Viser resultater 1 til 15 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,400

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes du læser mit indlæg, som fanden læser biblen. Jeg siger ikke, at PC ikke har et ansvar, men at han ikke nødvendigvis står i en situation, hvor han selv har så forbandet meget indflydelse. Vil Roonys fløj ikke spille et spil hvor FCK kan være med, så er det jo op til PC, at få det bedste ud af situationen. Der var jo over sommeren forlydender om, at man var ved at nå hinanden, skulle PC så bare sige: "Ham Roony, som vi ellers tror vi kan få +100 mio for, hvis han bryder igennem i FCK, ham slipper vi da lige for 50 mio nu, for vi tror ikke forhandlingerne lykkedes alligevel!"?

    Jeg tror desuden, at forhandlingerne er blevet ødelagt, af Thorups modvilje mod at bruge Roony. En modvilje jeg faktisk godt har kunnet forstå, for Roony har sandt for dyden ikke bidraget med meget i '22, som retfærdiggør lønninger, frikøbsklausuler og priser i de størrelser der tales om.

    Det er altså faktorer, hvor jeg ikke synes, at PC kan holdes entydigt ansvarlig, med mindre man har besluttet, at det skal han være, fordi man ikke kan lide ham, og det er det sidste jeg anklager flere på sidelinien for at gøre.
    Jeg er enig i at der hersker en anti-PC herinde, men igen, selvfølgelig er denne situation helt legitim at tage op.

    Jeg er enig i at Roonys præstationer ikke var prangende. Men hvis man står på han ikke “er berettiget” til klausuler, højere lønpakker osv, så beder man jo selv om Roony og co siger farvel og tak. Så er det en subjektiv vurdering om man synes det er fint eller ej.

    Er der en grænse for hvor langt man skal strække sig for Roony?
    Det er der vel. Men jeg kan godt frygte hvor PCs grænse ligger… Han ser jo sig selv som en benhård og stædig forhandler.

    Muligheden for at Roony vil væk for enhver pris er naturligvis tilstede. Og muligheden for PC aldrig har haft chancen for at forlænge med ham er ligeledes tilstede.

    Personligt tvivler jeg dog specielt på det sidste.

    Derfor kan denne case - selvfølgelig - ende med at se dum ud for PC. Hvad enten man kan lide manden eller ej.

    Zan

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •