Side 14 af 29 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 421

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men lige præcis med Falk, kan det jo netop ændre sig fra vindue til vindue, fordi han både kan spille 8’er og 6’er. Så kabalen kan sagtens gå op, hvis man internt bliver enige om, at fra næste sæson spiller du 8’er. Det vil i så fald betyde at man skal skille sig af med noget af fyldet på den position, og samlet set kan man så stå med en betydeligt stærkere start 11’er. Det bør være sådanne tanker der er i spil, ift. designet af næste års hold. Hvis ikke er jeg næsten overbevist om, at vi får en gentagelse af det enormt hakkende udtryk vi har haft de seneste 3 sæsoner.
    Meget enig. Jeg synes, forlængelsen er fin, hvis Falk tiltænkes en plads som 8'er, hvilket man kan håbe, at Neestrups sidste citat i pressemeddelelsen er et signal om. Falk er nede i et formdyk, men han er trods alt kun 32 og spillede for ikke så længe siden forrygende.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Kunne det være interessant for Christian Lønstrup at blive assistenttræner i Fc København eller er han “for langt” i sin trænerkarriere?

    Han virker både praktisk og teoretisk dygtig. Han har skabt fine resultater på små adresser i Nordsjælland. Han kender klubben og kulturen.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #198
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,650

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Kunne det være interessant for Christian Lønstrup at blive assistenttræner i Fc København eller er han “for langt” i sin trænerkarriere?

    Han virker både praktisk og teoretisk dygtig. Han har skabt fine resultater på små adresser i Nordsjælland. Han kender klubben og kulturen.
    Jeg må indrømme jeg hælder mere til et udenlandsk assistent team som hentes udefra som erstatter Nickolai Lund og Hjalte.

    Nees kan godt have en stædig personlighed og jeg tænker der er behov for nogle udefra der kan komme med nyt perspektiv fra andre ligaer. Vi skal have nogle der ikke er nikkedukker overfor Nees.

    Dødboldtræner/Angrebstræner etc. Der skal tænkes nyt.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #199
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,553

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Falk forlænger til sommeren 27

    Ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde :O
    Jeg forstår ikke den modvilje mod Falk, der pludselig er opstået. Det er som om, at han gøres til syndebok for vores forfærdelige sæson. Falk er vores dygtigste spiller, som desværre misbruges på den defensive midtbane. Med den udskiftning holdet står overfor, giver det god mening at fasteholde ham - forudsat, at 6’er-eksperimentet droppes.


  8. #200
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,906

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg forstår ikke den modvilje mod Falk, der pludselig er opstået. Det er som om, at han gøres til syndebok for vores forfærdelige sæson. Falk er vores dygtigste spiller, som desværre misbruges på den defensive midtbane. Med den udskiftning holdet står overfor, giver det god mening at fasteholde ham - forudsat, at 6’er-eksperimentet droppes.
    Det er jo langt hen ad vejen også det flertallet skriver. Faktisk har jeg ikke rigtig læst andet.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #201
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    638

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg forstår ikke den modvilje mod Falk, der pludselig er opstået. Det er som om, at han gøres til syndebok for vores forfærdelige sæson. Falk er vores dygtigste spiller, som desværre misbruges på den defensive midtbane. Med den udskiftning holdet står overfor, giver det god mening at fasteholde ham - forudsat, at 6’er-eksperimentet droppes.
    Men der er intet der tyder på, at 6'er eksperimentet droppes. Derfor er vi mange som er lunkne ved en forlængelse. Hvis han kan stille sig tilfreds med at være rotationsspiller, så er det en glimrende forlængelse. Clem skal simpelthen spille den 6'er med den nuværende trupsammensætning. Vi er markant bedre og mere solide når han er med.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #202
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,454

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s-forlaengelse

    Farzam beretter, at klubben har tilbudt Kevin Diks en forlængelse.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #203
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Ikke noget imod Falk på 6'er, men kun i de kampe det giver mening. F.eks. imod bundholdene. Næste sæson forventer jeg der bliver 3 top hold og så resten. Og hvor resten vil have et fornuftigt niveau. Her bliver det vigtigt at få så mange point som muligt og der kunne en Falk på 6'eren godt være løsningen med mindre de har nogle ekstrem dygtige indiviualister med høj fart. Men generelt skal han være 8'er.
    - Torben

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #204
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,454

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...y-jagter-trott

    Vi skulle angiveligt være med i kapløbet om Nathan Trott.

  17. #205
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,650

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...y-jagter-trott

    Vi skulle angiveligt være med i kapløbet om Nathan Trott.
    Det er en no brainer med Trott.

    Jeg håber han kommer til KBH, Jeg syntes hans niveau er til det.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #206
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    593

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er en no brainer med Trott.

    Jeg håber han kommer til KBH, Jeg syntes hans niveau er til det.
    Jeg er enig, men det er godt nok også bare en usexet transfer, men hvis det er alternativet til transfers som Mukairo, Singh, Amoo og Babacar, så stiller jeg fint rigtig fint tilfreds med den usexede men nok også mest sikre løsning.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #207
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,906

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Jeg har skrevet det før, og jeg gør det gerne igen. Trott har evnerne men ikke psyken til FCK.

    Jeg sammenligner ham ikke med Grytebust. Det vil være dumt, da hans forcer ikke kun er som shot stopper, men også i spillet i luften og med fødderne. I den del er han faktisk langt bedre end ham vi siger farvel til. Det er mentaliteten og lederevnerne der mangler.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #208
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,650

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har skrevet det før, og jeg gør det gerne igen. Trott har evnerne men ikke psyken til FCK.

    Jeg sammenligner ham ikke med Grytebust. Det vil være dumt, da hans forcer ikke kun er som shot stopper, men også i spillet i luften og med fødderne. I den del er han faktisk langt bedre end ham vi siger farvel til. Det er mentaliteten og lederevnerne der mangler.
    Jeg er nok ikke helt enig. Behøver man virkelig at have lederevner som keeper i FCK?. Jeg mindes vi har haft det op at vende tidligere. Men vi har jo haft dygtigere keepere i klubben som har været de stille gemytter, så personligt ved jeg ikke helt om den holder.

    Det der med Mentaliteten. Den er svær. Fordi hvordan vil Trott reagere, når han tager steppet op fra en lille klub som Vejle til FCK som bare er en anden størrelse. Her kan du måske have en pointe. Men igen det er jo spekulationer da vi jo ikke kender manden på den front.

    Men som qwert nævner. Stoler vi på PC har evnerne til at hente en dyr målmand udefra? istedet for en som har bevist sig på forhånd i ligaen?. Min tillid til PC er sku på et meget lavt punkt p.t.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #209
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    610

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Hvad baserer du det på, når du skriver Trott ikke har psyken til FCK? Jeg vil mene han kun har vist en stærk mentalitet med den ene brandkamp efter den anden i en stresset nedrykningskamp, samt hans præstationer på de store udebaner hvor han har været enmandshær på trods af at have et stadion på nakken.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,193

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er nok ikke helt enig. Behøver man virkelig at have lederevner som keeper i FCK?. Jeg mindes vi har haft det op at vende tidligere. Men vi har jo haft dygtigere keepere i klubben som har været de stille gemytter, så personligt ved jeg ikke helt om den holder.

    Det der med Mentaliteten. Den er svær. Fordi hvordan vil Trott reagere, når han tager steppet op fra en lille klub som Vejle til FCK som bare er en anden størrelse. Her kan du måske have en pointe. Men igen det er jo spekulationer da vi jo ikke kender manden på den front.

    Men som qwert nævner. Stoler vi på PC har evnerne til at hente en dyr målmand udefra? istedet for en som har bevist sig på forhånd i ligaen?. Min tillid til PC er sku på et meget lavt punkt p.t.
    Som én af dem, der har tillid til PC, så kunne jeg sagtens se Trott blive god i FCK. Han har staturen og evnerne, og han virker ikke som en, der bliver kyst af de store kampe. Jeg tror, det står og falder med, om man kan lykkes med at købe ham permanet af West Ham, fordi det virker ikke til at være vores model at leje spillere fra år til år, som bl.a. BIF efterhånden har gjort et nummer ud af på målmandsposten. I hvert fald ikke bærende spillere, som vores kommende første keeper vil blive.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 9 users browsing this thread. (0 members and 9 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •