Viser resultater 1 til 15 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #307
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Så du er uenig i, at vi slog clean sheet rekorden i den sæson fra november til april og dermed havde et langt streak med bundsolidt forsvarsspil og gode resultater, der ledte frem til det første mesterskab i tre år?

    Jeg ved ikke rigtigt, hvad det er for en synspunkt, du mener at argumentere for - det hører jeg ellers gerne.

    Mit synspunkt tager udgangspunkt i en undren, nemlig, at Zeca i løbet af ti år kun vandt én titel med Panathinaikos samt én med FCK. I hovedparten af årene som anfører. Og da han så blev langtidsskadet, vandt vi det første mesterskab i tre år.

    Den undren gav ikke i sig selv anledning til konklusioner fra min side, men jeg begyndte til sidst at kigge nærmere på: Hvordan er han egentlig som holdspiller og anker på et hold. Og jeg mener at kunne se - det er min subjektive holdning, og det vil jeg gerne være med til at diskutere - at han har nogle klare mangler på den front. Det er i mine øjne et superspændende fænomen - at en spiller løber med al sympatien og roserne, men i virkeligheden ikke løfter holdet op og måske endda trækker det ned med en række fans og medier klappende på sidelinjen.
    Jeg har ikke rigtig nogen mening om statistik, og jeg har heller ingen mening, om det ville være gået anderledes uden Zeca. Jeg er også med på, at man kan være anfører på mange måder. Men hvis I ser Falks karakteristik af/hyldest til Zeca, så taler alt for, at Zeca har haft enorm betydning for holdet i den tid, han har været her. Og en fanfavorit det er han uanset.

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •