Viser resultater 1 til 15 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #612
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber sgu Boilesen spilles mere eller mindre fast ind i centerforsvaret nu.. Og at vi i stedet går ud og henter en klasse venstre back, der kan spille fast og stabilt, også når kampene kommer tre gange på en uge.. Højer er selvfølgelig det oplagte bud.. Synes for det første at Boilesen er endnu bedre på CB end han er på VB.. Derudover er belastningen trods alt mindre på den position, hvilket giver forhåbninger om et mere kontinuerligt forløb. Slutteligt vil jeg mene, at vi nemmere kan skifte en CB ud fra start 11’eren, end en back.. Back’s er i det hele taget en stærkt undervurderet position, men det er om noget på disse positioner, der skal være klasse og stabilitet, idet de både har en vigtig offensiv og defensiv rolle, og dermed i høj grad er med til at binde det hele sammen.. Se bare FCM hvordan de har sejlet totalt efter Paulinho og Cools begge har været ude.. Jeg vil påstå vi havde bundet i Parken, hvis Paulinho ikke havde været med mod os..

    På samme måde har Højer en voldsom impact på AGF’s spil, hvor han både er arkitekten bag meget af deres offensive spil, samt hamrende solid rent defensivt (og så er det ikke engang dødboldene jeg tænker på)..

    Viktor Kristiansen har ikke de samme kvaliteter som Boilesen endnu, men han har en kombination af power og coolness som jeg er ret vild med, og som minder mig lidt om Augustinsson.. Måske han kunne blive en klasse back allerede fra næste sæson, hvis han får lov til at spille foråret færdigt derude? Måske endda lige før jeg vil foretrække ham på højre back fremfor Bartolec, der trods fremgang, virker som et svagt punkt på vores hold.
    Jeg er ikke enig med dig i, at Boilesen er bedre som midterforsvarer end som back – men jeg medgiver, at du kan have en pointe med hensyn til belastningen. Helt generelt vil jeg dog foretrække en midterforsvarer med lidt mere luftstyrke og fysik, end Boilesen besidder. Det kunne måske være en type som Jacob Rasmussen, hvis ikke Fiorentina agter at bruge ham i næste sæson, og hvis ikke hans status som fast mand i Vitesse, der ligger nummer fire i Æresdivisionen, har sendt på radaren hos mere attraktive klubber. Men han er i hvert fald den rigtige type. Og med Victor Kristiansen som kompetent backup, vil det ikke længere gøre så meget, hvis Boilesens fysik ikke holder til samtlige kampe i næste sæson.
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 6 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •