Side 12 af 29 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 421

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,454

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Ifølge BT’s podcast Transfervinduet er der et rygte fra Vejle om at FCK vil hente Onugkha for 20 mill.

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,905

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Ifølge BT’s podcast Transfervinduet er der et rygte fra Vejle om at FCK vil hente Onugkha for 20 mill.
    Onugkha kommer til at skuffe på et helt perfidt niveau. Jeg fatter simpelthen ikke, at han skulle være en løsning til angrebet. Hen er indbegrebet af udtrykket "alle kan danse en sommer." Derudover passer han som spillertype slet, slet ikke til et hold hvor teknik og boldbesiddelse er i højsædet. Sidst jeg skrev tilsvarende om en angriber, var da Ståle hentede Kaufmann, og det er præcis de samme fornemmelser jeg får af det her rygte.

    Men hvad, han vil netop være en PC-løsning til offensiven, så mon ikke han kommer?

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    768

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Onugkha kommer til at skuffe på et helt perfidt niveau. Jeg fatter simpelthen ikke, at han skulle være en løsning til angrebet. Hen er indbegrebet af udtrykket "alle kan danse en sommer." Derudover passer han som spillertype slet, slet ikke til et hold hvor teknik og boldbesiddelse er i højsædet. Sidst jeg skrev tilsvarende om en angriber, var da Ståle hentede Kaufmann, og det er præcis de samme fornemmelser jeg får af det her rygte.

    Men hvad, han vil netop være en PC-løsning til offensiven, så mon ikke han kommer?
    Jeg har ikke rigtig set Vejle så meget, men er han ikke en ok spiller? Jeg er af den minoritet der foretrækker vi giver Orri nr 9 og hænger toget på ham, men det er jeg med på alle ikke deler. Der kunne en mere fysisk type, som stadig er bevægelig, være et godt alternativ. Er han virkelig så meget en klumpedumpe med bold?

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,905

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg har ikke rigtig set Vejle så meget, men er han ikke en ok spiller? Jeg er af den minoritet der foretrækker vi giver Orri nr 9 og hænger toget på ham, men det er jeg med på alle ikke deler. Der kunne en mere fysisk type, som stadig er bevægelig, være et godt alternativ. Er han virkelig så meget en klumpedumpe med bold?
    Nej, han er ikke en klumpedumpe, han er bare slet ikke god nok til det en angriber skal kunne i FCK.

  6. #170
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    610

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg har ikke rigtig set Vejle så meget, men er han ikke en ok spiller? Jeg er af den minoritet der foretrækker vi giver Orri nr 9 og hænger toget på ham, men det er jeg med på alle ikke deler. Der kunne en mere fysisk type, som stadig er bevægelig, være et godt alternativ. Er han virkelig så meget en klumpedumpe med bold?
    Jeg har heller ikke set særligt meget Vejle, men kan huske da han scorede mod os i Parken sidst. Der var Vejle farlige 3 gange. Først sprinter han fuldstændigt fra Diks over en halv bane og skyder på stolpen. Senere gentager det sig da han sprinter fra Vavro og Diks (og efter VAR check løber ned foran s12 og jubler). Til sidst er han ved at komme til en 3. friøber, men Vavro når tilbage og Grabara redder langskudet. I den kamp var han en enmandshær sammen med Trott. Han har en god fysik i forhold til hvor hurtig han er og som jeg ser det et fint alternativ til Corner når der skal bruges fysik oppe foran.
    https://tv.fck.dk/video/0_381bml3r?f...-21-10-2023%2F

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #171
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Derudover passer han som spillertype slet, slet ikke til et hold hvor teknik og boldbesiddelse er i højsædet. Sidst jeg skrev tilsvarende om en angriber, var da Ståle hentede Kaufmann, og det er præcis de samme fornemmelser jeg får af det her rygte.
    Jeg synes ikke, at han er så dårlig teknisk, som du gør ham til. Jeg er enig i, at han på en del måder minder om Kaufmann som type, dog synes jeg han er bedre. Jeg har for et år siden selv foreslået ham som muligt emne, og han er kun blevet bedre siden. Om han er god nok til FCK ved jeg dog ikke.

    Mht type så er han vel egentlig skræddersyet til de europæiske kampe, hvor vi længe har sukket efter en angriber med fart og fysik - så er det selvfølgelig ærgerligt, hvis vi ikke kommer i Europa...

    Kan vi få ham til 20 mio så er det måske ikke så dumt. I så fald er der stadig penge i kasse til at styrke os på andre positioner. Samtidig vil Orri stadig kunne få fint med spilletid og udvikle sig videre kontra hvis vi bruger et kæmpe beløb på et større navn på den position.

    Det politiske i at hente en russer gider jeg ikke tage stilling til. Men det er selvfølgelig vigtigt, at han og Kocholava (hvis han stadig er i klubben til den tid) ikke slår hinanden ihjel til træning. Hvis bare det snakkes igennem på de indre linjer, så er jeg komplet ligeglad med, om han tager afstand til Putin eller ej offentligt.

  9. #172
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,598

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Onugkha kommer til at skuffe på et helt perfidt niveau. Jeg fatter simpelthen ikke, at han skulle være en løsning til angrebet. Hen er indbegrebet af udtrykket "alle kan danse en sommer." Derudover passer han som spillertype slet, slet ikke til et hold hvor teknik og boldbesiddelse er i højsædet. Sidst jeg skrev tilsvarende om en angriber, var da Ståle hentede Kaufmann, og det er præcis de samme fornemmelser jeg får af det her rygte.

    Men hvad, han vil netop være en PC-løsning til offensiven, så mon ikke han kommer?
    Jeg er meget enig.. Du nævner selv Kauffmann, min første tanke var Pourie/Pusic.. Det eneste positive jeg kan finde i rygtet er, at det vil være en spiller som vi forholdsvis nemt vil kunne placere bag Orri i angrebshierakiet, uden det vil skabe for meget postyr..

  10. #173
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    924

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Tror ik vi køber en russer!

  11. #174
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,087

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Spår Neestrup-exit til sommer: Her kan han ende

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-kan-han-ende

    Er I yay or nay på det her?

    Personligt føler jeg ikke at spillet er blevet udviklet og mere underholdende under Nees. Synes i starten var der fremgang men det er stagneret.

    Gad godt vi havde en træner aka Kent Nielsen som er super ultimativ i hans tilgang til spillet. Nej jeg skriver ikke vi skal hente Kent Nielsen....

    Vil gerne have en træner der tænker super duper offensivt i stedet for en super pragmatisk træner. Vi er København, vi skal spille offensivt og underholdende fodbold.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #175
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    638

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vil gerne have en træner der tænker super duper offensivt i stedet for en super pragmatisk træner. Vi er København, vi skal spille offensivt og underholdende fodbold.
    Det ville nok hjælpe Neestrup, at han fik en assistent som havde noget mere hår på brystet. A la Bård Wiggen under Ståle. Vores trænerteam har en gennemsnitsalder på 36,5. Og det er inkluderet grand old man Hjalte Nørregaard på hele 43.

    Alder er bare et tal (Go Mike Fonseca), men man kan simpelthen ikke nå at opbygge tilstrækkelig erfaring med det alderssnit vores trænerteam har. Neestrup har også behov for at blive sat lidt på plads engang imellem af én med noget mere pondus.

    Jeg aner ikke, hvem det skulle være. Men jeg ved, hvem jeg ville sparke ud af trænerteamet som den første. Nickolai Lund. Set udefra har han haft 0 betydning for vores standardsituationer.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #176
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,650

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Nickolai Lund. Set udefra har han haft 0 betydning for vores standardsituationer.
    Det er faktisk lidt skræmmende når man ser vores dødbolde. Det virker total random og som om der aldrig trænes i nye mønstre (Lidt groft sagt, men sådan ser det ud udefra).

    - Hvorfor ser man aldrig hurtig taget hjørnespark. Der er mange situationer, hvor jeg ser vi er 2 mand i overtal ved et hjørnespark. Men nej Bold ind i feltet og se hvad der sker.

    Men okay, Det var jo lidt samme situation under JT og Ståles sidste periode. Jeg fatter bare ikke ikke over så mange år vi kan være så horrible på dødbolde.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #177
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    238

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Eller et indkast hvor der løbes dybt til baglinjen.
    Det er som om vi nægter at udnytte at der ikke kan dømmes offside på indkast.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #178
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Falk forlænger til sommeren 27

    Ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde :O

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #179
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    572

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Falk forlænget med 3?? Hvad bliver det næste? Ankersen og boile med 4?
    Pc kører den her biks helt i sænk! Han er fucking useless
    Imod moderne stemningsdiktatur

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #180
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Falk forlænger til sommeren 27

    Ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde :O
    Ja, nu må kritikken af PC snart forstumme ... eller noget ������

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (2 members and 4 guests)

  1. duxie,
  2. FCK-Bizkit

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •