal hente ham, kan de vist først gøre det, når han fylder 18, med mindre han også har Commonwealth-pas.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #220
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,127

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    En anden dansk spiller fra Holland man kunne kigge på i tilfælde af et Roony-salg, er Jens Odgaard i AZ.. Han har misset nogle kampe senest, hvilket jeg ikke kender årsagen til, men hvis han kun er i periferien af holdet, kunne han måske lokkes.. Han vil både kunne agere den Wind-afløser vi aldrig fik, samt spille højrekanten, hvor han kan trække ind med sit udmærkede venstreben..
    Hvis du bladrer en side tilbage, bliver han diskuteret der.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #221
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,606

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men hvis en engelsk klub skal hente ham, kan de vist først gøre det, når han fylder 18, med mindre han også har Commonwealth-pas.
    Hans mor er fra England
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #222
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,127

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hans mor er fra England
    Så giver det jo mening.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #223
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    174

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.90min.com/posts/copenhag...ttenham-target

    Rygter om at FCK er klar på at sælge Bardghji til Chelsea, men at han i så fald vil spille foråret færdig i København.
    Jeg er positiv overfor et salg af Roony nu til vinter. Jeg tror at det er nu man vil kunne tjene mest på ham. Jeg er dog ikke helt stor fan af at leje ham tilbage igen.. Hvorfor skulle man det? Jeg tænker vi godt ville kunne hente en langsigtet erstatning på minimum samme niveau som Roony er på nu. Særligt med tanke på den pris vi utvivlsomt vil få for et salg nu og her.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #224
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Det sjove ved Roony er jo, at vi egentligt er potentielt OK dækket ind på højrekanten med Moi og Larsson. Og vi har mange spændende kanttalenter på vej – Froholdt, Tchicamboud, Chiakha (hvis vi vil regne ham med som kant), endda Neo Jönsson også.

    Hvis nu vi skal hæve barren, hvilken slags spillere er det så, vi egentligt er ude efter? Jeg har svært ved at se nogen oplagte skandinaver, der er store profiler, men som er indenfor nogenlunde rækkevidde.

  20. #225
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,234

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det sjove ved Roony er jo, at vi egentligt er potentielt OK dækket ind på højrekanten med Moi og Larsson. Og vi har mange spændende kanttalenter på vej – Froholdt, Tchicamboud, Chiakha (hvis vi vil regne ham med som kant), endda Neo Jönsson også.

    Hvis nu vi skal hæve barren, hvilken slags spillere er det så, vi egentligt er ude efter? Jeg har svært ved at se nogen oplagte skandinaver, der er store profiler, men som er indenfor nogenlunde rækkevidde.
    Både og. Alle de du nævner kan sagtens spille højre kant, men af nuværende 1. holdsspillere er det vel kun Larsson som rigtigt naturligt kan spille der ud fra præmissen, at vi helt vil have en venstrebenet spiller på pladsen. Jeg ved godt, at Moi især i CL har spillet pladsen, men der synes jeg så heller ikke, at han rigtigt kommer til sin fulde ret.
    Af de kommende stjerner er det vel primært Tchicamboud som passer ind på pladsen. Chiakha har spillet der en del i Youth League men det er har nok igen mere været fordi, at Højlund også skulle spille, Jeg ser primært Chiakha som udtalt 9'er.

    Det svarer måske også på, hvorfor en leje af Roony kan komme på tale (som TåsingeFb undrer sig over). Normalt lejer vi ikke uden købsoption, da det ikke giver så meget mening at udvikle på andres spillere. Men lige her kan det måske give mening, da man så ikke død og pine er nødt til at hente en kantspiller i dette vindue med den tilvænningsperiode det også oftest kræver.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •