Side 16 af 37 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Både og. Alle de du nævner kan sagtens spille højre kant, men af nuværende 1. holdsspillere er det vel kun Larsson som rigtigt naturligt kan spille der ud fra præmissen, at vi helt vil have en venstrebenet spiller på pladsen. Jeg ved godt, at Moi især i CL har spillet pladsen, men der synes jeg så heller ikke, at han rigtigt kommer til sin fulde ret.
    Af de kommende stjerner er det vel primært Tchicamboud som passer ind på pladsen. Chiakha har spillet der en del i Youth League men det er har nok igen mere været fordi, at Højlund også skulle spille, Jeg ser primært Chiakha som udtalt 9'er.

    Det svarer måske også på, hvorfor en leje af Roony kan komme på tale (som TåsingeFb undrer sig over). Normalt lejer vi ikke uden købsoption, da det ikke giver så meget mening at udvikle på andres spillere. Men lige her kan det måske give mening, da man så ikke død og pine er nødt til at hente en kantspiller i dette vindue med den tilvænningsperiode det også oftest kræver.
    Jeg tror, at PC har Philip Bundgaard i kikkerten som erstatning. Han er den eneste i suppen, som har alderen og - måske - potentialet til at erstatte Roony. Indtil videre har han da også vist et potentiale i ligaen, men jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke tror på ham internationalt.

    Personligt ser jeg gerne, at man henter en type der ligner Achouri. Fart og teknik bør i hvert fald være evner der vægtes højt.

    I øvrigt synes jeg, at et salg af Roony nu vil være fornuftigt. Kan PC malke Chelsea-koen maksimalt, så vil det være genialt, og Roony kan som spiller erstattes. Vi kommer alligevel aldrig til at se hans topniveau i FCK, og pt. er han jo heller ikke fast starter. Det kan han blive, men han bliver solgt før vi ser det for alvor på banen. Så hellere +30 mio euro og en fed videresalgsklausul, for jeg tror vi sportsligt vil blive styrket af en mere moden spiller med mere fart.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    https://www.teamtalk.com/news/chelse...nsfer-greenlit

    Roony er i London pt. (har lagt billede op på instagram) og Teamtalk mener, det er Chelsea, han skal til. Og tidligere har det været nævnt, at FCK kræver 30 millioner pund, altså over 250 mio. kroner. Plus klausuler. Det er vildt, hvis det hele lykkes.

    Med CL-pengene og 250 mio. oveni, skal der simpelthen sættes penge af til at hente mindst én stor profil. FCM er bedre end længe og skal hentes, koste hvad det må. Det mesterskab må ikke glippe!!

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.teamtalk.com/news/chelse...nsfer-greenlit

    Roony er i London pt. (har lagt billede op på instagram) og Teamtalk mener, det er Chelsea, han skal til. Og tidligere har det været nævnt, at FCK kræver 30 millioner pund, altså over 250 mio. kroner. Plus klausuler. Det er vildt, hvis det hele lykkes.

    Med CL-pengene og 250 mio. oveni, skal der simpelthen sættes penge af til at hente mindst én stor profil. FCM er bedre end længe og skal hentes, koste hvad det må. Det mesterskab må ikke glippe!!

    Farzam skyder den ned på Twitter. Ikke at der ikke er interesse, men slet ikke til de beløb og nævner at klubber/sportsfolk har samme bekymringer som os fans med Roony; at han ikke leverer i hele 90' minutter og i en længere periode.
    Jeg tror personligt at rigtig mange klubber gerne ser Roony tage forårssæsonen med, for at tage næste skridt. Han har taget små skridt hele tiden, og han har taget et kæmpe skridt her i efteråret - nu er det sidste store skridt han skal tage.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. #229
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.teamtalk.com/news/chelse...nsfer-greenlit
    Med CL-pengene og 250 mio. oveni, skal der simpelthen sættes penge af til at hente mindst én stor profil. FCM er bedre end længe og skal hentes, koste hvad det må. Det mesterskab må ikke glippe!!
    Hvor stort et salg behøver du og dine ligesindede, inden du forstår, at "flot salg" ikke betyder "stort indkøb"? Skal vi sælge en spiller til 100 mio, hvorefter størstedelen af pengene atter bliver trukket væk fra fodbolden? 200 mio? ½ mia? Hvad lærte du af sidste sæsons flotte salg og CL-kvalifikation, hvor meget blev investeret i træningsanlæg og spillertrup? Var det 100% Eller var det tættere på 0%

    Jeg er lidt nysgerrig på, hvor langt "flotsalg=megetgeninvesteresif odbold" virkelighedsfornægtelsen går :)
    Thomas L

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #230
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg syndes også at det er sjovt med store køb.
    Det er nok bare ikke det som flytter meget for holdet.

    Det er nok bedre at identificere de svageste på holdet og erstatte dem.

    3 køb af opgraderinger kan være bedre end en stjerne.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #231
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,764

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Jeg syndes også at det er sjovt med store køb.
    Det er nok bare ikke det som flytter meget for holdet.

    Det er nok bedre at identificere de svageste på holdet og erstatte dem.

    3 køb af opgraderinger kan være bedre end en stjerne.
    Mr moneyball - vi vil have stjerner :).

    Sidste vindue kom der egentlig rimelig styr på truppen, men det betyder ikke den er på plads. Uden at blinke, så kunne vi hente en målmand, centerforsvar, def mitbane og angriber. Dvs trupsammensætningen er ikke helt som den skal være (bedre end længe dog). Nogle tanker:

    - CS er åbenbart vurderet for dårlig i store kampe og med hans alder, så skal vi ikke være blinde overfor muligheder. Skulle et ungt talent stå klar, så kan vi skifte - men det haster på ingen måder
    - Jeg er ret glad for Larsson og synes han har er skønt touch og er en god afslutter (er klar over de manglende mål). Det er dog bekymrende at han virker lidt ude af holdet og jeg ser ham bedst i et tomandsangreb.
    - Isoleret set så tror jeg Roony ville have bedst ved at blive lidt endnu. Han skal i virkeligheden smadre superligaen før han kan tage et spring til en topklub i en stor række og han skal ikke til en bundklub. 1-1,5 år endnu hos FCK ville være bedst for alle tror jeg og det betyder altså en forlængelse af kontrakten.

    Vi mangler mere fart i truppen og endnu en (bare bedre) Achouri ville pynte. Achouri får meget ros og jeg kan også godt lide ham, men jeg ser ham ikke som den helt helt store stjerne - men tager nok fejl.

    Kan vi holde på truppens stamme, så er jeg fint tilfreds. Den er godt nok på 27 spillere og det er en smule bred for foråret, så hvis Ankersen, Babacar og Tanlongo ville forsvinde, så ville vi ikke umiddelbart behøve erstatninger… men

    - Grabaras afløser skal snart på plads
    - en central forsvar ville bestemt ikke skade
    - 6’er positionen er blevet mindre sårbar pga Falk virkelig har taget pladsen med Storm denne sæson, men kommer den rigtige, så bør vi slå til
    - jeg kan leve med angrebet som det, men hvis de ikke kommer igang, så skal der skiftes til sommer

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #232
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,182

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Jeg syndes også at det er sjovt med store køb.
    Det er nok bare ikke det som flytter meget for holdet.

    Det er nok bedre at identificere de svageste på holdet og erstatte dem.

    3 køb af opgraderinger kan være bedre end en stjerne.
    Måske kunne man endda kombinere det store køb med vores svageste led på holdet :)
    Et stort indkøb på den defensive midtbane eller målmandsposten vil måske ikke være sexet, men det vil være spot on for holdet.
    Ryger Roony så synes jeg også, at vi bør købe en god venstrebenet kantspiller. Det kunne også nemt ende med et dyrt indkøb.

    Ellers så må et eventuelt dyrt indkøb falde i en af 2 kategorier:
    1)
    Er der en større nordisk landsholdspiller som vil hjem til Danmark/Norden ala Moi og Meling? F.eks. kan jeg ikke lade være med at tænke på, om ikke Eriksen skulle have lyst til at komme ud af kaosset i United og spille lidt med barndomsvennen Falk i FCK. Det er nok voldsomt urealistisk, men tanken har strejfet mig nogle gange, når der i efteråret har været snak om, at United ikke vil have noget imod at sælge ham. Noget helt andet er så, at det måske ikke lige er ham/hans type vi går og mangler.

    2)
    Er der et ungt dyrt talent, som vi vil hente. Det kunne være den tidligere omtalte mexicanske angriber eller måske en Bundgaard som nævnes i denne tråd. De vil måske ikke rykke os på kort sigt, men det er nu der er penge til sådan et større køb af et talent.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #233
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    77

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Mon ikke vi ser Babacar bruge vinterpausen til at komme i sådan en strålende from at han vil banke på som targetman i stram kamp med Corner og Orri?

    Skulle Roony ryge, så har jeg også et snert af håb om at der i kontrakten med Reading findes en smal bagdør, der hiver Mukairu hjem og dermed lukker hullet for behovet om at erstatte Roony.

    Ergo... tror ikke på den store transferaktivitet :)

  14. #234
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,182

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Mon ikke vi ser Babacar bruge vinterpausen til at komme i sådan en strålende from at han vil banke på som targetman i stram kamp med Corner og Orri?

    Skulle Roony ryge, så har jeg også et snert af håb om at der i kontrakten med Reading findes en smal bagdør, der hiver Mukairu hjem og dermed lukker hullet for behovet om at erstatte Roony.

    Ergo... tror ikke på den store transferaktivitet :)
    Der er også noget med, at Amoo har tabt nogle kilo og er ved at være fit. Mon ikke vi kan hente ham tilbage for 25-30 mio. Venstrebenet, målfarlig og stærk...whats not to like.
    Med lidt held er der også en tilbagekaldelsesklausul i Karamokos lejeaftale, som vi kan benytte. Ellers må PC ud:)

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #235
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,544

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Det er nok bedre at identificere de svageste på holdet og erstatte dem.
    De svageste spiller jo ikke. Der skal handles til startopstillingen. Min. en til hver kæde. Min. to ledere. De behøver som sådan ikke være stjerner, men de skal kunne dirigere de spillere, der ser dem selv som stjerner.

  17. #236
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,182

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    De svageste spiller jo ikke. Der skal handles til startopstillingen. Min. en til hver kæde. Min. to ledere. De behøver som sådan ikke være stjerner, men de skal kunne dirigere de spillere, der ser dem selv som stjerner.
    Jeg ved selvfølgelig ikke, hvad OP tanker var, men jeg læste det da umiddelbart som de svageste positioner i startopstillingen.
    En til hver kæde og mindst to ledere lyder herligt. Det har jeg dog svært ved at se ske. Jeg vil tro, at der kommer en målmand (medmindre Grabara bliver og den rigtige ikke er til salg) og så må man være i markedet efter en 6'er når nu Tanlongo ligner en nulbon. Kommer der noget ud over det bliver jeg overrasket, medmindre vi pludselig skal hente erstatninger for salg f.eks. for Roony. Vi kunne sagtens bruge opgradering flere steder, men jeg tror bare ikke på det sker.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #237
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    FC København er angiveligt interesseret i 18-årige Momodou Sonko”:

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...k-og-barcelona
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. #238
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Vildt nok hvis vi er kommet dertil hvor vi kan smide 70 mill efter en 18 årig svensker.
    kender intet til ham men det er squ spændende.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #239
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,393

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Vildt nok hvis vi er kommet dertil hvor vi kan smide 70 mill efter en 18 årig svensker.
    kender intet til ham men det er squ spændende.
    Vil gerne se os slippe 70 mio for en 18-årig, før jeg tror det.

    Eller med andre ord, der må være et gran af and i den artikel.

    Zan

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #240
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Momodou LAMIN Sonko ;-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •