Viser resultater 1 til 15 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #607
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er måske ikke optimalt, men mon ikke Johannesson spiller pladsen indtil Roony eller Amoo forhåbentlig er klar til positionen for alvor. Endvidere kan Bøving også spille pladsen. Jeg kan næsten ikke forestille mig, at vi går efter flere kantspillere - så skal man i hvert fald have en ud f.eks. Mukairu. Alternativt skal man sælge Roony og købe en profil ind til pladsen som Amoo kan lære af.
    Mon ikke alle penge til offensive spillere lægge i en kurv, nemlig en topangriber.
    Jeg tror også, at klubbens planer er, som du beskriver.

    Jeg synes til gengæld også, at det vil være utilstrækkeligt. Siden januar 2021 har klubben kikset stort på de tre forreste pladser. Otte spillere, tre er åbenlyse kiks (NJ, Bundu og Singh), fire er spørgsmålstegn med pil ned, som maks. kan et halvt år mere, før de må videre (Amoo, Mukairu, Babacar, Karamoko), en som ikke er slået til endnu, men som jeg tror kommer til at gøre det (VC). Det transferarbejde er tæt på diskvalificerende.

    På kanterne er vores klart bedre spillere Hákon og Roony, på forward har vi ikke nogen. Oprydningen er formentlig så stor, at det kommer til at tage 1½ år at komme på plads. Det er muligt PC har is i maven, men det handler jo først og fremmest om at købe rigtigt ikke om at købe billigt. Det er altid at købe for dyrt.

    Vi har lige nu ikke en eneste spiller på de tre forreste positioner, som kan begå sig i CL. Hvordan PC løser det ved jeg ikke, men vores dreamteam er filme' ikke imponerende på transfermarkedet.

    Der var en, der skrev, at PC endnu ikke har købt en Alltime Top30 spiller. Jeg håber, at vi får en fra den hylde, der ikke er set tidligere i SL, selvom det for mig lyder som en gang varmluft båthorn med tanke på Grønkjær, Santander, Laudrup m. fl. Men det er PC's egne ord, så nu må han levere.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •