Viser resultater 1 til 15 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #1
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der tror jeg helt ærligt, at du tager fejl. Man har setuppet, så man kan da bare fyre ham - det siger han sådan set også selv. Det kræver selvfølgelig, at man har afløseren og måske også en slags sportsdirektør klar til at tage over. Men det ville det kræve lige meget hvilken træner man smider på porten.

    Ud over at man rent faktisk stadig tror på ham (jeg ved godt, at den idé er meget fjern for flere herinde), så tror jeg der er to ting, som kan bremse en fyring.
    1) Økonomien pt.
    2) At Ståle er meget respekteret (og måske endda på venskabelig basis) med Skærbæk og måske især Seier.
    Men eftersom det er kyniske forretningsmænd vi har med at gøre, så tror jeg ærligt talt ikke, at punkt 2 har den store betydning.
    Men hvad med økonomien på sigt, nogen der tænker den vej. ?
    At misse en så stor guld kalv som dette års mesterskab reelt er med europæiske øjne.

    Hånden på hjertet tror jeg personligt vi ville være bedre stillet uden Ståle.
    Spillerne virker fastlåste i et system de ikke er gearet til at spille, samt bange for at begå fejl.
    Vi trænger til friske øjne, samt gøre op med den røv syge fodbold filosofi Ståle praktiserer.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    522

    Re: Ståles afløser

    Jeg synes, at Ståle har bevist sig over så lang tid og efter så mange gange, at være blevet afskrevet ... Særligt afskrevet herinde. Men han har præsteret og leveret i store træk.
    Jeg betegner personligt David Nielsen, Jess Thorup m.fl. som "døgnfluer". Ståle er altså leveringsdygtig, og han har altid evnet at få genopbygget. Ja, faktisk har jeg ofte opfattet ham som bedst i modgang.
    Til syvende og sidst, så frygter jeg en fyring af Ståle dels fordi jeg synes, at han er en hamrende og træner og ikke mindst personlighed for KBH og dels fordi jeg ikke kan få øje på den oplagte erstatning, og jeg ville ærligt lægge mig syg med stress, hvis det blev en af de allerede nævnte (Thorup, Nielsen, Svensson (fuldstændig uerfaren på det her niveau), Bo Henriksen (er det seriøst, når han bliver foreslået) m.fl.

    Kom så, Ståle. Jeg kan ikke blive ved med at forsvare det.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,227

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Men hvad med økonomien på sigt, nogen der tænker den vej. ?
    At misse en så stor guld kalv som dette års mesterskab reelt er med europæiske øjne.
    Ja ledelsen tænker uden tvivl den vej. Og det er formentlig et argument for at beholde Ståle (ved godt, at du tænker omvendt) og undgå yderligere usikkerhed set med ledelsens briller, ligesom det død og pine må være argument for at smide nogle flere penge i holdet. Det sidste venter vi i den grad stadig på, da vi indtil nu nærmest har været ude i noget som ligner en spareøvelse.


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •