Viser resultater 1 til 15 af 15

Emner: Forventninger inden slutspil

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Forventninger inden slutspil

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg håber virkelig, at du har ret. Men jeg undrer mig nu alligevel over den meget lille tro på Brøndby både her og andre steder - f.eks. brillierede KEP i Offside med at give dem 1% for at vinde DM efter sidste uges kamp (nu ligger han lidt højere)
    Jeg hører argumentationen, at de jo ikke kan live ved med at vinde, når de skaber så lidt. Problemet er bare, at det gør de pt. - og jeg ser ikke mange tegn på, at det skulle stoppe. Hvorfor skulle de egentlig det?
    Vi kan selvfølgelig håbe, at BIF kommer lidt ned med nakken, når de bedre hold kommer forbi, men netop mod de bedre hold passer deres taktik perfekt. Så kan de uden problemer stå forholdsvist dybt, være komfortable defensivt og score på kontra. Helt ærligt, så synes jeg det lugter grimt af BIF-guld. FCM virker metaltrætte, AGF tror jeg ikke på i længden og jeg er stadig bange for, at vi er for svingende - og forøvrigt også 5 point og en målscore bagud. Det ligner lidt en Herfølge (99/00) eller Leicester (15/16) -agtig sæson, hvor et på papiret ikke ret godt hold kan snige titlen hjem.

    Jeg håber, at jeg tager fejl. Men jeg er godt nok en smule bekymret lige nu.
    Jeg hænger min hat på din egen vurdering " på papiret ikke ret godt hold ".
    Men som du også skriver så har vi indenfor de sidste 20 år ish set større overraskelser, så den ene procent KEP havde gang i er nok også for lavt sat.

    2nd halmstrå: Da banerne var bedst, i starten af sæsonen, der var bif ret heldige med at vinde de første kampe.
    3rd halmstrå: De har ikke været overbevisende mod de andre tophold (er dette afgørende så bliver vi helt sikkert ikke mestre ;-)), med nederlag til Fcm + AGF + Sje.

    Egentligt er jeg mest til at tale dem op, så forventningen til dem stiger og der derfor kommer mere pres på dem.
    D ku vær Værre!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Europæisk slutspil i august
    By martinpagh in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 08:14
  2. Slutspil tilbage i Superligaen?
    By hpless in forum De korte linier
    Svar: 200
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 09:27
  3. BILLIG BUSTUR TIL SVENDBORG! (slutspil)
    By FCKHFC in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 03.05.06, 12:10
  4. Skru forventninger ned...........
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.05.04, 11:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •