Viser resultater 1 til 15 af 476

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #87
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,563

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Sad og så den her absurde situation fra MSL: https://www.mlssoccer.com/news/sarti...ve-a-fair-chan

    Udover at dommeren/linjevogterne beviste, at USA stadig er et fodboldmæssigt uland, der ikke kender reglerne, i og med at det krævede et VAR-tjek at dømme verdens største offside - så undrede det mig, at dommeren ikke afbrød spillet, efter han havde påvirket spillet på en måde, der gav det ene hold en kæmpe målchance. Og så tjekkede jeg fodboldloven, og med mindre jeg er blind (det vil jeg slet ikke udelukke), kan jeg ikke finde noget om dommerens påvirkning af spillet: https://www.dbu.dk/media/dqzl5nd2/fo...en-2022-23.pdf

    Vi er jo vokset op med, at "dommeren er en knold på banen," men dels rammer dommeren her jo ikke bolden, men en spiller, dels mener jeg at have set dommere afbryde spillet, når han har påvirket spillet. Men tager jeg fejl - var det faktisk i henhold til reglerne, at han lod LAFC køre kontra her?
    Han kan da ikke fløjte kampen af, fordi han støder ind i en spiller??? Med mindre det også er kommet med som en del af den tåbelige nye regel. Jeg synes klart, at man bare skulle have holdt fast i "dommeren er en knold på banen"

    ... og han ER offside, men verdens største ligefrem??? Man skal jo altså være foran bolden for at være offside:

    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •