Viser resultater 1 til 15 af 867

Emner: North

  1. #535
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Meget enig i det du siger. Det så langt mindre kaotisk ud, end under Cadian, men de laver stadig utrolig mange kampafgørende fejl. Mange af disse fejl er til, at grumme sig over. Jeg syntes dog stadig der mangler en del mere disciplin og tålmodighed i deres spil. Og det frygter jeg lidt bliver svært under Valde som IGL. Men der er jo ikke rigtig andre muligheder på market, og jeg er spændt på, at se hvad man gør hvis denne lineup heller ikke kommer til, at præstere. Så er der vel kun en mulighed, og det er, at gå international.

    Jeg kunne dog stadig godt tænke mig, at få en forklaring på hvorfor man ikke gik benhårdt efter Karrigan i efteråret. Var han for dyr? Sagde han Nej? Eller var man bare ikke interesseret?

    Især den 4v1 mod BlameF i pistol runden på Overpass var godt nok ikke god at se på. Puha, det ville have vundet North mappet hvis de ikke havde fucket det op. Om Karrigan har sagt nej eller ej ved jeg ikke, men jeg tror de stadig (utrolig nok) troede på Cadian den gang. Det var en kæmpe chance som man missede.




    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Tak til alle jer der giver updates herinden, dejligt at følge med igennem. Alt der har med North at gøre får jeg herigennem. Mit spørgsmål dertil er så også, det virker på updates’ne som om North taber alt de deltager i. -At de er konstant nedadgående og skidt kørende? Hvordan kan de så fortsat møde nogle af de hold navne, os der kun følger de største CS-navne, kender fra tv? Er der bare ikke flere hold/ligaen er ikke større? Eller hvad er forklaringen på dette? Mvh Lau

    Der er et par grunde til det. For det første har det ikke kun været nedadgående, i den forstand at jo, da man startede North var holdet langt længere oppe på rank listen end de er nu, men de også har også været længere nede end de er lige nu. Det svinger lidt. De har vundet er par små turneringer, og en halv stor (dreamhack i stockholm), og de har slået gode hold, som også hjælper på rank listen, selv hvis de ikke vinder noget.

    Men mere vigtigt er de fleste turneringer (ekslusiv Astralis trænings turneringer som Blast), baserer deres invites på HLTV top listerne og så et par lokale hold oveni. Her ser man ofte hold droppe langt ned af rang listen, når de laver roster moves. Jeg har ikke 100% styr på hvordan den virker, men det er forklaret på hltv. Så de kan pludselig være over hold som Mousesport og Fnatic, selv hvis de havde performet bedre end North, fordi der var stor udskiftning på de hold (da de ikke blot er tilfredse med en top 5/10 placering, eller bliver uvenner osv som stadig er almindeligt i cs verden).

    Og så er der bare en rimelig stor drop off i kvalitet fra top 10 til 20, og endnu mere fra top 20 til top 30. Så man vil komme til at spille rigtig mange kvalifikations kampe mod de her hold, og komme til nogen af turneringerne (selvom det ikke går så godt lige nu med det), og så er der en del hold, som ikke bare tager til alle turneringer som de kan. Astralis tager til næsten intet mere, andet end Blast og Majors, og de fleste andre i top 10 er også lidt picky med hvad de tager til. Der er hold som SK som tager til mere eller mindre alt, og det går sjældent godt for dem.

    Så fordi CS holdene er så ustabile med masser af udskiftninger, og at der skal tages et aktiv valg i hvad turneringer man tager til, så vil alle i top 20 komme til at spille mod de helt gode hold engang imellem.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •