Side 9 af 24 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 356

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Han må have fået en gigantisk stor sum penge for at starte på så useriøst et medie, som det er blevet de seneste år. De toppes vel kun af Bold.dk her efter de blev købt af EB.
    Sparekniven hos BT gjorde vist, at han aldrig kunne komme ud af huset fremover, og han begrunder sin store viden med, at han løbende er ude og tale med kilder. De rammer fik han så hos Tipsbladet.

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Skulle man måske se om FCK er klubben der kan genoplive Donny Van De Beeks karriere?

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Rasputin Se meddelelser
    Skulle man måske se om FCK er klubben der kan genoplive Donny Van De Beeks karriere?
    PC skal koncentrere sig om at forstærke mange andre steder end midtbanen lige nu.
    MM + VB + 2x CB

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,128

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Rasputin Se meddelelser
    Skulle man måske se om FCK er klubben der kan genoplive Donny Van De Beeks karriere?
    Mon ikke han kan finde en større adresse end en dansk sub-topklub?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #125
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Mezzo Se meddelelser
    PC skal koncentrere sig om at forstærke mange andre steder end midtbanen lige nu.
    MM + VB + 2x CB
    Tiltroen på at man rammer rigtigt her ligger på et meget lille sted, er jo ikke magi man kan sige PC har udført.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    923

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Skal Christian Sørensen lejes ud? Han er simpelthen ikke god nok

  9. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,889

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Tiltroen på at man rammer rigtigt her ligger på et meget lille sted, er jo ikke magi man kan sige PC har udført.
    Hold nu op... Med afsæt i to DM-titler og to CL-kvalifikationer, fandt han Tanlongo frem fra en endnu uset høj hylde. Lejeaftalen indebar selvfølgelig også muligheden for et køb, hvor rygterne gik på 100 mio. kr. Det skulle ligesom sætte rammen for det nye FCK...

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,346

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Mezzo Se meddelelser
    PC skal koncentrere sig om at forstærke mange andre steder end midtbanen lige nu.
    MM + VB + 2x CB
    Det afhænger nok også af hvilken spillestil vi gerne vil have fremover. Holder vi fast i at spille med tre centrale forsvarere, så har vi pludselig en plads mindre på midtbanen. Samtidig er vi med Roonys skade også tyndt besatte på kanterne medmindre vi vil til at bruge Claesson og Goncalves her. Med Ankersens forventede afgang mangler vi desuden også en højreback. I angrebet kan man selvfølgelig vælge at beholde dem vi har, så Oskarsson og Larsson skal kæmpe om startpladsen (medmindre Larsson skal bruges på kanten som en slags indvendig angriber) med Højlund som backup, Cornelius på lazarettet, Babacar på evig ferie og Karamoko som joker/udlejet.
    Truppen er i hvert fald noget skævt sat sammen aktuelt.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #129
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det afhænger nok også af hvilken spillestil vi gerne vil have fremover. Holder vi fast i at spille med tre centrale forsvarere, så har vi pludselig en plads mindre på midtbanen. Samtidig er vi med Roonys skade også tyndt besatte på kanterne medmindre vi vil til at bruge Claesson og Goncalves her. Med Ankersens forventede afgang mangler vi desuden også en højreback. I angrebet kan man selvfølgelig vælge at beholde dem vi har, så Oskarsson og Larsson skal kæmpe om startpladsen (medmindre Larsson skal bruges på kanten som en slags indvendig angriber) med Højlund som backup, Cornelius på lazarettet, Babacar på evig ferie og Karamoko som joker/udlejet.
    Truppen er i hvert fald noget skævt sat sammen aktuelt.
    Tænker også vi kan bruge en angriber, Cornelius er done.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,643

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Tænker også vi kan bruge en angriber, Cornelius er done.
    Der skal absolut en angriber ind. Det er dømt til at gå galt hvis man satser på Corner og Larsson. Orri har sine dage, hvor alt går ind, men en kontinuerlig målscorer er han ikke "Endnu".

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #131
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Onugha og Trott :)

    Så er det PC er ude og sige vi har hentet på den absolute høje hylde :D. Ej spøg til side. Jeg syntes faktisk begge kunne være interessante. I det mindste ved man ved de kan præsterer i Suppen, kontra PC henter et par lottokuponer i udlandet.
    Hvis vi lige skal blive ved Vejle, så er deres klart mest interessante spiller for os at hente Oliver Provstgaard. Jeg tror vi siger farvel til både McKenna og Vavro. Dermed skal vi hente to CB.

    Provstgaard har i mine øjne hele pakken more or less som CB, og passer rigtig godt ind i FCK som stopper. Han har det som vi i mine øjne bør søge efter fremover til centerforsvaret i FCK. Vi skal væk fra de klassiske CB typer som Khocolava og McKenna, og fremover hente typer som Boilesen og Diks. Dog skal de som minimum besidde et over middel niveau rent fysisk, så de har et ok niveau i duelstyrke og fart, mens de også skal kunne tage fra i luften.

    Slotsager er ligesom Provstgaard en CB jeg gerne ser os hente, men nu gik snakken på Vejle. Provstgaard er venstrebenet, han er en boldførende type der sætter spillet nedefra for Vejle. Forudseende og rolig. Lægger fine afleveringer, korte og lange. Han kan tage bolden med sig, drive den frem af banen og skabe overtal. Han er stærk i duellerne og er god i luften. Han er selvsagt ingen raket med sine 1.94 men han har en rigtig fin fart af sin størrelse. Bør kunne falde til hurtig fordi han er dansk og kender ligaen. Selvom han kun er 21 år har han allerede mange kampe for Vejle og U21 landsholdet. Han er også en ledertype.

    Jeg håber i den grad, at PC går benhårdt efter ham eller Slotsager, der også ser spændende ud. Så skal der hentes en til, og her er den oplagte spiller Zanka på en kort kontrakt.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Hvis vi lige skal blive ved Vejle, så er deres klart mest interessante spiller for os at hente Oliver Provstgaard. Jeg tror vi siger farvel til både McKenna og Vavro. Dermed skal vi hente to CB.

    Provstgaard har i mine øjne hele pakken more or less som CB, og passer rigtig godt ind i FCK som stopper. Han har det som vi i mine øjne bør søge efter fremover til centerforsvaret i FCK. Vi skal væk fra de klassiske CB typer som Khocolava og McKenna, og fremover hente typer som Boilesen og Diks. Dog skal de som minimum besidde et over middel niveau rent fysisk, så de har et ok niveau i duelstyrke og fart, mens de også skal kunne tage fra i luften.

    Slotsager er ligesom Provstgaard en CB jeg gerne ser os hente, men nu gik snakken på Vejle. Provstgaard er venstrebenet, han er en boldførende type der sætter spillet nedefra for Vejle. Forudseende og rolig. Lægger fine afleveringer, korte og lange. Han kan tage bolden med sig, drive den frem af banen og skabe overtal. Han er stærk i duellerne og er god i luften. Han er selvsagt ingen raket med sine 1.94 men han har en rigtig fin fart af sin størrelse. Bør kunne falde til hurtig fordi han er dansk og kender ligaen. Selvom han kun er 21 år har han allerede mange kampe for Vejle og U21 landsholdet. Han er også en ledertype.

    Jeg håber i den grad, at PC går benhårdt efter ham eller Slotsager, der også ser spændende ud. Så skal der hentes en til, og her er den oplagte spiller Zanka på en kort kontrakt.
    En af de 2 og så en mere voksen profil, så er jeg godt tilfreds med centerforsvaret. Det irriterer mig lidt at se Brøndby have succes med først Maxsø og så Jacob Rasmussen.

    Ift angrebet er vi næsten der, hvor vi mangler 2. Jeg har ingen tiltro til hverken Larsson eller eller Cornelius.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #133
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Der skal absolut en angriber ind. Det er dømt til at gå galt hvis man satser på Corner og Larsson. Orri har sine dage, hvor alt går ind, men en kontinuerlig målscorer er han ikke "Endnu".
    Tja synes faktisk han bringer meget til spillet ift., Larsson og Cornelius, og vil hellere en type som ham end et stort fyrtårn.

  22. #134
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,896

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    https://bold.dk/fodbold/klubber/hoff...der-hoffenheim

    Vi mangler en højrekant, så her er en vi alle kender. Derudover er han altid skadet en tredjedel af sæsonen, så på den måde passer han perfekt ind.

    Ellers kræver jeg følgende - jep, jeg er nået til krævestadiet efter 8 nederlag i suppen og en måske-deltagelse i ECL:

    - en målmand
    - to gange CB
    - en stjerne til 6'eren - fart, taktisk overblik, stærk i nærkampene og en sikker pasningsfod offensivt.
    - og en stjerneangriber - Corner er færdig!

    - fem til seks afgange til limfabrikken.

    Jeg forventer også at blive skuffet big time, men derfor kræver jeg stadig de spillere. Ligesom jeg forventer et mesterskab, en pokal og minimum et kvartfinal i ECL. Alle mine krav og forventninger bygger på udmeldinger fra ledelsen, så jeg synes faktisk ikke de er urimelige.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #135
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,248

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/klubber/hoff...der-hoffenheim

    Vi mangler en højrekant, så her er en vi alle kender. Derudover er han altid skadet en tredjedel af sæsonen, så på den måde passer han perfekt ind.

    Ellers kræver jeg følgende - jep, jeg er nået til krævestadiet efter 8 nederlag i suppen og en måske-deltagelse i ECL:

    - en målmand
    - to gange CB
    - en stjerne til 6'eren - fart, taktisk overblik, stærk i nærkampene og en sikker pasningsfod offensivt.
    - og en stjerneangriber - Corner er færdig!

    - fem til seks afgange til limfabrikken.

    Jeg forventer også at blive skuffet big time, men derfor kræver jeg stadig de spillere. Ligesom jeg forventer et mesterskab, en pokal og minimum et kvartfinal i ECL. Alle mine krav og forventninger bygger på udmeldinger fra ledelsen, så jeg synes faktisk ikke de er urimelige.
    Jeg er ret sikker på, at Skov tidligere har nævnt, at Superligaen ikke er aktuel, når han stopper i Hoffenheim. Han ville ellers passe godt ind spillemæssigt ... onde tunger ville sikkert også skrive skadesmæssigt.

    Jeg tror desværre også, at du bliver skuffet, hvis det er dine forventninger. Jeg er dog umiddelbart enig i behovet de fleste steder. Mht CB så kommer det lidt an på, hvad planen er med Diks. Det kan også blive en CB og en højre back.
    Mht 6'eren så bliver det interessant at se, om vi igen i dette vindue ikke ser dette som en nødvendighed. Falk er dog kommet et år tættere på sin udløbsdato (han har vel nærmest ikke været aktuel / i form dette halvår), så mon ikke vi kigger den vej trods Clems fornuftige spil.
    Mht en angriber, så må det (forhåbentlig) være gået op for PC og Neestrup, at vi har brug for en angriber som kan score 15+ mål på en sæson. Orri er der ikke (endnu), Larsson ser mest ud til at være kant og Corner tror jeg selv Neestrup har givet op på nu.

Side 9 af 24 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 13 users browsing this thread. (4 members and 9 guests)

  1. rudboel,
  2. erikwa,
  3. Stodder B,
  4. Scientpol

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •