Side 128 af 130 FørsteFørste ... 2878118125126127128129130 SidsteSidste
Viser resultater 1,906 til 1,920 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1906
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han er Argentinsk u20 landholdsspiller. Jeg har svært ved at se, hvordan vi skulle kunne bringe (på papiret) meget større talenter ind end det. Selvfølgelig kunne vi have købt en ældre profil til 6'eren, men så er holdet (med dine egne ord) jo også ved at være ældre. Der skal være lidt balance og det var tydeligt, at vi kiggede på yngre spillere til sidst i vinduet - det var også en "yngre forsvarer" som Farzam sagde vi arbejde på i går.

    Forøvrigt er det næppe så nemt bare at købe en spiller for 60-70 mio kr. Ja den sælgende klub bliver vi da nok enige med, men spillere skal jo også gide Randers Stadion i februar. Og nok også til en lavere løn i forhold til andre klubber, som smider den slags beløb.




    Fint du er uenig, men hvad er det lige, at man skulle gøre i stedet? Skulle vi købe en ny offensiv profil fordi Moi ikke er helt i form endnu? Skulle vi købe endnu en ny venstre back? Købe en ny angriber som så kunne slås med Corner, Larsson og Orri om én plads? Købe endnu en forsvarer og så om en måned stå med 6 (5 uden Diks) til 2 pladser? Altså det hænger jo ikke sammen hverken økonomisk eller mht trupharmoni.
    Jeg er tildels enig.

    Jo det lyder da fantastisk at bare smide 50-70 mill. Men selv det er jo rigtige mange penge selv for en klub i vores størrelse, uagtet at vi er kommet i CL 2 år i streg.

    og så skal vi lige huske.

    1. Jeg tænker fortsat det må være ekstremt svært at skaffe den type spiller til 70 mill. Danmark eller "Norden" for den sags skyld. Vi er trods alt en lilleput liga i den store sammenhæng. Det er bare ikke særlig sexet, det tror jeg ikke CL ændre på.
    2. Som vi allerede har snakket om, så er der store bygge projekter i fremtiden.
    3. Den strategi klubben har valgt med at satse på udvikle og købe unge spillere med videresalgs potentiale er ret åbenlys. Krydret med køb er nogle rutineret køb som MOI og Birger.

    Derudover tør jeg slet ikke tænke på det ramas krig der vil være hvis vi køber en 70 mill spiller som viser sig at være et flop :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  3. #1907
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nu er det jo sådan, at kvalitet og pris ofte hænger sammen - så mit ønske om at vi havde hentet en spiller i lejet 50-70 mio, hænger jo nok ikke sammen med et ønske om at vi skal smide så mange penge ud af vinduet på noget udueligt lort (som du får det til at lyde som), men snarere, at sandsynligheden for at finde en spiller der leverer fra dag 1, trods alt er større, hvis vi handler i dette prisleje, frem for at leje en spiller som aldrig har startet en seniorkamp i europa. At vi åbenbart rammer loftet i forhold til hvad der er muligt med ham her, det må stå for din egen regning. Jeg kender ikke spilleren, og er enormt skeptisk. Hvis der virkelig var tale om sådan et ekstraordinært talent, så sendte Sporting ham jo nok ikke til København et halvt år efter de havde hentet ham.

    Og igen er jeg såmænd helt klar over de ræsonnementer fra PC og Nees du ridser op, men jeg tillader mig at være lodret uenig i dem. Jeg synes det er dårligt set af dem, og jeg er overbevist om, at de næste måneder vil vise, at jeg fik ret.. Men jeg håber da ved gud at jeg kommer til at æde mine ord, og Moi pludselig springer ud som en offensiv profil, Meling finder sit forventede niveau, Corner holder sig skadesfri, Argentineren styrer midtbanen og Diks og Vavro begynder at styre forsvaret.
    Enig. Dan Hammer flere gange pointeret det ret oplagte, at der over tid er en tæt korrelation mellem sportsligt budget og performance. Det er naturligvis ikke ensbetydende med, at man skal outspende for at outspende. I dette vindue var der flere pladser, hvor truppen oplagt kunne styrkes, uden at den økonomisk ansvarlighed blev sat over styr.

    Argentineren kan vise sig at være en glimrende spiller, men en lejeaftale med en ung reservespiller til en position, der i flere sæsoner har været et smertensbarn, udstiller en nærmest grotesk påholdenhed - set i lyset af de økomiske muskler.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1908
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg har hørt en fugl synge om, at man kunne forestille sig/ håbe på velvillighed fra borgmester Vindfeldt om at relokere ungdoms-institutionen på arealet ved siden af bygningen og dermed skaffe mere plads til klubben på 10eren.

    Mht pengediskussionen vil jeg gentage Laursens synspunkt (som ja sikkert kommer fra bestyrelsen) om at den ene ikke nødvendigvis, udelukker det andet, når kagen bliver større:
    Penge til aktionærer (udbytte)
    Peng til faciliteter
    Penge til opgradering at truppen.

    Vi har vel også mange store salg i pipelinen: Kamil, Jelert, Clem, Orri, Roony, mere spekulativt Lund, Sahsah, Oscar Højlund

    Farums forsvar bindes stadig sammen af lunefulde Nagalo, der mangler guidance, når aldrende Kian Hansen ikke kan spille, og ham deres ex-bøf keeper, man da ikke kan misunde dem.

    Vi skal bare ikke ende som Leeds for 20-25 år siden…og indregne årlige CL-deltagelser i budgettet.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1909
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,591

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Derudover tør jeg slet ikke tænke på det ramas krig der vil være hvis vi køber en 70 mill spiller som viser sig at være et flop :)
    Med tanke på at vi fik Babacar transferfrit, og det koster os 5 mio. kr. om året at have ham rendende, så.. Og en 70 mio. spiller skal nok have endnu mere i løn end Corner, så det ville gøre endnu mere ondt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1910
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,229

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er sgu lidt ligeglad med markedet, det må jeg indrømme. Jeg synes vi har tydelige mangler i vores trup, som fortsat er meget skævt sammensat. Jeg begriber ikke hvordan vi vindue efter vindue forsømmer at rette op på det. Vi har mistet Zeca, Stamenic og Isak fra den centrale akse, og har fået tilført to totalt uprøvede talenter. Det var bestemt ikke det man håbede på da vi gik ind i vinduet. CL var for mig ekstremt vigtigt, fordi jeg håbede og forventede at det var nøglen til at bringe klubben til “næste niveau”. Jeg er sgu ligeglad med to hjemmekampe mod Bayern og United - ejerne hiver alligevel pengene ud til sig selv. Vi har haft et enormt momentum i form af 2 CL-gruppespil i træk og en bugnende økonomi, som vi havde kunne bruge til at bringe os det næste skridt op mod internationale konkurrenter som Brugge og Salzburg, men det momentum har vi totalt forsømt at udnytte - igen! Det er så hovedrystende elendigt arbejde. Og det er ikke kun PC der skal grilles her, men i lige så høj grad Nees, som jeg har indtryk af bakker 100% op om de her beslutninger.

    Jeg havde forventet at vi var et sted nu, hvor vi nemt smed 50-70 mio efter en spiller. Men vi har ikke rykket os en mm i transfersammenhæng sammenlignet med for 5 år siden. I mellemtiden buldrer konkurrenterne afsted ude i europa, og herhjemme er vores position i den grad også udfordret. Der er et kæmpe våbenkapløb i gang, og vi forsømmer at holde dem stangen. En CB og 6’er på internationalt niveau havde vist, at vi mener det seriøst, og at vi ikke har tænkt os at give noget væk. Nu står vi med 2 klubber, hvis trupper er helt på niveau med vores, og mesterskabet i år er fuldstændig åbent.
    Det er svært at diskutere med nogen, der vil lade en påstand være en påstand, og ikke vil forholde sig til de fakta vi trods alt kan finde frem. Nu efterlyser du Zeca. Med Zeca fik vi et mesterskab på 4 år (hvor han spillede mere end 50% af kampene). Med lerager og Claeson som bærende kræfter har vi hevet 2 mesterskaber og 2 CL kvalifikationer på 2 år. De stats skal fandme betyde noget i ens vurdering af transferviduet. Et tansfervindue skal ikke kun bedømmes på hvad der kommer ind og ud, men også hvad vi lykkedes at holde på. Og der er vi lykkedes at holde på en stamme, der leverer resultater, incl en målmand lang over vores klasse.

    Så bliver det påstået at vi står dårligere end FCN / FCM. Der giver oddset for mesterskab vel det bedste bud på en relativt objektiv vurdering af styrkeforholdet. Der har vi odds 1,58, fcn 5,00 (vi er a point efter 6 kampe), fcm odds 20 og bøf odds 11. Det er så store forskelle at det reelt afspejler markedets objektive vurdering af styrkeforholden.

    Men alt det er ligegyldig, for vi har ikke fundet en mand der kan skrælde igennem mens han falder udbaf organisationen.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  10. #1911
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,547

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han er Argentinsk u20 landholdsspiller. Jeg har svært ved at se, hvordan vi skulle kunne bringe (på papiret) meget større talenter ind end det. Selvfølgelig kunne vi have købt en ældre profil til 6'eren, men så er holdet (med dine egne ord) jo også ved at være ældre. Der skal være lidt balance og det var tydeligt, at vi kiggede på yngre spillere til sidst i vinduet - det var også en "yngre forsvarer" som Farzam sagde vi arbejde på i går.

    Forøvrigt er det næppe så nemt bare at købe en spiller for 60-70 mio kr. Ja den sælgende klub bliver vi da nok enige med, men spillere skal jo også gide Randers Stadion i februar. Og nok også til en lavere løn i forhold til andre klubber, som smider den slags beløb.




    Fint du er uenig, men hvad er det lige, at man skulle gøre i stedet? Skulle vi købe en ny offensiv profil fordi Moi ikke er helt i form endnu? Skulle vi købe endnu en ny venstre back? Købe en ny angriber som så kunne slås med Corner, Larsson og Orri om én plads? Købe endnu en forsvarer og så om en måned stå med 6 (5 uden Diks) til 2 pladser? Altså det hænger jo ikke sammen hverken økonomisk eller mht trupharmoni.
    Stop nu med at lægge ord i munden på mig.. Hvis jeg kunne få lov at bestemme, så havde man hentet en pendant til Achouri til højrekanten, dengang man handlede Moi.. En sådan profil troede jeg faktisk også Moi var (men nu er jeg jo heller ikke fuldtidsbeskæftiget scout), men han har i den grad vist sig at have nogle fysiske udfordringer, især ift fart.. Synes også hans boldomgang lader en del tilbage at ønske, og alt i alt ligner han bare slet ikke en spiller, som er bedre end Diogo og Roony.. Faktisk ligner han for mig en ny Claesson-case. En type som har et flot cv og er hentet ind til en af de tre forreste pladser, men som grundet alder og manglende fart, langsomt bliver sluset ind på 8’er positionen i stedet, fordi hans kvaliteter bare passer bedre ind her. Det kommer til at skævvride truppen endnu mere, end den i forvejen er.. Vi er allerede overrendt på den position, så jeg synes ikke vi ser så imponerende ud rent offensivt, som mange gør det til - vi er uhyre afhængige af Achouri, som allerede har været ude med én muskelskade.. Jeg kan dog sagtens leve med, at der ikke kom en dyr offensiv profil her til sidst, for det havde næsten været for meget af det gode (selvom vi helt sikkert godt kunne bruge en Achouri-klon til højresiden).

    Det jeg er skuffet over, det er, at vi ikke henter to markante profiler til at styrke vores defensiv, fordi det netop kunne give de offensive spillere bedre betingelser for at præstere. Vi har hentet en spiller som muligvis kan udvikle sig, men vi havde brug for en spiller som eksempelvis Mannsverk, der både er ung og har niveauet til at spille fra dag 1 - den slags koster 50-70 mio kr, og jeg var overbevist om, at vi ville handle netop på den hylde her til sidst, da vi endnu ikke har gjort det i vinduet. Ligeledes med vores forsvar, så skriger vi jo på en general dernede. Og så er jeg med på, at vi nummerisk og ift lønkroner er særdeles tungt besat dernede i forvejen, men det ser bare helt anderledes ud, når vi kogger på kvalitet. Det er kun blevet mere og mere tydeligt over den seneste måned, at dem vi har dernede, ikke er gode nok. Så må man tage en kynisk beslutning, og skuffe en spiller eller to, hvis det er i klubbens bedste. Økonomien er unægteligt til det, og så må vi finde nye arbejdsgivere til dem som ikke er dygtige nok i de næste vinduer. At man tilsyneladende også har prøvet, fjerner jo også dit argument om, at man for alt i verden ikke har ville forstyrre trupharmonien. Man har ønsket en spiller dernede, men har ikke været dygtige nok til at få det til at ske, og det er ikke godt nok.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #1912
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,547

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det er svært at diskutere med nogen, der vil lade en påstand være en påstand, og ikke vil forholde sig til de fakta vi trods alt kan finde frem. Nu efterlyser du Zeca. Med Zeca fik vi et mesterskab på 4 år (hvor han spillede mere end 50% af kampene). Med lerager og Claeson som bærende kræfter har vi hevet 2 mesterskaber og 2 CL kvalifikationer på 2 år. De stats skal fandme betyde noget i ens vurdering af transferviduet. Et tansfervindue skal ikke kun bedømmes på hvad der kommer ind og ud, men også hvad vi lykkedes at holde på. Og der er vi lykkedes at holde på en stamme, der leverer resultater, incl en målmand lang over vores klasse.

    Så bliver det påstået at vi står dårligere end FCN / FCM. Der giver oddset for mesterskab vel det bedste bud på en relativt objektiv vurdering af styrkeforholdet. Der har vi odds 1,58, fcn 5,00 (vi er a point efter 6 kampe), fcm odds 20 og bøf odds 11. Det er så store forskelle at det reelt afspejler markedets objektive vurdering af styrkeforholden.

    Men alt det er ligegyldig, for vi har ikke fundet en mand der kan skrælde igennem mens han falder udbaf organisationen.
    Wow, du er næsten endnu dygtigere end K@sper til at lægge ord i munden på mig! Har jeg sagt at vi står DÅRLIGERE end FCN og FCM??? Jeg nævner at deres trupper matcher vores, og at kampen om mesterskabet derfor er en helt åben affære. Det holder jeg fast i, uanset hvilke odds du kan grave frem. Med 2 mesterskaber i træk samt 2 CL-gruppespil i træk, er det bare ikke godkendt, at vi står så lige med to nationale konkurrenter.

    Derudover så ønsker jeg åbenbart en defensiv midt som kan skralde igennem og falde ud af organisationen?? Ja okay..

  13. #1913
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,229

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Med 2 mesterskaber i træk samt 2 CL-gruppespil i træk, er det bare ikke godkendt, at vi står så lige med to nationale konkurrenter.
    Der er ikke andet at sige end at den vurdering er markedet uenig i.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1914
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,547

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Der er ikke andet at sige end at den vurdering er markedet uenig i.
    Det er de ikke om en måneds tid.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1915
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg havde håbet på en 6"er profil, så havde dette vindue været perfekt. Eller i hvert fald så tæt på det som man kan komme.
    Jeg kender intet til den unge mand der er hentet ind, hvorfor det heller ikke giver mening at dumpe nogle på den baggrund.

    Så jeg er glad, glad for grabara blev, glad for at daramy blev erstattet, glad for at orri viser niveau der gør vi ikke behøver hænge alt på Cornelius og tilfreds med biger meling kom.

    Jeg er mere bekymret over at en del af dem som normalt ville holde højt niveau har været svingende. Vavro og jehlert har lavet nogle kæmpe fejl blandt andet.

    Men dem der umildbart er hentet ind kan jeg virkelig ikke sætte en finger på, det ser ret solidt ud.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1916
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,178

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Stop nu med at lægge ord i munden på mig.. Hvis jeg kunne få lov at bestemme, så havde man hentet en pendant til Achouri til højrekanten, dengang man handlede Moi.. En sådan profil troede jeg faktisk også Moi var (men nu er jeg jo heller ikke fuldtidsbeskæftiget scout), men han har i den grad vist sig at have nogle fysiske udfordringer, især ift fart.. Synes også hans boldomgang lader en del tilbage at ønske, og alt i alt ligner han bare slet ikke en spiller, som er bedre end Diogo og Roony.. Faktisk ligner han for mig en ny Claesson-case. En type som har et flot cv og er hentet ind til en af de tre forreste pladser, men som grundet alder og manglende fart, langsomt bliver sluset ind på 8’er positionen i stedet, fordi hans kvaliteter bare passer bedre ind her. Det kommer til at skævvride truppen endnu mere, end den i forvejen er.. Vi er allerede overrendt på den position, så jeg synes ikke vi ser så imponerende ud rent offensivt, som mange gør det til - vi er uhyre afhængige af Achouri, som allerede har været ude med én muskelskade.. Jeg kan dog sagtens leve med, at der ikke kom en dyr offensiv profil her til sidst, for det havde næsten været for meget af det gode (selvom vi helt sikkert godt kunne bruge en Achouri-klon til højresiden).

    Det jeg er skuffet over, det er, at vi ikke henter to markante profiler til at styrke vores defensiv, fordi det netop kunne give de offensive spillere bedre betingelser for at præstere. Vi har hentet en spiller som muligvis kan udvikle sig, men vi havde brug for en spiller som eksempelvis Mannsverk, der både er ung og har niveauet til at spille fra dag 1 - den slags koster 50-70 mio kr, og jeg var overbevist om, at vi ville handle netop på den hylde her til sidst, da vi endnu ikke har gjort det i vinduet. Ligeledes med vores forsvar, så skriger vi jo på en general dernede. Og så er jeg med på, at vi nummerisk og ift lønkroner er særdeles tungt besat dernede i forvejen, men det ser bare helt anderledes ud, når vi kogger på kvalitet. Det er kun blevet mere og mere tydeligt over den seneste måned, at dem vi har dernede, ikke er gode nok. Så må man tage en kynisk beslutning, og skuffe en spiller eller to, hvis det er i klubbens bedste. Økonomien er unægteligt til det, og så må vi finde nye arbejdsgivere til dem som ikke er dygtige nok i de næste vinduer. At man tilsyneladende også har prøvet, fjerner jo også dit argument om, at man for alt i verden ikke har ville forstyrre trupharmonien. Man har ønsket en spiller dernede, men har ikke været dygtige nok til at få det til at ske, og det er ikke godt nok.
    Ok. Jeg tror stadig, at Moi nok skal vise sig som en glimrende kantspiller, når han kommer i ordentlig form. Jeg synes tegningerne er der, men lidt form og timing mangler. Til højre har vi desuden Roony som skal have noget spilletid, ligesom Jordan kan spille der.

    Mht 6'eren så kan det da godt være, at man kunne finde en ung og allerede nu stærk profil at købe. Rygterne siger også, at vi har haft kig på Mannsverk, men enten selv gik videre eller blev afvist. Han er i Ajax nu, så chancen var der ikke efter CL var i hus. Nu er man så gået med en argentiner og så må vi se, hvor god han er. Det kan jo være, at han overrasker os. En reserve for Sporting har nok et pænt niveau - det har reserven fra Benfica i hvert fald haft.

    Mht midterforsvaret så mener jeg ikke, at de er så dårlige, som de gøres til. Så længe de ikke alle er skadede (og her lysner det), så er vi fornuftigt dækket. Men det er mange nok uenige i.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1917
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,229

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ok. Jeg tror stadig, at Moi nok skal vise sig som en glimrende kantspiller, når han kommer i ordentlig form. Jeg synes tegningerne er der, men lidt form og timing mangler. Til højre har vi desuden Roony som skal have noget spilletid, ligesom Jordan kan spille der.

    Mht 6'eren så kan det da godt være, at man kunne finde en ung og allerede nu stærk profil at købe. Rygterne siger også, at vi har haft kig på Mannsverk, men enten selv gik videre eller blev afvist. Han er i Ajax nu, så chancen var der ikke efter CL var i hus. Nu er man så gået med en argentiner og så må vi se, hvor god han er. Det kan jo være, at han overrasker os. En reserve for Sporting har nok et pænt niveau - det har reserven fra Benfica i hvert fald haft.

    Mht midterforsvaret så mener jeg ikke, at de er så dårlige, som de gøres til. Så længe de ikke alle er skadede (og her lysner det), så er vi fornuftigt dækket. Men det er mange nok uenige i.
    I den video med sporting highlights som jeg så af tanlongo, der dækkede han også af og til en CB.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1918
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er man så gået med en argentiner og så må vi se, hvor god han er. Det kan jo være, at han overrasker os. En reserve for Sporting har nok et pænt niveau - det har reserven fra Benfica i hvert fald haft.
    Alle håber vel det bedste for den nye spiller. Sammenligningen med Diogo holder imidlertid ikke vand. Diogo kom ikke som et ubeskrevet blad, men har spillet masser af kampe for Benfica og har massiv erfaring fra den bedste portugisiske række. Derfor har man en lidt bedre idé om, hvad den fyldte chokolade indeholder.

  24. #1919
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,178

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Alle håber vel det bedste for den nye spiller. Sammenligningen med Diogo holder imidlertid ikke vand. Diogo kom ikke som et ubeskrevet blad, men har spillet masser af kampe for Benfica og har massiv erfaring fra den bedste portugisiske række. Derfor har man en lidt bedre idé om, hvad den fyldte chokolade indeholder.
    Ja og det er nok derfor, at pt er lejet fremfor købt med det samme, som Diogo blev.
    Og som lille sjov sidebemærkning, så er hans 130 spilleminutter i den bedste Portugisiske liga præcis 130 gange mere end Schelderups spilletid i samme liga. :-)

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1920
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Folk kan argumentere i øst og vest og for evigt, men faktum er, at vi efter markedets lukning har ladet FCN komme væsentlig tæt på os, og FCM vel ligeså (da de ikke spiller Europa). Vi har valgt ikke at udnytte momentum, og vi er yderst svage ved skader. Du kan ikke argumentere imod det, og jeg spår os MINIMUM 4 point efter FCN ved udgangen af september. Minimum… fuck jeg er skuffet.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •