Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
67. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    29 43.28%
  • Uafgjort

    18 26.87%
  • FCK vinder

    20 29.85%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Sammenlignet med Bartolec, der kostede ca. det samme, må han dog betegnes som et røverkøb.
    Jeg er helt enig. Bertolec er en KÆMPE skuffelse. Men jec skal være ærlig og indrømme at jeg synes han var en super signing da vi fik ham og var overrasket over at det lykkedes. Men han har siden da vist sig som et af de større flop. FCN fik åbenbart drevet hans potentiale til det yderste. Dét havde jeg ikke set komme.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    904

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Bertolec er en KÆMPE skuffelse. Men jec skal være ærlig og indrømme at jeg synes han var en super signing da vi fik ham og var overrasket over at det lykkedes. Men han har siden da vist sig som et af de større flop. FCN fik åbenbart drevet hans potentiale til det yderste. Dét havde jeg ikke set komme.
    Han må retur til FCN med en "videresalgsklausul"

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Han må retur til FCN med en "videresalgsklausul"
    Jeg tænker, at hvis staben er i tvivl om potentialet, så kan man måske vente og se, om han bliver stemplet for ringe af det kroatiske landshold? Så har man da en anden parts vurdering. På den anden side, han smides vel automatisk af, hvis han ikke spiller kampe her.

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Taktisk er vi så forudsigelige, at de andre hold for flere sæsoner siden har læst os. Jeg kan ikke huske, hvornår Ståle sidst har inkorporeret mærkbart nyt i vores 4-4-2, ja den ligner den samme, vi havde for 14 år siden. Det er i sig selv rimelig exceptionelt. Vores mest positive offensive kort, Falk, som Ståle i sin tid af nød blev tvunget til at bruge på midten, men hvor han så viste sig at skabe noget overraskende dynamik ift ståles ønskeopstilling med 2 centrale defensive Kvist/stage/zeca- fightere. Trods den åbenlyse succes rykker Ståle jævnligt Falk ud på kanten, hvor han tydeligvis ikke gør ligeså meget gavn. Oveni det taktiske dødvande virker Ståle skakmat, når vi kommer bagud, og hans indskiftninger - som næsten altid først kommer efter det 60. minut - er syret nok ofte indskiftninger af backs. Værsgo Oviedo/Bartolec gå ind og vind kampen for os. I andre klubber ville man finde den disposition meget besynderlig.

    Indkøbene. Jeg kniber mig nogen gange i armen over HVOR mange penge vi har kastet efter spillere, som ikke rigtig slår til. Ståle, der selv tjener 5 gange så meget som sin nærmeste superligakonkurrent, har smidt ca 60 millioner efter Kaufmann, Bartolec, Stage. Det er helt enormt mange penge i superligasammenhæng, der er kastet efter spillere, der ikke engang er tiltænkt en rolle som profiler. Gad godt se FCM anvende vores resourcer (eller det gad jeg faktisk ikke, det ville være godt træls sagt på midtjysk).

    Ståle er dumpet på sine to primære arbejdsfunktioner. Indkøb og taktik. Han har fået en ekstremt magtfuld rolle i klubben(som ikke er set før eller siden i nogen danske klubber), og når han ikke slår til, så står vi jævnt rådvilde. Jeg tror at en af forklaringerne på, at det har udviklet sig sådan er vores specielle konstruktion, hvor dem der skulle have styr på det fodboldmæssige setup ikke spiller nogen synderlig rolle. Jeg ønsker mig ikke tilbage, men dengang vi havde flemse+holmtrøm, der var der styr på det sportslige setup. Og der blev handlet. Tænk sig, vi hentede Roy. Nu er der mere usikkerhed og stilstand. Hvem er det egentlig der skal holde Ståle i ørerne? Er det William, ståles tror væbner?
    Danmark til Valby Bakke

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,332

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Taktisk er vi så forudsigelige, at de andre hold for flere sæsoner siden har læst os. Jeg kan ikke huske, hvornår Ståle sidst har inkorporeret mærkbart nyt i vores 4-4-2, ja den ligner den samme, vi havde for 14 år siden. Det er i sig selv rimelig exceptionelt. Vores mest positive offensive kort, Falk, som Ståle i sin tid af nød blev tvunget til at bruge på midten, men hvor han så viste sig at skabe noget overraskende dynamik ift ståles ønskeopstilling med 2 centrale defensive Kvist/stage/zeca- fightere. Trods den åbenlyse succes rykker Ståle jævnligt Falk ud på kanten, hvor han tydeligvis ikke gør ligeså meget gavn. Oveni det taktiske dødvande virker Ståle skakmat, når vi kommer bagud, og hans indskiftninger - som næsten altid først kommer efter det 60. minut - er syret nok ofte indskiftninger af backs. Værsgo Oviedo/Bartolec gå ind og vind kampen for os. I andre klubber ville man finde den disposition meget besynderlig.

    Indkøbene. Jeg kniber mig nogen gange i armen over HVOR mange penge vi har kastet efter spillere, som ikke rigtig slår til. Ståle, der selv tjener 5 gange så meget som sin nærmeste superligakonkurrent, har smidt ca 60 millioner efter Kaufmann, Bartolec, Stage. Det er helt enormt mange penge i superligasammenhæng, der er kastet efter spillere, der ikke engang er tiltænkt en rolle som profiler. Gad godt se FCM anvende vores resourcer (eller det gad jeg faktisk ikke, det ville være godt træls sagt på midtjysk).

    Ståle er dumpet på sine to primære arbejdsfunktioner. Indkøb og taktik. Han har fået en ekstremt magtfuld rolle i klubben(som ikke er set før eller siden i nogen danske klubber), og når han ikke slår til, så står vi jævnt rådvilde. Jeg tror at en af forklaringerne på, at det har udviklet sig sådan er vores specielle konstruktion, hvor dem der skulle have styr på det fodboldmæssige setup ikke spiller nogen synderlig rolle. Jeg ønsker mig ikke tilbage, men dengang vi havde flemse+holmtrøm, der var der styr på det sportslige setup. Og der blev handlet. Tænk sig, vi hentede Roy. Nu er der mere usikkerhed og stilstand. Hvem er det egentlig der skal holde Ståle i ørerne? Er det William, ståles tror væbner?
    Om vi er blevet læst af modstanderne, kan jeg ikke afgøre. Men a Ståle ikke skulle have inkorporeret noget nyt, synes jeg ikke passer. Det er blevet diskuteret en del gange herinde, men som jeg ser det har midterforsvarerne nu langt mere ansvar i opspillet end tidligere, midtbanen er blevet mere dynamisk med Falk, kanterne er ændret løbende og er nu markant anderledes (for better or worse) og angribernes rolle i især presspillet er blevet mere tydelig. Presspillet generelt er også blevet mindre afventende. Derudover har han løbende prøvet nogle koncepter an, som så ikke har fungeret så godt. Blandt andet forsøgte vi i en periode med at spille bolden op fra målmanden, der nu også skulle deltage mere når vi spillede bolden rundt i bagkæden (blandt andet for at dæmme op for et højt pres) – vi fik det bare aldrig rigtigt til at virke.

    Jeg er enig i, at Falk ikke bør rykkes ud på kanten, men jeg kan sagtens se begrundelsen for det. Ofte mangler vi nogen gennembrudskraft og ofte er det lettere at bryde gennem på kanten end midten. Vi mister dog så meget dynamik i vores opspil, ligesom det er længe siden Falk har præsteret på kanten og så er det bestemt ikke det værd. De to fightere på midten har dog også tjent os godt tidligere, men når vi defensivt har en så flad midtbanekæde, så kræver det også mere af spillerne – til gengæld skal vi ikke sideforskyde særlig meget, så når vi står kompakt bør det betyde, at modstanderne, alt andet lige, vil have svært ved at spille sig frem til chancer.

    Lige nu synes jeg da også vi ser, at Ståle prøver et nyt koncept af, hvor vi skal spille mere tekniskbetonet fodbold. Om det bliver en succes, må tiden vise. Personligt tror jeg ikke helt på det, da jeg ikke tror at Ståle er den rette træner til lige den spillestil. Dertil tror jeg defensiven er for rigid og som jeg tidligere har nævnt, så tror jeg Ståle holder meget af en ’safety first’ tilgang.

    Jeg er dog helt enig i, at det sportslige setup skal have en grundig revision. Det tror jeg bare ikke sker med Ståle ved roret. Et eksempel kunne være, at Ståle skal være træner og en anden skal være sportsdirektør – hvilken sportsdirektør kan sætte Ståle på plads? Uenigheder vil vel altid falde ud til Ståles fordel, medmindre sportsdirektøren får mulighed for at fyre Ståle – og det tror jeg ikke Ståle vil acceptere. En ny træner og Ståle som sportsdirektør er også en mulighed, men om Ståle er indstillet på sådan en rolle er nok tvivlsomt, ligesom det også ville være omkostningsfuldt.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,197

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg er dog helt enig i, at det sportslige setup skal have en grundig revision. Det tror jeg bare ikke sker med Ståle ved roret. Et eksempel kunne være, at Ståle skal være træner og en anden skal være sportsdirektør – hvilken sportsdirektør kan sætte Ståle på plads? Uenigheder vil vel altid falde ud til Ståles fordel, medmindre sportsdirektøren får mulighed for at fyre Ståle – og det tror jeg ikke Ståle vil acceptere. En ny træner og Ståle som sportsdirektør er også en mulighed, men om Ståle er indstillet på sådan en rolle er nok tvivlsomt, ligesom det også ville være omkostningsfuldt.
    Ja det er jo lige det. Medmindre Ståle selv er indstillet på at få en sportdirektør, så kommer til det ikke til at ske. Så smutter han simpelthen. Jeg vil sådan set tro, at Ståle selv mener, at Lange allerede har den position i klubben.

    Og imo skal Ståle ikke være sportdirektør her. Jeg synes slet ikke, at det er der, at han har sine største kompetencer, ligesom jeg ikke tror, at han vil være i stand til at blande sig uden om trænergerningen.

    Og nu sidder de første mange debatører og er klar til at skrive, at man da så bare skal hyre en sportdirektør, så vi får Ståle ud. :) Og til det må jeg bare sige
    a) Det kommer ikke til at ske nu - slet ikke med klubbens pressede økonomi
    b) Jeg er stadig på team-Ståle. Han er imo stadig den rette mand til at få os ud af balladen.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er jo lige det. Medmindre Ståle selv er indstillet på at få en sportdirektør, så kommer til det ikke til at ske. Så smutter han simpelthen. Jeg vil sådan set tro, at Ståle selv mener, at Lange allerede har den position i klubben.

    Og imo skal Ståle ikke være sportdirektør her. Jeg synes slet ikke, at det er der, at han har sine største kompetencer, ligesom jeg ikke tror, at han vil være i stand til at blande sig uden om trænergerningen.

    Og nu sidder de første mange debatører og er klar til at skrive, at man da så bare skal hyre en sportdirektør, så vi får Ståle ud. :) Og til det må jeg bare sige
    a) Det kommer ikke til at ske nu - slet ikke med klubbens pressede økonomi
    b) Jeg er stadig på team-Ståle. Han er imo stadig den rette mand til at få os ud af balladen.
    Jeg er til stadighed imponeret over din tiltro til Ståle, Kasper. Det må jeg gi' dig - i medgang og modgang. :)

    Men altså, det er Ståle, der med tvivlsomme indkøb, selvfølgelig kombineret med alle skaderne, nok engang har fået rodet os ud i balladen (hvem husker ikke 17/18-sæsonen). Det forekommer mig en kende latterligt, at han også skal være manden der skal få os ud af den igen. Men det er nok i virkeligheden det, der gør at vi er blevet den syge patient, jeg synes vi er. Som andre påpeger, så er det foruroligende, hvor meget magt Ståle ene mand har i klubben. Han har jo sat sig/blevet sat i en position, hvor det er nærmest uforsvarligt at fortsætte med manden, men lige så uforsvarligt at fyre ham. Vi er i en situation, hvor vi er nødt til at lukke øjnene og tro blindt på, at han har evnerne til at få holdet ud af dyndet og slå tilbage mod den stigende magtfaktor i ligaen, som FCM er. Der er foruroligende lighedstræk med historien om Papa Doc. Jeg er selvsagt alvorligt bekymret for fremtiden for FCK.

    Og lige en note til dem, der minder om, at vi er i EL 1/8-finalen og det hele ikke er så grelt endda: Det er altså på en gevaldig billig baggrund, at vi er nået så langt. Vi kunne ligeså vel være røget ud med et brag allerede i gruppespillet, ligesom mange nok ville mene, at sekundagruppespillet Europa League slet ikke skulle have været destinationen i år i første omgang.

    Vi kan starte med at sikre os sølvmedaljerne, og så skal der eddermaneme ryddes op i butikken til sommer. Så er vi halvvejs, og så skal der tænkes nogle grundige tanker om, hvordan vi får rodet os ud af det morads vi er havnet i, hvor et farvel til Ståle i mindst én af hans stillinger meget vel kunne (edit: BØR) være et skridt i den rigtige retning.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,197

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Jeg er til stadighed imponeret over din tiltro til Ståle, Kasper. Det må jeg gi' dig - i medgang og modgang. :)

    Men altså, det er Ståle, der med tvivlsomme indkøb, selvfølgelig kombineret med alle skaderne, nok engang har fået rodet os ud i balladen (hvem husker ikke 17/18-sæsonen). Det forekommer mig en kende latterligt, at han også skal være manden der skal få os ud af den igen. Men det er nok i virkeligheden det, der gør at vi er blevet den syge patient, jeg synes vi er. Som andre påpeger, så er det foruroligende, hvor meget magt Ståle ene mand har i klubben. Han har jo sat sig/blevet sat i en position, hvor det er nærmest uforsvarligt at fortsætte med manden, men lige så uforsvarligt at fyre ham. Vi er i en situation, hvor vi er nødt til at lukke øjnene og tro blindt på, at han har evnerne til at få holdet ud af dyndet og slå tilbage mod den stigende magtfaktor i ligaen, som FCM er. Der er foruroligende lighedstræk med historien om Papa Doc. Jeg er selvsagt alvorligt bekymret for fremtiden for FCK.

    Og lige en note til dem, der minder om, at vi er i EL 1/8-finalen og det hele ikke er så grelt endda: Det er altså på en gevaldig billig baggrund, at vi er nået så langt. Vi kunne ligeså vel være røget ud med et brag allerede i gruppespillet, ligesom mange nok ville mene, at sekundagruppespillet Europa League slet ikke skulle have været destinationen i år i første omgang.

    Vi kan starte med at sikre os sølvmedaljerne, og så skal der eddermaneme ryddes op i butikken til sommer. Så er vi halvvejs, og så skal der tænkes nogle grundige tanker om, hvordan vi får rodet os ud af det morads vi er havnet i, hvor et farvel til Ståle i mindst én af hans stillinger meget vel kunne (edit: BØR) være et skridt i den rigtige retning.
    Jeg ved nu ikke, hvor specielt imponerende min tiltro til Ståle er. Som jeg har nævnt mange gange efter hånden, så er det altså stadig trods dårlige resultater i Superligaen stort set kun på Sidelinien, hvor man snakker om fyring af Ståle. Jeg har i hvert fald ikke hørt den snak blandt eksperter, i aviser eller lignende, omend jeg selvfølgelig kan have misset noget. Dette er naturligvis ikke et argument i sig selv for at beholde ham, men i mine øjne stadig et signal om, at vi herinde ofte ser tingene lidt for sort/hvidt, at vi overvurdere betydningen af vores økonomi en smule og at vi er ganske utålmodige. Anyway, så er mange herinde jo uenige i mine holdninger, men der er nok ikke den store grund til at vi alle gentager holdninger og argumenter en gang til og slet ikke i en kamptråd.

    Men hvis det kan berolige dig, så er jeg da også bekymret, sur og irriteret overfor holdets præstationer lige nu - der er åbenlyst noget galt - ligesom en evt. tabt plads i Europa pt. er en risiko og vil være en kæmpe katastrofe. En ubeskrivelig stor katastrofe. Jeg mener dog stadig, at Ståle er den rigtige til at rejse holdet igen, for han har vist flere gange, at han kan bygge storhold op. Jeg er enig i, at 17/18 sæsonen var en kæmpe fiasko og det var primært Ståles fejl. Denne sæson er imo mere tegn på en kombination af for mange salg (offer for egen succes) og for for mange skader til nøglespillere, selvfølgelig kombineret med enkelte fejldispositioner. Dog på ingen måder nok til, at jeg kan se det fornuftige i en fyring.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg kender virkelig mange fck'ere og andre, der ikke fatter at vi holder på ståle. At det ikke er et stort tema i medierne - selvom der er antydninger efterhånden - siger meget om de danske sportsmedier ( i England havde der været skrevet spaltevis). Journalistikken drives fx stort set ikke af journalister men af tidligere fodboldspillere i 'værtsroller'. + det siger noget om ståles magtposition ift journalisterne. Hvis først du har krævet hans afgang, så bliver det svært med interviews med fck'ere til dit medie. Når først det er overvejende sandsynligt, at han ryger - og det er det desværre ikke pt pga hans magtposition og klubbens sportslige setup - så kommer de stålektitiske artiklerne i lind strøm.
    Danmark til Valby Bakke

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg kender virkelig mange fck'ere og andre, der ikke fatter at vi holder på ståle. At det ikke er et stort tema i medierne - selvom der er antydninger efterhånden - siger meget om de danske sportsmedier ( i England havde der været skrevet spaltevis). Journalistikken drives fx stort set ikke af journalister men af tidligere fodboldspillere i 'værtsroller'. + det siger noget om ståles magtposition ift journalisterne. Hvis først du har krævet hans afgang, så bliver det svært med interviews med fck'ere til dit medie. Når først det er overvejende sandsynligt, at han ryger - og det er det desværre ikke pt pga hans magtposition og klubbens sportslige setup - så kommer de stålektitiske artiklerne i lind strøm.
    Hvilket var lige præcis det der skete i den famøse sæson, hvor vi smider mesterskabet og et sikkert Champions League-gruppespil. Der havde medierne mere travlt med at snakke om, hvor fantastiske Nordsjællands tropper var i stedet for på noget tidspunkt at rette fokus på, hvor gennemført elendigt FCK gjorde det.

    Vi som fans er måske mere kritiske end journalisterne er, men vi har også et større fokus på FCK end de har.

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    HVAD er det der gør at Ståle stadig er manden, som kan få os ud af den elendige spille mæssige krise som vi er i ?
    HVAD er det der siger at Ståle kan lære af sine fejl og ændre, hvor der ændres skal ??

    Har han hemmelige hjemme videoer af alle bestyrelses medlemmerne, som laver noget skidt :)

    Det kan godt være folk siger han har prøvet at spille på en anden måde, men hvordan gik det og hvorfor ender vi altid med at spille i vores kedelige 442
    som alle hold har læst og som Ståle simpelthen ikke kan modspille på ?

    Som min søn på 8år sagde: Far ham den skallede kan da ikke være en særlig god træner, sådan som han står og skriger af sine spiller :D

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Det bliver en smule trættende at høre på mandagstræner-typer der igen og igen kræver Ståle fyret og ikke mener at han gør noget som helst rigtigt, han udvikler sig overhovedet ikke, og han er en tyran som har taget hele København som gidsel, og han slår sikkert også sælunger ihjel i sin fritid iført en BØF-trøje, når han ikke er i gang med at fælde regnskoven med en traktor fra Herning for at lede efter indianergrave at besudle, eller hvad der ellers findes af kreative sandheder..

    Så her er en opgave til jer:
    Ifølge transfermarkt er FCKs trup vurderet til en værdi på 40 mio. euro. Opgaven er at sammensætte en trup på 25 mand af en lignende værdi. Truppen må højst opnå en værdi på 45 mio. euro, og den skal bestå af 25 spillere, heraf tre målmænd. Spilsystem osv. må du selv bestemme, bare du angiver det og har min. 2 markspillere til hver position. Derudover skal truppen overholde UEFAs homegrown/association grown player reglerne, altså at min. 8 spillere kommer fra dansk talentudvikling, heraf 4 fra FCK Talent.
    Nævn derefter to trænere, som passer ind i det system, du ønsker man skal spille, og som FCK realistisk kan lokke til København.
    Væsgo at gå i gang.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    759

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det bliver en smule trættende at høre på mandagstræner-typer der igen og igen kræver Ståle fyret og ikke mener at han gør noget som helst rigtigt, han udvikler sig overhovedet ikke, og han er en tyran som har taget hele København som gidsel, og han slår sikkert også sælunger ihjel i sin fritid iført en BØF-trøje, når han ikke er i gang med at fælde regnskoven med en traktor fra Herning for at lede efter indianergrave at besudle, eller hvad der ellers findes af kreative sandheder..

    Så her er en opgave til jer:
    Ifølge transfermarkt er FCKs trup vurderet til en værdi på 40 mio. euro. Opgaven er at sammensætte en trup på 25 mand af en lignende værdi. Truppen må højst opnå en værdi på 45 mio. euro, og den skal bestå af 25 spillere, heraf tre målmænd. Spilsystem osv. må du selv bestemme, bare du angiver det og har min. 2 markspillere til hver position. Derudover skal truppen overholde UEFAs homegrown/association grown player reglerne, altså at min. 8 spillere kommer fra dansk talentudvikling, heraf 4 fra FCK Talent.
    Nævn derefter to trænere, som passer ind i det system, du ønsker man skal spille, og som FCK realistisk kan lokke til København.
    Væsgo at gå i gang.
    Så man må ikke kritisere Ståle ellers hans arbejde medmindre man kan sammensætte en trup bedre end han kan?


    Skulle man iøvrigt hoppe med på legen er den nemme udvej vel at pege på FCMs trup. Fjerne Ronnie og sætte Wind ind, fjerne Sparv og sætte Zeca, fjerne Vibe og sætte Daramy ind og spille med Priske som træner. Det kan sikkert optimeres mere men er da en super start.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Man må da gerne kritisere. Det bliver bare en smule trættende at høre på det samme igen og igen uden der kommer andet nyt end "Ståle dum. Ståle kedelig. Ståle aldrig nyt. Ud med ham".. Kom dog med noget nyt (uden at lyve) og konstruktivt i stedet for at gentage det samme igen. Så tal dog om hvad I hellere vil have, i stedet for at rode rundt i det samme.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,580

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Man må da gerne kritisere. Det bliver bare en smule trættende at høre på det samme igen og igen uden der kommer andet nyt end "Ståle dum. Ståle kedelig. Ståle aldrig nyt. Ud med ham".. Kom dog med noget nyt (uden at lyve) og konstruktivt i stedet for at gentage det samme igen. Så tal dog om hvad I hellere vil have, i stedet for at rode rundt i det samme.
    Jeg syntes nu igennem tiden der er kommet mange saglige kritiske argumenter for at Ståle skal ud. Det er muligt de også blive kedelige at læse, men det gør dem ikke mindre sande :). Jeg bliver ligeså træt af at hører argumentet Ståle kvalificere os jo til "Europa" så er alting jo godt :)

    Men når det så er sagt så har Ståle altid stået for en Kedelig spillestil lige pånær i enkelte sæson, hvor der dukker en Robert Skov op der gør det mindre kedeligt :)

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •